گوشی پرچمدار موتورولا اج 30 اولترا به زودی عرضه می شود

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.7 دقیقه

راهنماتو- موتورولا به تازگی گوشی Moto X30 Pro را به عنوان اولین گوشی با دوربین 200 مگاپیکسلی جهان، در چین عرضه کرد اما بسیاری از علاقمندان منتظر جدیدترین پرچمدار سری Edge این برند بودند که به طور معمول به بازارهای جهانی راه می یابد. شایعات پیش از این مدعی بودند که همین گوشی Moto X30 Pro قرار است به عنوان پرچمدار جدید سری Edge راهی بازارهای جهانی شود.

اکنون اطلاعات افشا شده از سایت گواهینامه TDRA نشان می دهد که نام رسمی نسخه جهانی این گوشی Motorola Edge 30 Ultra خواهد بود. در واقع، گواهینامه TDRA نشان می دهد که یک گوشی موتورولا با شماره مدل XT2241-2 و نام Motorola Edge 30 Ultra قرار است راهی بازارهای جهانی شود. از آنجایی که گوشی X30 Pro که در چین عرضه شد، دارای شماره مدل XT2241-1 بود، اکنون کاملاً واضح است که Edge 30 Ultra یک نسخه تغییر نام تجاری از X30 Pro برای بازار جهانی خواهد بود.

مشخصات Motorola Edge 30 Ultra

گوشی پرچمدار Motorola Edge 30 Ultra دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی P-OLED با وضوح +FHD، نرخ تجدید 144 هرتز و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است. صفحه نمایش آن دارای لبه های منحنی و یک سوراخ پانچ در مرکز برای دوربین سلفی است. این دستگاه با سیستم عامل اندروید 12 مبتنی بر MYUI 4.0 از پیش بارگذاری شده، کار می کند.

چیپست Snapdragon 8 Plus Gen 1 در زیر کاپوت دستگاه حضور خواهد داشت که ممکن است با حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 همراه شود. این دستگاه ممکن است از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی انرژی بگیرد که از شارژ سریع 125 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند.

این گوشی برای عکس های سلفی، از یک دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی بهره خواهد برد اما سیستم دوربین پشتی دستگاه دارای یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS، یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی خواهد بود. هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت این گوشی منتشر نشده اما احتمالاً در اروپا دارای برچسب قیمتی 899 یورویی خواهد بود.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها