ال جی یک تبلت بزرگ 10.35 اینچی معرفی کرد

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.1 دقیقه

شرکت چند ملیتی ال جی کره جنوبی ممکن است از تجارت گوشی های هوشمند خارج شده باشد اما به تازگی تبلت اندرویدی جدیدی را در بازار داخلی خود عرضه کرده است. تبلت ال جی اولترا تب، یک تبلت اندروید 12 با صفحه نمایش 10.35 اینچی IPS LCD است که از تراشهSnapdragon 680  و باتری 7040 میلی آمپر ساعتی بهره می برد.

صفحه نمایش این دستگاه دارای وضوح تصویر 2000 در 1200 پیکسل و نسبت تصویر 5:3 با نرخ تجدید 60 هرتز است. چهار بلندگو در کناره های نمایشگر وجود دارد و این دستگاه از قلم Wacom نیز پشتیبانی می کند. کاربران همچنین یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار در پشت دریافت می کنند. این تبلت دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است که از طریق اسلات microSD قابل ارتقا است. این دستگاه مانند محصولات قبلی ال‌جی، با استاندارد MIL-STD 810G ارتش ایالات متحده ارائه می شود.

فروش داخلی ال جی اولترا تب با قیمت 426000 وون در کره جنوبی آغاز شده است اما هنوز معلوم نیست که این محصول در بازارهای بین المللی چه برچسب قیمتی را دریافت خواهد کرد. البته برخی از کارشناسان هنوز اطمینان ندارند که این محصول به بازارهای بین المللی راه یابد اما وبسایت فناوری GSM Arena گزارش هایی مبنی بر نسخه بین المللی این دستگاه منتشر کرده است.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها