ThinkPad X1 فولد لنوو با دو نمایشگر و تراشه نسل دوازدهم اینتل معرفی شد

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

راهنماتو- رویداد IFA 2022 برلین شاهد عرضه محصولات جدیدی بوده است. یکی از این محصولات نسل دوم لپ تاپ های ThinkPad X1 فولد لنوو می باشد. لنوو علاوه بر بهبود طراحی این دستگاه، آن را به یک پردازنده بسیار قوی تر، رم LPDDR5 و حافظه PCIe Gen 4 مجهز کرده است.

لپ تاپ جدید لنوو یک دستگاه تاشو است که می تواند با تبلت ها و لپ تاپ های نسل بعد رقابت کند. این دستگاه به یک صفحه نمایش OLED، سیستم عامل ویندوز 11 و پردازنده نسل دوازدهم اینتل مجهز شده است. دو نمایشگر 12 اینچی به کار رفته در این دستگاه، آن را به یک لپ تاپ منحصر به فرد تبدیل می کند.

در حالت باز، این لپ تاپ یک صفحه نمایش 16.3 اینچی OLED با وضوح 2024 در 2560 پیکسل و پشتیبانی از دالبی ویژن را به نمایش می گذارد. نمایشگرهای این دستگاه از قابلیت لمسی و قلم دیجیتال لنوو پشتیبانی می کنند. کاربران می توانند قلم را به صورت مغناطیسی به لپ تاپ تاشو متصل کنند.

thinkpad-x1-فولد-2022-لنوو

این لپ تاپ به پردازنده‌های نسل دوازدهم Intel Core U9 i5 و i7 و گرافیک یکپارچه Intel Xe مجهز شده است و حداکثر 32 گیگابایت رم LPDDR5 و 1 ترابایت حافظه SSD PCIe Gen 4 را ارائه می دهد. این دستگاه سیستم عامل ویندوز 11 را اجرا می کند و به یک وب کم IR پنج مگاپیکسلی مجهز شده است. لنوو ThinkPad X1 فولد یک باتری 48 وات ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی را ارائه می دهد. لنوو ادعا می کند که دستگاه جدید می تواند تنها در مدت 30 دقیقه شارژ، 4 ساعت عمر باتری را ارائه دهد.

این دستگاه به پورت های متعددی از جمله دو پورت Thunderbolt 4، یک پورت type-C و یک اسلات نانو سیم کارت را ارائه مجهز شده است. از گزینه های اتصال این لپ تاپ می توان به بلوتوث 5.2، وای فای 6 و شبکه 5G اشاره کرد. این لپ تاپ به یک صفحه کلید بلوتوث به همراه تاچ پد لمسی و ترک پوینت مجهز شده است. قیمت لپ تاپ جدید لنوو از 2,499 دلار آغاز می شود. این لپ تاپ از ماه نوامبر و در رنگ مشکی در ایالات متحده به فروش خواهد رسید.

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها