بهترین دوربین های ورزشی با بودجه تا 10 میلیون تومان

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۲۶ دی ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 4.3 دقیقه

راهنماتو-دوربین های ورزشی را می توان از جذاب ترین دوربین های بازار دانست. دوربین هایی که می توانند به راحتی تصاویری به یاد ماندنی از لحظات مختلف زندگی کاربران ثبت کنند و البته از زاویه دید نزدیک به زاویه دید مخاطب تصویرسازی کنند.

به گزارش راهنماتو، دوربین های ورزشی موجود در بازار بر اساس اهداف و البته وضعیت مالی کاربران تنوع قابل قبولی دارند. اگر تمایلی ندارید بیش از 10 میلیون تومان را به خرید دوربین ورزشی اختصاص دهید، فهرست 5 گانه ای برایتان گلچین کرده ام:

دوربین فیلم برداری ورزشی اکن مدل V4c(قیمت حدودی: 4 میلیون و سیصد هزار تومان)

دوربین اکن

ارزان ترین دوربین فیلمبرداری فهرست من، دوربین فیلمبرداری ورزشی اکن است. این دوربین دارای میکروفون داخلی است اما حافظه داخلی دوربین ندارد. کارت حافظه این دوربین microSD است. رزولوشن عکس این دوربین۲۰ مگاپیکسلی است و می تواند برای کاربرانی که به دنبال کیفیت متوسط می گردند، مناسب باشد. این دوربین دارای ریموت کنترل است و اطلاعات را روی کارت حافظه ذخیره سازی می کند.

محدوده زوم این محصول تا ۳ برابر بزرگنمایی است و رزولوشن فیلم 4K است. محدوده دقت حسگر۱۰.۰ تا ۱۲.۰ مگاپیکسل است و از جک 3.5 میلی‌متری نیز پشتیبانی می کند. وزن این دوربین حدود ۱۰۵ گرم است و از کارت حافظه microSD پشتیبانی می کند. این دوربین دارای ریموت کنترل است و به‌وسیله‌ی موبایل هوشمند کنترل می شود.

دوربین فیلم برداری ورزشی اس جی کم(قیمت حدودی: 5 میلیون و 300 هزار تومان)

دوربین هوشمند ورزشی

محدوده دقت حسگر این دوربین ۱۰.۰ تا ۱۲.۰ مگاپیکسل است و دارای لنز CMOSاست. این دوربین فیلمبرداری دارای ریموت کنترل است و کارت حافظه microSDنیز دریافت می کند. این دوربین دارای حالت های تصویر برداری۲K با ۳۰ فرم بر ثانیه است. رزولوشن عکس۱۲ مگاپیکسل است. از قابلیت‌های دوربین فیلم برداری می توان به بلندگوی داخلی اشاره کرد. حداکثر سرعت شاتر۳۰ ثانیه است و محدوده زوم تا ۱۰ برابر بزرگنمایی را شامل می شود.

رزولوشن فیلم Full HD است و دقت حسگر۱۲ مگاپیکسلی است. وزن این دوربین ۴۰ گرم است و نوع حسگر آن  CMOS است. این دوربین از صفحه نمایش براق برخوردار است. جنس بدنه این دوربین سیلیکونی و سایز صفحه نمایش۲ اینچی است. این محصول از کارت حافظه microSDپشتیبانی می کند و باتری۹۰۰میلی آمپر ساعتی دارد. نوع نمایشگر این دوربین LCDاست.

دوربین فیلم برداری ورزشی سوکو(قیمت حدودی: 7 میلیون و 800 هزار تومان)

دوربین ورزشی سوکو

یکی از مهمترین ویژگی های این دوربین، همراه داشتن ریموت کنترل و کائور ضد آب است. همچنین این دوربین فیلمبرداری دارای کارت حافظه microSD است. همچنین این دوربین، لرزشگیر تصویر دارد که ویژگی بسیار مهمی محسوب می شود. این دوربین دارای میکروفن داخلی و قابلیت اتصال به میکروفن خارجی است.

دوربین فیلم برداری نیز دارای بلندگوی داخلی و ریموت کنترل است. این محصول قابلیت اتصال به وای فای را هم دارد.رزولوشن فیلم 4K است. نوع حسگر این گوشی Exmor CMOS و سایز صفحه نمایش۲ اینچی است. این دوربین قابلیت اتصال به GPS و میکروفن خارجی و گوشی تلفن همراه را دارد. نوع نمایشگر این دوربین،  Touch Screen LCD است.

دوربین فیلم برداری ورزشی مورنج (قیمت حدودی: 9 میلیون و نهصد هزار تومان)

دوربین هوشمند

این دوربین فیلمبرداری ورزشی، کارت حافظه microSDدارد. رزولوشن عکس دوربین، ۱۲ مگاپیکسلی است. ااین دوربین دارای قابلیت های عکسبرداری و فیلمبرداری است. بزرگ‌نمایی دیجیتال این دوربین تا برابر است.

رزولوشن فیلم در این دوربین از نوع 4K است. دقت حسگر دوربین۱۲ مگاپیکسل است و میکروفون داخلی دارد. وزن این دوربین ۱۳۶ گرم و نوع صفحه‌نمایش براق و سایز صفحه نمایش۱.۵ اینچی است. این دوربین هوشمند از کارت حافظه microSD پشتیبانی می کند. این محصول دارای درگاه ارتباطی USB Type-C است و می توان از طریق گوشی هوشمند نیز کنترلش کرد.

دوربین فیلم برداری ورزشی novatek (قیمت حدودی: 10 میلیون)

دوربین

محدوده دقت حسگر این دوربین برابر با ۲۰.۰ مگاپیکسل و بیشتراست. این دوربین از کارت حافظه microSDپشتیبانی می کند و رزولوشن عکس۲۰ مگاپیکسل است. دوربین فیلمبرداری این محصول خروجی Micro HDMI دارد و قابلیت بزرگ نمایی دیجیتال تا ۱۰ برابر را دارد. محدوده زوم۳ این دوربین شامل تا ۶ برابر بزرگنمایی است و رزولوشن فیلم۴K دارد.

میکروفون این گوشی داخلی است و وزن برابر با ۷۵ گرم دارد. نوع حسگر این دوربین CMOS است و جنس بدنه نیز پلاستیکی است. سایز صفحه نمایش این دوربین۲ اینچی است و از کارت حافظه MicroSDHCپشتیبانی می کند.

 

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها