خداحافظی با بوی بد عرق! معرفی ده دئودورانت پرفروش بازار

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲۸ دی ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 5.9 دقیقه

راهنماتو- هیچ کس از عرق کردن خوشش نمی آید. مخصوصا اگر بوی بدی نیز داشته باشد. این بوی بد از ترکیب باکتری ها و عرق بر روی پوست انسان ایجاد می شود. خوشبختانه محصولات ضد تعریق زیادی در بازار وجود دارند که به جلوگیری از بوی بد بدن و کاهش تعریق جلوگیری می کنند. از جمله این محصولات می توان به دئودورانت و ضد تعریق اشاره کرد؛ اما تفاوت دئودورانت و ضد تعریق چیست؟

به گزارش راهنماتو، این دو محصول پرکاربرد هم برای زنان و هم برای مردان طراحی شده اند. دئودورانت بوی ناخوشایند را از بین می برد، در حالی که یک ضد تعریق میزان تعریق شما را کاهش می دهد. اغلب شرکت ها دئودورانت و ضد تعریق را در یک محصول ترکیب می کنند. دئودورانت ها در دسته لوازم آرایشی و ضد تعریق در دسته داروها قرار می گیرد. هم ضد تعریق ها و هم دئودورانت ها به عنوان محصولات ایمن برای استفاده روزمره و بدون عوارض و خطرات جانبی مضر تایید شده اند. جالب است بدانید سازمانی جهانی غذا و داروی امریکا (FDA) و موسسه ملی سرطان نیز در بیانیه ای اعلام کرده اند دئودورانت‌ها و ضد تعریق‌ها منجر به سرطان نمی شوند. در ادامه قصد داریم ده مورد از بهترین و پرفروش ترین دئودورانت های زنانه و مردانه موجود در بازار را به شما معرفی کنیم:

1- اسپری دئودورانت زنانه کامان کد 01 حجم 125میلی لیتر (قیمت حدودی: 65,000 تومان)

این اسپری فاقد آلومینیوم بوده و برای پوست های حساس مناسب است. این محصول از ایجاد بوی نامطبوع جلوگیری کرده و 24 ساعت ماندگاری دارد. عدم وجود سولفات و آلومینیوم در ترکیب این محصول یکی از مزایای آن می باشد.

اسپری دئودورانت زنانه کامان کد 01 حجم 125میلی لیتر

2- اسپری دئودورانت مردانه کامان کد 04 حجم 125 میلی لیتر (قیمت حدودی: 69,000 تومان)

این اسپری مخصوص آقایان فاقد آلومینیوم و الکل و حاوی ویتامین E و روغن درخت چای می باشد. این محصول از ایجاد بوی بد تعریق در آقایان جلوگیری کرده و تا مدت 48 ساعت بدن شما را از بوی ناخوشایند دور نگه می دارد. این اسپری رطوبت رسان و خنک کننده بوده و هیچ گونه حساسیت و خشکی پوستی ایجاد نمی کند. این محصول فاقد ترکیبات محرک و سرطان زا مانند آلومینیوم و  SLS می باشد و برای پوست های حساس مناسب است. وجود روغن درخت چای در این محصول نیز به از بین بردن باکتری های روی پوست کمک می کند.

اسپری دئودورانت مردانه کامان کد 04 حجم 125 میلی لیتر

3- رول ضد تعریق زنانه نیوآ مدل Invisble Black and White Original حجم 50 میلی لیتر (قیمت حدودی: 82,000 تومان)

این رول فاقد الکل و ضد حساسیت بوده و 48 ساعت ماندگاری دارد. این محصول با رایحه ای خنک و بدون ایجاد هیچ گونه لکه ای بر روی لباس های تیره ارائه می شود. کشور مبدا این برند آلمان می باشد.

رول ضد تعریق زنانه نیوآ مدل Invisble Black and White Original حجم 50 میلی لیتر

4- استیک دئودورانت ضد تعریق دافی مدل Secret Clean حجم 50 میلی لیتر (قیمت حدودی: 87,000 تومان)

این دئو دورانت یک محصول بسیار ایده آل برای برطرف کردن بوی ناخوشایند بدن بدون ایجاد لکه بر روی لباس بوده و به دلیل فرمولاسیون ژلی خود به راحتی بر روی پوست پخش می شود. این محصول برای افرادی که پوست حساس دارند مناسب بوده و فاقد آلومینیوم و مناسب آقایان و خانم ها می باشد.

 استیک دئودورانت ضد تعریق دافی مدل Secret Clean حجم 50 میلی لیتر

5- رول ضد تعریق مردانه نیوآ مدل Fresh Active حجم 50 میلی لیتر (قیمت حدودی: 000 تومان)

این محصول فاقد الکل، مواد رنگی و نگهدارنده و حاوی عصاره های دریایی می باشد. از ویژگی های آن می توان به تنظیم موثر تعریق پوست، سازگاری با پوست بدن، جلوگیری از ایجاد حساسیت و خارش و جلوگیری از ایجاد لک بر روی لباس اشاره کرد. سازگاری این رول ضد تعریق با پوست توسط متخصصین پوست تایید شده است. کشور مبدا این برند آلمان می باشد.

 رول ضد تعریق مردانه نیوآ مدل Fresh Active حجم 50 میلی لیتر

6- استیک ضد تعریق زنانه نیوآ مدل Pearl And Beauty حجم 40 میلی لیتر (قیمت حدودی: 102,000 تومان)

این استیک ضد تعریق حاوی عصاره های مروارید و فاقد الکل می باشد. این محصول ضد تعریق بوده و 48 ساعت ماندگاری دارد.

استیک ضد تعریق زنانه نیوآ مدل Pearl And Beauty حجم 40 میلی لیتر

7- استیک ضد تعریق الد اسپایس مدل FRESH وزن 63 گرم (قیمت حدودی: 105,000 تومان)

این ضد تعریق از نوع صابونی و فاقد الکل بوده و دارای رایحه ای خنک و بوی مطبوع می باشد. این استیک ضدعرق با ماندگاری 24 ساعت و جلوگیری از ایجاد لکه بر روی لباس ارائه می شود. این محصول مناسب آقایان است.

استیک ضد تعریق الد اسپایس مدل FRESH وزن 63 گرم

8- اسپری دئودورانت مردانه مدل Deep نیوآ (قیمت حدودی: 110,000 تومان)

این اسپری فاقد الکل بوده و با کربن سیاه، فرمولاسیون ضد باکتریایی، جلوگیری از تعریق به مدت 48 ساعت و جلوگیری از ایجاد لکه های سیاه ارائه می شود. این محصول با استفاده از ترکیبات کربن فعال و فرمولاسیون ضد باکتریایی خود احساس خشکی و تمیزی پوست را ایجاد می کند. کشور مبدا این برند آلمان می باشد.

اسپری دئودورانت مردانه مدل Deep نیوآ

9- استیک ضد تعریق دئودورانت دافی مدل Snow White حجم 50 میلی لیتر (قیمت حدودی: 136,000 تومان)

این محصول با برخورداری از فرمولاسیون ژلی و بافتی سبک به راحتی بر روی پوست پخش شده و فاقد آلومینیوم، الکل و موارد رنگی می باشد. از قابلیت های این ضد تعریق می توان به ماندگاری 48 ساعته، کاهش تیرگی پوست، برطرف کننده بوی ناخوشایند عرق و رطوبت رسانی به پوست اشاره کرد. این محصول هیچ گونه لکه ای بر روی لباس ها باقی نمی گذارد و با هر نوع لباسی قابل استفاده است.

استیک ضد تعریق دئودورانت دافی مدل Snow White حجم 50 میلی لیتر

10- اسپری دئودورانت زنانه باله آ مدل Golden Moon حجم 150 میلی لیتر (قیمت حدودی: 200,000 تومان)

 این اسپری با رایحه میوه ها و گل های شرقی و ماندگاری 24 ساعته ارائه می شود. این محصول فاقد میکروپلاستیک بوده و هیچ گونه اثر سفیدی بر روی لباس باقی نمی گذارد. کشور مبدا این برند آلمان می باشد.

اسپری دئودورانت زنانه باله آ مدل Golden Moon حجم 150 میلی لیتر

 

 

 

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها