ارزان ترین پودرهای ماشین ظرفشویی بازار کدامند؟

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲۸ دی ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 4.2 دقیقه

راهنماتو- بیش از نیمی از ما در منزل خود ماشین ظرفشویی داریم. جالب است بدانید آنچه به عنوان مواد شوینده در این جعبه جادویی دوست داشتنی استفاده می کنید، بخش قابل توجهی از هزینه های جاری ماشین ظرفشویی شما را شامل می شود. حتی اگر فقط گهگاهی ماشین ظرفشویی خود را روشن کنید، باز هم خرید بسته های بزرگتر مواد شوینده می تواند هزینه های مربوط به شستشو را کاهش دهد. ما در این مطلب به بررسی ارزان ترین و البته پرفروش ترین پودرهای ماشین ظرفشویی بازار پرداختیم. توجه داشته باشید که این رتبه بندی با توجه به وزن محصول در نظر گرفته شده است.

1- پودر ماشین ظرفشویی پریل مقدار 1 کیلوگرم (قیمت : 98,000 تومان)

این پودر دارای خاصیت چربی زدایی قوی بوده و هیچ گونه لکه و آلودگی بر روی ظروف باقی نمی گذارد. این محصول با بسیاری ویژگی های مشابه در مقایسه با محصولات گران قیمت بازار ارائه می شود. از قابلیت های آن می توان به براق کنندگی، چربی زدایی و لکه زدایی اشاره کرد.

 پودر ماشین ظرفشویی پریل مقدار 1 کیلوگرم

2- پودر ماشین ظرفشویی هوم پلاس مدل All in one وزن 1000 گرم (قیمت 99,000 تومان)

این محصول حاوی رایحه لیمو می باشد. از ویژگی های آن می توان به شفافیت و براق کنندگی ظروف، از بین برنده لکه های سخت، حل شدن سریع در آب، درخشان کننده، عدم ایجاد رسوب در ماشین ظرفشویی و جلوگیری از ایجاد خط و خش و کدر شدن ظروف اشاره کرد.

پودر ماشین ظرفشویی هوم پلاس مدل All in one وزن 1000 گرم

3- پودر ماشین ظرفشویی کلین لند مدل کلاسیک وزن 1 کیلوگرم (قیمت: 103,000 تومان)

این پودر ماشین ظرفشویی فاقد رایحه و دارای خاصیت تمیز کنندگی، لکه زدایی و چربی زدایی ظروف می باشد. این محصول به سرعت در آب حل شده و ظروف شیشه ای و استیل را به خوبی تمیز و لکه زدایی می کند.

پودر ماشین ظرفشویی کلین لند مدل کلاسیک وزن 1 کیلوگرم

4- پودر ماشین ظرفشویی ناتار مدل رایحه لیمو وزن 1000 گرم (قیمت: 119,000 تومان)

این محصول دارای رایحه لیمو و خاصیت تمیز کنندگی، براق کنندگی، لکه زدایی و چربی زدایی بوده و با برخورداری از فرمولاسیون و ترکیبات ویژه خود باقیمانده مواد غذایی، چربی‌ها و لکه‌های باقی مانده بر روی ظروف را کاملا از بین می برد. این پودر با همه ماشین های ظرفشویی سازگار است. رایحه مطبوع لیمو آن نیز از بو گرفتن ماشین ظرفشویی شما جلوگیری می کند. این پودر حاوی آنزیم بوده و چربی ها را به طور کامل از بین می برد.

 پودر ماشین ظرفشویی ناتار مدل رایحه لیمو وزن 1000 گرم

5- پودر ماشین ظرفشویی ناتار با رایحه لیمو بسته 900 گرمی (قیمت: 109,000 تومان)

این محصول دارای آنزیم ها و دانه های رنگی بوده و قادر است انواع چربی ها را نابوده کرده و شفافیت و درخشندگی ظروف را تضمین می کند.  فرمولاسیون و ترکیبات ویژه این پودر ماشین ظرفشویی چربی ها و لکه های باقی مانده بر روی ظروف را از بین می برد. این پودر حاوی رایحه لیمو و سازگار با همه نوع ماشین ظرفشویی بوده و یک شوینده ایده آل برای ماشین ظرفشویی شما به حساب می آید.

پودر ماشین ظرفشویی ناتار با رایحه لیمو بسته 900 گرمی

6- پودر ماشین ظرفشویی نت پلاس کد 02 مقدار 1 کیلوگرم (قیمت: 129,000 تومان)

این محصول یک شوینده باکیفیت و مقرون به صرفه است که قادر است با قدرت شویندگی بالای خود انواع لکه، چربی و باقی مانده غذا را از روی ظروف پاک کرده و ظروفی درخشان و تمیز را به شما تحویل دهد.

پودر ماشین ظرفشویی نت پلاس کد 02 مقدار 1 کیلوگرم

7- پودر ماشین ظرفشویی فینیش مدل Leamon وزن 1000 گرم (قیمت: 138,000 تومان)

از قابلیت های این محصول می توان به پاک کردن و حذف لکه ها، چربی ها، رنگدانه های مواد غذایی و چربی ها اشاره کرد. این پودر با برخورداری از فرمولاسیون بسیار پیشرفته و آنزیم های خاص خود قادر است بدون نیاز به استفاده از نمک، روشن کننده و جداکننده ظروف را بطور کامل شستشو دهد. این محصول همچنین حاوی مواد ضد رسوب بوده و با جلوگیری از پراکندگی ذرات مایع در ماشین ظرفشویی به افزایش طول عمر ماشین ظرفشویی کمک می کند.

پودر ماشین ظرفشویی فینیش مدل Leamon وزن 1000 گرم

 

 

 

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها