بهترین ضدعفونی کننده های دست برای پوست های حساس

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 5.6 دقیقه

راهنماتو- ضدعفونی کننده دست یکی از لوازم بهداشتی پرکاربردی است که به ویژه پس از شیوع کرونا توسط بسیاری از افراد مورد توجه قرار گرفته است. زمانی که به آب و صابون دسترسی نداریم، استفاده از یک ضدعفونی کننده دست می تواند یک نعمت بزرگ باشد، اما نه هر ضد عفونی کننده ای!

به گزارش راهنماتو، برخی از این ضدعفونی کننده ها به دلیل ماهیتی که دارند می توانند سبب خشکی پوست و تشدید اگزما شوند. استفاده از یک ضدعفونی کننده نامناسب می تواند باعث سوزش، خشکی و ناراحتی پوستی شود. ما در این مطلب قصد داریم ده ضدعفونی کننده دست با کیفیت و نرم کننده پوست را به شما معرفی کنیم:

1- ژل ضد عفونی کننده دست هیدرودرم مدل Aloevera حجم 250 میلی لیتر (قیمت: 26,500 تومان)

این محصول  حاوی اتانول بوده و برای ضدعفونی کردن و پاکسازی دست مورد استفاده قرار می گیرد. نیازی به آبکشی ندارد و علاوه بر خاصیت ضد میکروبی، سبب افزایش رطوبت و نرمی پوست نیز می شود. استفاده از چند قطره از این محلول بر روی دست تمام آلودگی ها و ویروس ها را از بین می برد. این ژل ضدعفونی کننده مورد تائید سازمان بهداشت بوده و از ایجاد مشکلات پوستی جلوگیری می کند.

ژل ضد عفونی کننده دست هیدرودرم مدل Aloevera حجم 250 میلی لیتر

2- ژل ضد عفونی کننده دست مای فارما کد k13 حجم 200 میلی لیتر (قیمت: 32,000 تومان)

این ژل ضد عفونی کننده با برخورداری از الکل قادر است طیف وسیعی از ویروس ها و باکتری را بدون ایجاد حس چسبندگی از بین ببرد. بعد از استفاده از آن نیازی به آبکشی نخواهید داشت. این محصول حاوی نرم کننده بوده، بوی مطبوعی دارد و از بروز مشکلات پوستی جلوگیری می کند.

ژل ضد عفونی کننده دست مای فارما کد k13 حجم 200 میلی لیتر

3- ژل ضد عفونی کننده دست شون مدل Aloevera حجم 300 میلی لیتر (قیمت: 39,000 تومان)

این محصول با استفاده از الکل 70 درصد و عصاره آلوئه ورا علاوه بر حفظ پاکیزگی و از بین بردن ویروس ها و قارچ ها، به آبرسانی پوست و التیام آن کمک کرده و کمترین آسیب را به بافت پوست وارد می‌کند. عصاره آلوئه‌ورا با داشتن ویتامین B5 خشکی ناشی از الکل و احتمال بروز حساسیت پوستی را به حداقل می رساند.

 ژل ضد عفونی کننده دست شون مدل Aloevera حجم 300 میلی لیتر

4- محلول ضد عفونی کننده دست شون کد koan44 حجم 300 میلی لیتر (قیمت: 43,300 تومان)

این محلول طیف وسیعی از ویروس ها و باکتری ها را بدون ایجاد حس چسبندگی از بین می برد.  همچنین حاوی اتانول بوده و پس از استفاده نیاز به آبکشی ندارد. علاوه بر این، رطوبت و طراوت پوست دست را نیز تامین کرده و از ایجاد مشکلات پوستی جلوگیری می کند.

محلول ضد عفونی کننده دست شون کد koan44 حجم 300 میلی لیتر

5- محلول ضدعفونی کننده تی جی سپت مدل AL حجم 500 میلی لیتر (قیمت: 75,000 تومان)

محلول ضدعفونی کننده تی جی سپت یک محلول دو الکلی برای ضدعفونی کردن دست ها می باشد. این محصول نیازی به آبکشی نداشته و قادر است طیف وسیعی از قارچ ها، ویروس ها و باکتری ها را در مدت کوتاهی از بین ببرد. استفاده از ترکیبات نرم کننده طبیعی در فرمولاسیون این محصول ضمن حفظ تعادل رطوبت پوست، از بروز خشکی و حساسیت های پوستی ناشی از مصرف محلول های الکلی جلوگیری می کند.

محلول ضدعفونی کننده تی جی سپت مدل AL حجم 500 میلی لیتر

6- ژل ضد عفونی کننده دست درماکلین مدل fast حجم 500 میلی لیتر (قیمت: 40,000 تومان)

این ژل ضدعفونی کننده حاوی اتانول بود و نیازی به آبکشی ندارد. این محصول علاوه بر خاصیت ضد میکروبی به دلیل برخورداری از نرم کننده، از بروز حساسیت های پوستی جلوگیری کرده و به نرمی و لطافت پوست دست کمک می کند. این محصول فاقد پارابن می باشد.

ژل ضد عفونی کننده دست درماکلین مدل fast حجم 500 میلی لیتر

7- اسپری ضدعفونی کننده دست 500 میل فیروز (قیمت: 30,000 تومان)

این محصول حاوی پرو ویتامین ،گلیسیرین و مواد مرطوب کننده بوده و سبب پیشگیری از چین و چروک، حفظ طراوت و جلوگیری از زبری پوست می شود. علاوه بر این با برخورداری از الکل 70 درصد به ضد عفونی کردن دست و نابودی کامل ویروس ها و میکروب ها کمک می کند.

اسپری ضدعفونی کننده دست 500 میل فیروز

8- ضد عفونی کننده پوست درموسپت مدل Plus حجم 500 میلی لیتر (قیمت: 73,000 تومان)

این محصول با برخورداری از اتانول، ایزوپروپانول، نرمال پروپانول ، بنزالکانیوم کلراید، گلیسرین و دایمتیکون قادر است طیف وسیعی از باکتری ها، قارچ ها و ویروس ها را از بین ببرد و اثر ضد میکروبی دارد. این ضدعفونی کننده بوی بسیار مطبوعی دارد و به دلیل برخورداری از نرم کننده و مرطوب کننده پوست از خشکی بیش از حد پوست و عوارض پوستی ناشی از شستشوی مکرر دست ها جلوگیری می کند. از این محلول ضد عفونی کننده می توان به منظور اسکراب جراحی و اسکراب بهداشتی دستها نیز استفاده کرد.

 ضد عفونی کننده پوست درموسپت مدل Plus حجم 500 میلی لیتر

9- محلول ضدعفونی کننده پوست دست تریگردار شون 300 میل (قیمت: 20,000 تومان)

این محلول با استفاده از اتانول 70 درصد قادر است انواع ویروس ها و باکتری ها را در مدت کوتاهی از بین ببرد. عصاره آلوئه ورا به کار رفته در آن به آبرسانی و جلوگیری از خشکی پوست کمک می کند. وجود عصاره بابونه در ترکیب این محصول علاوه بر از بین بردن آلودگی ها به کاهش حساسیت ناشی از الکل کمک زیادی می کند.

محلول ضدعفونی کننده پوست دست تریگردار شون 300 میل

10- ژل ضدعفونی کننده بیس لایف مدل 20102 حجم 250 میلی لیتر (قیمت: 25,000 تومان)

این محلول حاوی اتانول بوده و قادر است حجم وسیعی از آلودگی ها و ویروس ها را از بین ببرد. این محصول با برخورداری از آلوئه ورا و گلیسرین از خشکی و حساسیت پوست جلوگیری می کند و نیازی به آبکشی ندارد.

ژل ضدعفونی کننده بیس لایف مدل 20102 حجم 250 میلی لیتر

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها