راهنمای خرید بهترین شامپو بدن با 70 هزار تومان

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 5.7 دقیقه

راهنماتو- مراقبت از پوست به صورت و گردن ختم نمی شود. شستشوی بدن بخش مهمی از مراقبت از پوست از که توسط بسیاری از افراد نادیده گرفته می شود. استفاده از یک شوینده بدن مناسب علاوه بر درخشندگی، نرمی و زیبایی پوست در بهداشت شما نیز نقش مهمی ایفا می کند. شستشوی بدن با استفاده از یک شوینده مناسب از پوست شما در مقابل اگزما و خشکی مراقبت کرده و پوستی سالم و پاکیزه را برای شما به ارمغان می آورد.

به گزارش راهنماتو، برندهایی مانند اکتیو، داو، نیوآ، مای، فایبرگاس، شون،بنسر، سینره، اینتسا و بیوندا در حال حاضر از بهترین شرکت های تولید کننده شامپو بدن هستند. ما در این مطلب قصد داریم ده نمونه از پرفروش ترین و بهترین شامپوهای بدن موجود در بازار را به شما معرفی کنیم:

1- شامپو بدن کرمی هیدرودرم مدل Milk and Honey حجم 500 میلی لیتر (قیمت:69,000 تومان)

این شامپو حاوی عصاره شیر و عسل و روغن آرگان، ویتامین E، پانتنول و PH سازگار با پوست بوده و برای جلوگیری از خشکی و زبری، افزایش طراوت، نرمی و شادابی پوست و با قدرت پاک کنندگی بالا و میزان کف مناسب ارائه می شود. علاوه بر این از لایه هیدرولیپیدیک پوست محافظت کرده و سد دفاعی پوست را تقویت می کند. این محصول برای آقایان و بانوان با پوست های خشک و معمولی مناسب است.

شامپو بدن کرمی هیدرودرم مدل Milk and Honey حجم 500 میلی لیتر

2- شامپو بدن شون مدل Coconut And Milk حجم 300 میلی لیتر (قیمت: 61,000 تومان)

شامپو بدن کرمی شون حاوی عصاره شیر و نارگیل، خواص آنتی اکسیدانی و ویتامین B بوده و لطافت و نرمی و مرطوب کنندگی فوق العاده را برای پوست شما به ارمغان می آورد. این محصول دارای رایحه ای بسیار مطبوع بوده و برای انواع پوست ها مناسب است.

شامپو بدن شون مدل Coconut And Milk حجم 300 میلی لیتر

3- شامپو بدن دیپ سنس مدل درخت چای و بامبو حجم 400 میلی لیتر (قیمت: 58,000 تومان)

این محصول با برخورداری از هیالورونیک اسید، سالیسیلیک اسید، روغن آملا، عصاره های درخت چای و بامبو چربی پوست را متعادل کرده و آکنه را بهبود می بخشد. این پاک کننده غیر صابونی دارای PH سازگار با پوست بوده و علاوه بر قدرت پاک کنندگی بالا و کف مناسب به افزایش طراوت، نرمی، لطافت و شادابی پوست کمک بسیاری می کند. این شامپو بدن برای افراد دارای پوست چرب مناسب می باشد.

 شامپو بدن دیپ سنس مدل درخت چای و بامبو حجم 400 میلی لیتر

4- شامپو بدن مای مدل Aqua Touch حجم 420 میلی لیتر (قیمت: 53,500 تومان)

این محصول با برخورداری از عصاره نعنا فلفلی و گوار پوست را خنک و رطوبت رسانی می کند، شادابی و لطافت پوست را افزایش می دهد و از آن در برابر عوامل مضر محیطی محافظت می کند. این شامپو بدن با رایحه اقیانوسی ملایم ارائه می شود و برای آقایان و خانم ها مناسب است.

شامپو بدن مای مدل Aqua Touch حجم 420 میلی لیتر

5- شامپو صورت و بدن اسکراب اوه مدل Milk And Blossom وزن 380 گرم (قیمت: 38,600 تومان)

این محصول حاوی دانه‌های لایه‌بردار طبیعی (هسته خرد شده زرد آلو) و بافت کرمی بوده و به پاکسازی سلول های مرده و پیشگیری‌ از خشکی پوست کمک زیادی می کند. علاوه بر این، لطافت پوست را فوق العاده افزایش داده و برای آقایان و بانوان مناسب است.

شامپو صورت و بدن اسکراب اوه مدل Milk And Blossom وزن 380 گرم

6- شامپو بدن درماکلین مدل Cherry مقدار 300 میلی لیتر (قیمت: 36,000 تومان)

 شامپو بدن درماکلین مدل Cherry حاوی عصاره شکوفه های گیلاس با خواص ضد التهاب، آنتی اکسیدان و ضد پیری و عصاره  بید کانادایی  با خواص ضد حساسیت و آنتی باکتریال بوده و به خوشبو و نرم کنندگی پوست کمک می کند. این محصول با برخورداری از خواص خوشبو‌کننده و دئودورانت علاوه بر رایحه ای خوش، میزان تعریق را نیز کنترل می کند و از خشک شدن پوست جلوگیری می کند. این شامپو برای انواع پوست‌ها و بانوان و آقایان مناسب است.

 شامپو بدن درماکلین مدل Cherry مقدار 300 میلی لیتر

7- شامپو بدن کرمی اکتیو مدل Aloe Vera مقدار 400 گرم (قیمت: 34,000 تومان)

این محصول با برخورداری از ویتامین B5 سبب مقاومت قشر نازک هیدرولیپیدی پوست شده و با رطوبت رسانی فوق العاده به پوست، از خشکی آن جلوگیری می کند. این شامپو همچنین حاوی خنک کننده بوده و در روزهای گرم تابستان و پس از حمام محصولی بسیار کاربردی خواهد بود. شامپو بدن کرمی اکتیو حاوی عصاره آلوئه ورا بوده و برای انواع پوست خشک، معمولی و چرب و آقایان و بانوان مناسب است.

شامپو بدن کرمی اکتیو مدل Aloe Vera مقدار 400 گرم

8- شامپو بدن کرمی نیوتیس مدل Avacado حجم 400 میلی لیتر (قیمت: 31,800 تومان)

این شامپو بدن حاوی رایحه آووکادو و پروتئین شیر بوده و به تغذیه، لطافت، آبرسانی و جلوگیری از خشکی پوست کمک زیادی می کند. این محصول دارای PH سازگار با پوست است و برای استفاده روزانه و انواع مختلف پوست مناسب می باشد.

شامپو بدن کرمی نیوتیس مدل Avacado حجم 400 میلی لیتر

9- شامپو بدن گلرنگ مدل Scrub Purple مقدار 280 گرم (قیمت: 30,000 تومان)

این محصول با استفاده از گرانول های طبیعی به لایه برداری پوست کمک کرده و سلول های مرده را از سطح پوست بازسازی می کند، همچنین به اکسیژن رسانی به پوست کمک کرده و آلودگی ها را از منافذ پوست پاکسازی می کند. علاوه بر این، به پیشگیری از آکنه نیز کمک می کند. این شامپو بدن برای انواع پوست و هم برای آقایان و هم بانوان مناسب است.

شامپو بدن گلرنگ مدل Scrub Purple مقدار 280 گرم

10- شامپو بدن صحت مدل Guar & Glycerin حجم 300 میلی لیتر (قیمت: 24,000 تومان)

این شامپو بدن حاوی عصاره گیاه گوار و گلیسرین بوده و با برخورداری از رایحه ای دلپذیر، حس طراوت و شادابی را برای پوست بدن به ارمغان می آورد. همچنین از خشک شدن پوست جلوگیری می کند، بخوبی کف می کند و به نرم شدن پوست کمک بسیاری می کند.

شامپو بدن صحت مدل Guar & Glycerin حجم 300 میلی لیتر

 

 

 

 

 

 

 

 

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها