راهنمای خرید بهترین صابون آنتی باکتریال

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۳ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 6.3 دقیقه

راهنماتو- همه ما روزانه در معرض هزاران میکروب مختلف قرار داریم. برخی از این میکروب ها ممکن است مضر نباشد و در مقابل برخی دیگر نیز ممکن است ما را به عفونت های پوستی مبتلا کنند. از آنجایی که همیشه پیشگیری بهتر از درمان است، استفاده از یک محصول ضد باکتری خوب می تواند شما و اعضای خانواده تان را از عفونت در امان دارد.

به گزارش راهنماتو، یک صابون ضد باکتری عالی رطوبت پوست شما را حفظ کرده و از خشک شدن آن جلوگیری می کند، خاک، روغن و کثیفی را از بین می برد و از همه مهم ترین همه باکتری های موجود در روی پوست را نابود می کند. انتخاب صابون مناسب، به نوع پوست شما بستگی دارد. در هنگام انتخاب صابون مناسب باید به نکاتی همچون رایحه، مواد تشکیل دهنده، نوع صابون(جامد یا مایع)، وجود مرطوب کننده و ... در آن توجه کنید. ما در این مطلب قصد داریم ده صابون ضد باکتری برتر وپرفروش بازار را به شما معرفی کنیم:

1-صابون ضد باکتری دتول مدل اورجینال پلاس وزن 105 گرم (قیمت: 34,000 تومان)

این صابون با برخورداری از خاصیت آنتی باکتریال پوست را بخوبی ضدعفونی کرده و رطوبیت طبیعی آن را حفظ می کند. علاوه بر این، از پوست شما محافظت کرده و احساس خنکی، تازگی و طراوت به شما می دهد. صابون ضد باکتری دتول یک ضدعفونی کننده قوی بوده و محصول کشور اندونزی می باشد.

صابون ضد باکتری دتول مدل اورجینال پلاس وزن 105 گرم

2-صابون گوگرد فلو مدل ضد قارچ و باکتری وزن 100 گرم (قیمت: 35,000 تومان)

این صابون با برخورداری از گوگرد خاصیت میکروب زدایی، قارچ زدایی، ضد انگل و کراتولیتیک را ارائه می دهد. صابون گوگرد فلو، یک صابون ضد میکروب بوده و قادر است جوشهای صورت و آکنه، درماتیت سبورئیک، عفونتهای قارچی و انگلی موضعی و اگزما را به طور کامل درمان کند.

صابون گوگرد فلو مدل ضد قارچ و باکتری وزن 100 گرم

3-صابون ضد باکتری سیوند مدل TCC 0212 وزن 90 گرم (قیمت: 36,000 تومان)

صابون ضد باکتری TCC 0212 سیوند علائم بالینی آکنه های التهابی صورت و بدن را کنترل کرده و عفونت های پوستی ناشی از باکتری و قارچ را درمان می کند. PH این محصول  7.1 می باشد. این میزان PH با پوست کاملا سازگار بوده و یک PH درمانی و مراقبتی است. این صابون به عنوان لایه بردار پوست و کنترل کننده بوی بد بدن ناشی از تعریق عمل می کند. این محصول حاوی TCC 1% (دارای خاصیت آنتی باکتریال و آنتی فونگال)، اسید سالیسیلیک با دوز 1% (دارای خاصیت ضد التهابی و باعث نفوذ بهتر TCC به موضع )، وازلین و اسید چرب سویا با نقش ترمیم و نرم کنندگی می باشد. این صابون از  اسید های چرب نارگیل، روغن سبزیجات و Bees Wax و اسانس موم عسل برای نرم و مرطوب کنندگی پوست استفاده می کند.

صابون ضد باکتری سیوند مدل TCC 0212 وزن 90 گرم

4-صابون آنتی باکتریال گل سیتو مدل TCC وزن ۱۰۰ گرم (قیمت: 45,000 تومان)

این صابون آنتی باکتریال با برخورداری از ماده موثر تری کلوکاربان (به میزان 1%) به جلوگیری از رشد و تکثیر باکتری های مولد آکنه کمک می کند. در ترکیب این محصول از روغن بادام شیرین و اسید چرب نارگیل استفاده شده است. این دو ماده به جلوگیری از خشکی و تامین رطوبت پوست کمک می کنند. این محصول قادر است به طور موثر جوش های چرکی، باکتری، بوی بد بدن و عفونت ها را از بین برده و  از رشد قارچ و باکتری بر روی بدن جلوگیری می کند.

صابون آنتی باکتریال گل سیتو مدل TCC وزن ۱۰۰ گرم

5-صابون آنتی باکتریال فلو مدل TCC وزن 100 گرم (قیمت: 47,000 تومان)

صابون آنتی باکتریال TCC باکتری های مضر موجود بر روی پوست صورت و بدن را از بین برده و میزان ترشح چربی را کنترل می کند. علاوه براین، با باکتری‌های عامل ایجاد جوش مبارزه کرده و منافذ پوست را پاکسازی می کند. این محصول برای پوست های چرب و آکنه دار مناسب بوده و از ایجاد جوش های زیرپوستی و ریز جلوگیری می کند.

صابون آنتی باکتریال فلو مدل TCC وزن 100 گرم

6- صابون ضد باکتری ساون مدل نوباکتر وزن 100 گرم (قیمت: 60,000 تومان)

این صابون آنتی باکتریال قوی و ضد التهاب بوده و آکنه پوست را از بین می برد. همچنین چربی اضافی پوست را کنترل کرده و منافذ باز پوست را جمع می کند. این محصول آنتی باکتریال از ایجاد جوش بعد از اصلاح و تعریق جلوگیری کرده و سبوم، چربی و ترشحات پوست را نیز تنظیم می کند.

 صابون ضد باکتری ساون مدل نوباکتر وزن 100 گرم

7- صابون گل سیتو مدل تی تری ۱۲۵ گرم (قیمت: 62,000 تومان)

این صابون با برخورداری از روغن  تی تری استرالیایی علاوه بر خاصیت نرم کنندگی، ضد التهاب، آنتی باکتری قوی ، ضد قارچ و آنتی بیوتیک طبیعی می باشد. این محصول برای پوست های چرب و آکنه ای مناسب بوده و چربی پوست را متعادل می سازد. صابون تی تری گل سیتو یک ضد عفونی کننده مؤثر در از بین بردن باکتری‌های ایجاد کننده آکنه می باشد.

 صابون گل سیتو مدل تی تری ۱۲۵ گرم

8- صابون ضد باکتری گلمر کد 002 وزن 120 گرم (قیمت: 66,000 تومان)

این صابون فاقد عصاره و مخصوص پوست های چرب، آکنه ای و حساس می باشد. این محصول باکتری ها و آلودگی های موجود بر روی پوست را از بین برده و از ایجاد آکنه و جوش جلوگیری می کند.

صابون ضد باکتری گلمر کد 002 وزن 120 گرم

9- پن ضد جوش ژیل بوته مدل NETACTIV وزن 100 گرم (قیمت: 107,000 تومان)

پن ضد جوش ژیل بوته با برخورداری از مواد طبیعی مانند آویشن، گل کاملیا، روغن درخت چای سیاه استرالیایی و گل همیشه بهار و خاصیت ضد باکتریایی پوست های چرب و ملتهب را به پوستی نرم، لطیف و زیبا تبدیل می کند. این محصول ضد باکتری با کاهش دادن میزان چربی پوست، اثر فوق العاده ای در درمان جوش دارد. این محصول جوش های مقاوم به درمان و جوش های صورت را درمان کرده، میزان ترشح چربی پوست را کنترل می کند، PH طبیعی پوست را کنترل می کند و فاقد مواد حساسیت زا، پارابن و رنگ می باشد. این پن یک پاک کننه غیر صابونی است.

پن ضد جوش ژیل بوته مدل NETACTIV وزن 100 گرم

10- صابون ضد باکتری کاپوس مدل Sur Gras وزن 100 گرم (قیمت: 125,000 تومان)

این محصول فاقد عصاره، جامد و مناسب پوست های خشک است. کرم موجود در این صابون پرچرب از خشک شدن پوست جلوگیری کرده و میزان رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می کند. باکتری ها و آلودگی های موجود بر روی پوست توسط این محصول آنتی باکتریال از بین رفته و به ضد عفونی شدن پوست کمک می کند.

 

صابون ضد باکتری کاپوس مدل Sur Gras وزن 100 گرم

 

 

 

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها