برای آنهایی که زیاد عرق می کنند! راهنمای خرید بهترین پد ضد تعریق

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۳ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 6.2 دقیقه

راهنماتو- عرق کردن یک امر طبیعی در زندگی است که به خنک شدن و حفظ دمای بدن کمک می کند. هیچ کس این پدیده طبیعی را دوست ندارد. خوشبختانه محصولات ضد تعریق زیادی در بازار وجود دارند که به کاهش تعریق و جلوگیری از بوی بد بدن کمک می کنند. برای آنهایی که زیاد عرق می کنند، ممکن است استفاده از دئودورانت و ضد تعریق کافی نباشد.

به گزارش راهنماتو، به منظور جلوگیری از ایجاد لکه عرق بر روی لباس ها، پدهایی طراحی شده است.این پدهای نخی یک بار مصرف به پوست یا لباس شما چسبیده و عرق اضافی بدن را جذب می کنند. برخی از این پدها قابل شستشو بوده و می توانند بیش از یک بار نیز استفاده شوند. این نوع پدها معمولا در هنگام پوشیدن لباس های خیلی گشاد یا خیلی تنگ کارایی زیادی ندارند. همچنین اگر پوست حساسی دارید، توجه داشته باشید که پد ضد عرق شما منجر به بروز حساسیت پوستی نشود. در این مطلب قصد داریم ده پد ضد عرق پرفروش بازار را به شما معرفی کنیم:

1- پد عرق گیر هیاهو مدل solarise بسته 2 عددی (قیمت: 48,000 تومان)

این محصول فاقد بند بوده و به آسانی بر روی لباس نصب می شود. این پد چند لایه بدون تداخل در روند طبیعی تعریق پوست، عرق را از سطح بدن جذب و خنثی نموده و در همه زمان ها لباس شما را خشک نگه می دارد. همچنین علاوه بر رفع مشکل لکه‌های ناخواسته عرق در زیر بغل از تغییر رنگ لباس در مقابل اثرات مواد شیمیایی دئودورانت‌ها و محصولات ضد تعریق جلوگیری می‌کند. این محصول از جنس نخ پنبه ضد حساسیت می باشد.

 پد عرق گیر هیاهو مدل solarise بسته 2 عددی

2- پد عرق گیر تادو کد 02 بسته 2 عددی (قیمت: 70,000 تومان)

این پد بر روی سطح خارجی لباس قرار گرفته و با استفاده از لایه های خشک کننده، بوی نامطبوع عرق را از بین می برد. این محصول قابل شستشو بوده و از تغییر رنگ لباس شما در برابر اثرات مخرب مواد شیمیایی دئودورانت‌ها و محصولات ضد تعریق مثل مام و اسپری جلوگیری می‌کند. این پد هیچ گونه تداخلی در روند طبیعی عرق ایجاد نکرده و عرق را از سطح پوست بدن جذب و خنثی می‌کند. یک بند نگهدارنده نیز برای تثبیت پد در نظر گرفته شده است.

پد عرق گیر تادو کد 02 بسته 2 عددی

3- پد عرق گیر تادو کد 01 بسته 2 عددی (قیمت: 70,000 تومان)

این پد قابل شستشو بوده، بر روی سطح خارجی لباس قرار می گیرد و بوی نامطبوع عرق و اثرات نامطلوب محصولات ضد تعریق و مام را خنثی می کند.

پد عرق گیر تادو کد 01 بسته 2 عددی

4- پد عرق گیر دالیا مدل R1 (قیمت: 79,000 تومان)

این پد با بندهای قابل تنظیم به زیربغل متصل شده و با قابلیت چند لایه خود بدون ایجاد تداخل در روند طبیعی تعریق پوست، عرق را از سطح بدن جذب و خنثی نموده و علاوه بر رفع مشکل لکه های ناخواسته عرق، از تغییر رنگ لباس در برابر  اثرات مواد شیمیایی دئودورانت ها و محصولات ضد تعریق جلوگیری می کند. این محصول قابل شستشو بوده و چند بار مصرف است. جنس آن از پنبه ، ویسکوز و اسپیسر می باشد، فری سایز بوده و برای استفاده توسط آقایان و بانوان مناسب است.

پد عرق گیر دالیا مدل R1

5- پد عرق گیر کوال مدل BS بسته 2 عددی (قیمت: 100,000 تومان)

این پد علاوه بر خاصیت ضد تعریق، یک بوگیر قوی بوده و اگر آن را درون کمد بگذارید، با استفاده از سوپر جاذب های بوی عرق حتی قادر است بوی بد لباس های دیگر را نیز از بین ببرد. لایه ضد تعریق آن از نوع تنفسی است. این لایه مانع از نشت عرق و آب به لباس می شود، اما هوا و بخار آب را از خود عبور می دهد. علاوه بر این، این لایه بسیار نازک بوده و از ایجاد حس گرما جلوگیری می کند. این پد عرق گیر آنتی باکتریال و ضدقارچ بوده و در تمام فصول سال قابل استفاده است.

پد عرق گیر کوال مدل BS بسته 2 عددی

6- پد عرق گیر کوال مدل always (قیمت: 100,000 تومان)

این پد با استفاده از سوپر جاذب های بوی عرق باعث از بین رفتن بوی بد عرق می شود. لایه ضد تعریق آن از نوع تنفسی بوده و مانع از نشت عرق و آب به لباس می شود. اما  هوا و بخار آب را از خود عبور می دهد. این لایه بسیار نازک بوده و هیچ گونه احساس گرمایی در زیر بغل ایجاد نمی کند. این پد قابل شستشو بوده، جنس آن از پنبه و ضد آب است و با انواع لباس های آستین دار و بدون آستین قابل استفاده است.

پد عرق گیر کوال مدل always

7- پد عرق گیر مدل 9252821 بسته 2 عددی (قیمت: 184,000 تومان)

این پد تحت لیسانس شرکت مای درای آلمان تولید شده و از کیفیت بالایی برخوردار است. ضد آلرژی بوده و از الیاف رطوبت گیر با لایه های محافظت کننده پوست بهره می برد. این محصول را می توان با هر دو نوع لباس آستین دار و بدون آستین استفاده کرد.

 پد عرق گیر مدل 9252821 بسته 2 عددی

8- پد عرق گیر مدل قابل شستشو مدل 2022 بسته دو عددی (قیمت: 209,000 تومان)

این پد بسیار باکیفیت تحت لیسانس ادوادری در کمپانی مای درای ، تنها تولید کننده پدهای جذب عرق یکبار مصرف کشور آلمان تولید می شود. سه لایه مجزا در طراحی این محصول به کاررفته است. هر لایه دارای الیاف طبیعی و ضد حساسیت بوده و از هیچ گونه لایه پلاستیکی و ماده شیمیایی در آن استفاده نشده است. این محصول صددرصد با پوست سازگار است.

پد عرق گیر مدل قابل شستشو مدل 2022 بسته دو عددی

9- پد عرق گیر زیکلاس مد مدل men بسته 20 عددی (قیمت: 230,000 تومان)

پد عرق گیر زیکلاس مد یک محصول آنتی باکتریال، ضدبو، معطر و ضد حساسیت بوده و از لباس ها در مقابل تغییر رنگ ناشی از تعریق محافظت می کند. استفاده از آن آسان است و برای آقایان و نوجوانان مناسب است.

پد عرق گیر زیکلاس مد مدل men بسته 20 عددی

10- پد عرق گیر زیکلاس مد مدل women بسته 20 عددی (قیمت: 230,000 تومان)

این پد آنتی باکتریال بسیار نازک و سبک و دارای قدرت جذب فوق العاده می باشد. این محصول ضد بو، معطر و ضد حساسیت بوده و هیچ گونه آسیبی به پوست نمی زند. همچنین از تغییر رنگ لباس ناشی از تعریق جلوگیری کرده و برای بانوان و نوجوانان مناسب است.

پد عرق گیر زیکلاس مد مدل women بسته 20 عددی

 

 

 

 

 

 

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها