راهنمای خرید تلویزیون 55 اینچ ایرانی

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۳ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 4.4 دقیقه

راهنماتو-بی رودروایسی بگویم که با این وضعیت قیمت های لوازم خانگی، خرید محصولات تولید داخل، از منطقی ترین کارها به نظر می رسد. تلویزیون های 55 اینچی، از محبوب ترین تلویزیون های بازار تلویزیون های ایرانی محسوب می شوند.

به گزارش راهنماتو، درست است که تلویزیون های ایرانی ارزان قیمت تر از تلویزیون های خارجی هستند اما این به معنای بی کیفیت تر بودن این تلویزیون ها نیست و برخی برندهای ایرانی واقعا در زمینه تولید لوازم خانگی قوی عمل کرده اند. در ادامه فهرستی از پنج تلویزیون هوشمند ایرانی را که 55 اینچی هستند آماده کرده ام که می تواند نظر شما را درباره تلویزیون های هوشمند ایرانی تغییر دهد:

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس (قیمت حدودی: 18 میلیون و پانصد میلیون تومان)

سام الکتریک

از گران قیمت ترین تلویزیون فهرست شروع می کنم.این تلویزیون یک پنل با کیفیت  +Aدارد که از طیف رنگی میلیاردی با قابلیت Mirror Quick  برخوردار است. امکان پخش محتواهایی از جمله عکس، ویدیو و موزیک از گوشی بصورت انتخابی بر روی تلویزیون نیز از دیگر ویژگی های این تلویزیون محسوب می شود.

کیفیت تصویر در این تلویزیون 4K Ultra HD است. رزولوشن تصاویر در این تلویزیون۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ و نسبت تصاویر ۱۶:۹ است. این تلویزیون پردازنده چهار هسته‌ای دارد و تعداد درگاه های HDMIاین تلویزیون سه عدد است. این تلویزیون هوشمند با سیستم عامل اندروید 111 سازگاری دارد و از 16 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. این تلویزیون هوشمند از نوع رومیزی است و صفحه تحت دارد. این مدل از تلویزیون جی پلاس دو عدد درگاه USB دارد.

تلویزیون ال ای دی اسنوا (قیمت حدودی: 17 میلیون تومان)

ایکس ویژن

گريد انرژی این تلویزیون A است و کیفیت تصاویر نیز 4K Ultra HD است. رزولوشن این تلویزیون۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ و نسبت تصویر۱۶:۹ است. این گوشی با سیستم عامل اندروید سازگاری دارد و از پردازنده چهار هسته‌ای نیز برخوردار است.

تعداد درگاه های HDMIاین تلویزیون سه عدد است. توان هر بلندگو در این تلویزیون ۱۵ وات است و دو عدد بلندگو دارد. این تلویزیون از استاندارد صوتی Dolby Digitalپشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های این تلویزیون می توانم به پشتیبانی از ماشین زمان (Time Shift) پشتیبانی از ویژگی HBB TV و پنل مقاوم IPS اشاره کنم. این تلویزیون دو عدد درگاه USB دارد.

تلویزیون ال ای دی وینسنت(قیمت حدودی: 16 میلیون و پانصد هزار تومان)

تلویزیون وینسنت

کیفیت تصویر این تلویزیون 4K Ultra HD و رزولوشن۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ است. نسبت تصویر۱۶:۹ و تعداد درگاه های HDMI دو عدد است.توان هر بلندگو۸ وات و تعداد بلندگوها دو عدد است.این تلویزیون، ۱.۵ گیگابایت حافظه داخلی دارد و پردازشگری از نوع  ARM Cortex در بخش سخت افزاری خود ذخیره کرده است. سیستم عامل این تلویزیون از نوع اندروید ۹ است و دو عدد درگاه USB دارد.

ابعاد این تلویزیون با پایه۱۲۲۸×۲۴۳×۷۴۲ و توان خروجی کلی صدا۱۶وات است. این تلویزیون از استانداردهای صوتی Dolby پشتیبانی می کند. نوع خروجی صدای دیجیتال این تلویزیون اپتیکال و نوع صفحه، تخت است.

تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن(قیمت حدودی: 16 میلیون و دویست هزار تومان)

ایکس ویژن

کیفیت تصاویر تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن 4k Ultra HD و رزولوشن۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ است. این تلویزیون از سیستم عامل اندروید6 پشتیبانی می کند و پردازنده دو هسته‌ای ای دارد. این تلویزیون دو درگاه HDMI و ۸ گیگا بایت حافظه داخلی دارد.

تکنولوژی صفحه نمایش این تلویزیون LED است و دو درگاه USBدارد. وزن این تلویزیون با پایه۱۳.۹ است. این تلویزیون مجهز به پنل IPS LED با درجه كیفی +A و وضوح تصویر بسیار بالا( (ULTRA HD است. این تلویزیون از تلویزیزون های نسبتا ارزان قیمت تر ایکس ویژن است و تلویزیون های مشابهی با قیمت بالاتر هم دارد.

تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک(قیمت حدودی: 15 میلیون تومان)

جی پلاس

ابعاد این تلویزیون بدون پایه۱۱۲.۵x۷۱x۶ است. نوع رابط هوشمند این تلویزیون نیز اندرویدی است. کیفیت تصویر در این تلویزیون 4k Ultra HD است. رزولوشن تصویر ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ است. این تلویزیون دارای اپلیکیشن قابل نصب است. تعداد درگاه های HDMI سه عدد است. توان هر بلندگوی این تلویزیون۱۰ وات است. این تلویزیون از استاندارد صوتی Dolby و تکنولوژی صفحه LEDپشتیبانی می کند. نوع صفحه این تلویزیون تخت است.

تعداد بلندگوهای این تلویزیون دو عدد و تعداد درگاه‌های USBاین تلویزیون نیز دو عدد است. این تلویزیون ارزان قیمت ترین تلویزیون در فهرست من محسوب می شود. اما این به معنای کیفیت پایین این تلویزیون نیست و دامنه تفاوت کیفیت تلویزیون های فهرست من تقریبا در یک سطح است.

 

 

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها