اگه تناژ پوستت گرمه این رنگ لباس ها رو بپوش!

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 2.8 دقیقه

راهنماتو- یکی از فاکتورهای مهم و تاثیرگذار بر خوش استایلی و جذابیت هر فرد پوشیدن رنگ لباس مناسب است و یکی از عوامل موثر بر رنگ لباسی که انتخاب می کنید، رنگ پوست شماست. پوشیدن لباس متناسب با رنگ پوست یکی از ترفندهایی است که به زیباتر شدن استایل، چهره و تیپ ما کمک می کند. برای یافتن رنگ لباس مناسب با پوست کافی است ته رنگ پوستتان را بدانید. برای این کار کافی است مچ دست خود را در مقابل آفتاب بگیرید و رنگ رگ هایتان را بررسی کنید. اگر رنگ رگ های شما سبز است، تناژ پوستتان خنثی، اگر رگ هایتان بنفش هستند، تناژ پوستتان گرم و اگر آبی هستند، تناژ پوستتان سرد است. امروز قصد داریم بهترین رنگ های لباس برای پوست با تناژ گرم را به شما معرفی کنیم:

1- فیروزه ای

به گزارش راهنماتو، رنگ فیروزه ای مشابه رنگ سنگ فیروزه و مجموعه‌ای از رنگ‌های بین طیف سبز و آبی است. این رنگ مکمل تناژ پوست گرم است و پوشیدن آن چهره ای شاداب، سرزنده و جذاب را برای شما به ارمغان می آورد. این رنگ لباس به ویژه برای افرادی که رنگ چشمشان آبی یا سبز است، فوق العاده است. می توانید لباس فیروزه ای رنگ خود را با رنگ شرابی، نارنجی سوخته، شکلاتی یا خردلی ست کنید.

1


2- عاجی

عاجی یکی از سایه های رنگ سفید است که رنگ عاج فیل و چیزهای ساخته شده از استخوان را توصیف می کند. این رنگ با رنگ های مختلفی از جمله آبی، مشکی، سنگی، بژ، قرمز، نارنجی سوخته و صورتی ست می شود. می توانید یک لباس ماکسی عاجی را با جواهرات طلا یا سیترین ست کنید. ترکیب این رنگ ها استایلی خیره کننده برای شما به ارمغان می آورد.

1


3- سبز

سایه های مختلف رنگ سبز با تناژ پوست گرم بخوبی هماهنگ می شوند. اگر رنگ چشمانتان سبز است، رنگ های سبز نخودی و سبز زیتونی روشن را انتخاب کنید. در صورتی که پوستتان روشن، گرم و شفاف است، به سراغ رنگ سبز بهاری بروید. برای داشتن یک استایل خاص و شیک می توانید سایه های مختلف سبز را با رنگ‌های خنثی روشن و تیره ست کنید.

1


4- تنباکویی

رنگ تنباکویی یک رنگ بسیار نزدیک به شکلاتی و قهوه ای است که بر روی برگ های خشک شده و بریده شده گیاه توتون وجود دارد. این رنگ تیره و خنثی هرگز از مد نمی افتد و می توان با خرید یک کمربند، کلاه، کیف، کیف پول و ژاکت به این رنگ استایلی خاص برای خود به ارمغان آورد.

1

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها