راهنمای خرید بهترین کرم مرطوب کننده برای پوست های خشک

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۴ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 6.4 دقیقه

راهنماتو- خشکی پوست در هر نقطه ای از بدن می تواند مشکل ساز باشد؛ مخصوصا زمانی که آن لکه های خشک، پوسته ها و نقاط خارش دار بر روی صورت شما باشند. گنجاندن یک مرطوب کننده خوب در روتین پوستی به جلوگیری از این لکه های ناخوشایند کمک می کند. یک مرطوب کننده قوی پوست خشک شده را آبرسانی کرده، التهاب ها را تسکین داده و بافت های خشک را بهبود می بخشد. در این مطلب قصد داریم ده کرم مرطوب کننده پرفروش و برتر مخصوص پوست های خشک را به شما معرفی کنیم:

1- کرم نرم کننده اوسرین و اوره 10درصد ثمین مناسب پوست خشک و آسیب دیده حجم 100 میلی لیتر (قیمت: 99,800 تومان)

این کرم حاوی نرم کننده و مرطوب کننده پوست های خشک و آسیب دیده بوده و از عوارض ناشی از انواع خشکی پوست به دلیل اگزمای سرشتی (اتوپیک)، سن بالا، ایکتیوز، پسوریازیس و اگزمای دست و پا جلوگیری می کند. این محصول فاقد رنگ و عطر بوده و برای افراد با پوست حساس (حتی نوزادان و اطفال) مناسب است. این کرم رطوبت و نرمی پوست را به مدت طولانی حفظ کرده و از بروز آلرژی جلوگیری می کند.

کرم نرم کننده اوسرین و اوره 10درصد ثمین مناسب پوست خشک و آسیب دیده حجم 100 میلی لیتر

2- کرم آبرسان بایو آکوا مدل هیالورنیک اسید کلاژن حجم 50 میلی لیتر (قیمت: 66,000 تومان)

از ویژگی های کرم آبرسان بایو آکوا می توان به مرطوب کننده و آبرسانی قوی، سفید و صاف کننده پوست، احیا و شاداب کنندگی پوست، تغذیه پوست با مواد طبیعی و خواص ضد چروک و پیری پوست اشاره کرد. این کرم برای پوست های حساس، خشک، معمولی، چرب و مختلط مناسب است.

کرم آبرسان بایو آکوا مدل هیالورنیک اسید کلاژن حجم 50 میلی لیتر

3- کرم مرطوب کننده صورت و دست لافارر مدل Dry Skin حجم 75 میلی لیتر (قیمت: 161,000 تومان)

این کرم با برخورداری از ویتامین E و ویتامین C به رطوبت رسانی عمقی، کند شدن روند پیری و محافظت از پوست در مقابل رادیکال‌های آزاد کمک می کند. وجود عصاره های گیاهی بابونه، گل همیشه بهار، آلوئه ورا، روغن زیتون و روغن بادام در این محصول به احیا، نرمی و لطافت پوست، رطوبت‌رسانی طولانی مدت، ترمیم اپیدرم و ممانعت از خروج رطوبت پوست، رفع خارش و پوسته پوسته شدن کمک می کند. این کرم برای پوست های خشک مناسب است.

 کرم مرطوب کننده صورت و دست لافارر مدل Dry Skin حجم 75 میلی لیتر

4- کرم مرطوب کننده پریم سری Matex مدل Moist-24 حجم 50 میلی لیتر (قیمت: 317,000 تومان)

این کرم با برخورداری از عصاره معجزه آسای گیاه Imperata Cylindrica عمل آبرسانی به پوست را بخوبی انجام می دهد. از ترکیبات این محصول می توان به عصاره‌های گیاهی ماکادمیا، روغن هسته‌ی انبه و روغن نارگیل اشاره کرد. این کرم حاوی مواد و ترکیبات ضد پیری، ویتامین E و آنتی اکسیدان بوده و با استفاده از ترکیبات ضدحساسیت آلفا‌ بیزابولول از بروز هر گونه حساسیت پوستی جلوگیری می کند. در ساخت این محصول اسیدهای چرب ضروری مانند امگا 3 و امگا 6 نیز به کار رفته است. هیچ گونه ماده حاوی لانولین، پارابن و مواد آلرژی‌زا در این محصول به کار نرفته است. این کرم 24 ساعت ماندگاری دارد و برای پوست های خشک مناسب است.

کرم مرطوب کننده پریم سری Matex مدل Moist-24 حجم 50 میلی لیتر

5- کرم مرطوب کننده کامان مدل Oil Plus حجم 250 میلی لیتر (قیمت: 88,700 تومان)

این کرم با برخورداری از عصاره آلوئه ورا و ویتامین E به آبرسانی پوست های خشک کمک زیادی می کند. این محصول برای حفظ رطوبت و بازسازی لایه محافظ طبیعی پوست ایده آل بوده و با برخورداری از فرمولاسیون پیشرفته به محافظت از پوست در برابر رادیکال ها آزاد و عوامل خارجی تسریع کننده پیری پوست کمک می کند. این محصول هیچ گونه حس چربی بر روی پوست شما برجای نگذاشته و با جذب بالا و ماندگاری طولانی مدت حس نرمی و لطافت را برای پوست شما به ارمغان می آورد.

کرم مرطوب کننده کامان مدل Oil Plus حجم 250 میلی لیتر

6- کرم مرطوب کننده قوی درمالیفت مدل Hydralift Intensive حجم 50 میلی لیتر (قیمت: 62,000 تومان)

این محصول با برخورداری از گلیسیرین، اوره، آووکادو، ویتامین E و روغن گل آفتابگردان تاثیر به سزایی در نرمی، رطوبت رسانی و آبرسانی عمیق به پوست دارد. از قابلیت های این کرم می توان به کاهش تبخیر سطحی آب پوست و حفظ رطوبت لایه شاخی اشاره کرد. این محصول 24 ساعت ماندگاری داشته و نرم کننده و التیام بخش پوست می باشد. این کرم برای پوست های خشک و حساس مناسب است.

کرم مرطوب کننده قوی درمالیفت مدل Hydralift Intensive حجم 50 میلی لیتر

7- کرم آبرسان مورینگا امو مدل 02 حجم 75 میلی لیتر (قیمت: 62,000 تومان)

از قابلیت های کرم آبرسان مورینگا امو مدل 02 می توان به آبرسانی و حفظ رطوبت پوست، رفع خشکی پوست، جلوگیری از التهاب، تامین مواد مغذی پوست، بهبود خاصیت ارتجاعی، افزایش استحکام پوست و محافظت از پوست در برابر نور خورشید و آلودگی‌های محیطی اشاره کرد. این محصول برای پوست های خشک مناسب است.

کرم آبرسان مورینگا امو مدل 02 حجم 75 میلی لیتر

8- کرم آبرسان ام کیو مدل RH حجم 55 میلی لیتر (قیمت:175,000 تومان)

 کرم آبرسان ام کیو یک مرطوب کننده قوی برای پوست های حساس، ملتهب و خشک بوده و به واسطه برخورداری از مواد مغذی رطوبت از دست رفته پوست را تامین می کند. این محصول خشکی های شدید پوست را التیام بخشیده و قرمزی، حساسیت و تحریکات پوستی را از بین می برد. همچنین حالت نرمی و ارتجاعی پوست را حفظ می کند. این کرم برای پوست های خشک و حساس مناسب است.

کرم آبرسان ام کیو مدل RH حجم 55 میلی لیتر

9- کرم مرطوب کننده قوی سی گل مخصوص پوست حساس و خشک حجم 75 میلی لیتر (قیمت: 58,000 تومان)

کرم مرطوب کننده قوی سی گل با برخورداری از روغن های گیاهی و معدنی و انواع ویتامین ها، پوست های خشک و آسیب دیده را بخوبی نرم و آبرسانی می کند. این محصول حاوی  ویتامین‌های B5 ، F، E، A، روغن‌های گیاهی و معدنی، امگا 3، امگا 4، سدیم PCA و سدیم لاکتات می باشد. از قابلیت های آن می توان به جلوگیری از پیری پوست، مقاومت در برابر آثار مخرب آفتاب، التیام بخش، تسکین‌دهندگی، ضد التهاب و ضد خارش اشاره کرد. این محصول فاقد هرگونه پاربن و اسانس می باشد و برای پوست های خشک و حساس مناسب است.

کرم مرطوب کننده قوی سی گل مخصوص پوست حساس و خشک حجم 75 میلی لیتر

10- کرم آبرسان ژنوبایوتیک مدل Dry Detoxifing حجم 50 میلی لیتر (قیمت: 114,000 تومان)

از قابلیت های این کرم آبرسان می توان به رطوبت رسانی عمقی، تغذیه سلول های پوستی، دتوکسیفای کننده قوی، ضد استرس های اکسیداتیو روزانه، آنتی اکسیدان، پیشگیری از چین و چروک، ضد رادیکال های آزاد، افزایش درخشندگی پوست و محافظت در برابر تششعات مصنوعی، آلودگی هوا و امواج Blue Light اشاره کرد. این محصول برای پوست های خشک مناسب است.

کرم آبرسان ژنوبایوتیک مدل Dry Detoxifing حجم 50 میلی لیتر

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها