راهنمای خرید بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۵ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 6.2 دقیقه

راهنماتو- همه ما باید برای محافظت از پوست صورت و بدن خود در برابر اشعه های مضر فرابنفش از کرم ضد آفتاب استفاده کنیم. UVA و  UVB  از مضرترین اشعه های خورشید هستند. UVB باعث آفتاب سوختگی و UVB باعث پیری پوست می گردد.

به گزارش راهنماتو، اگر شما هم مانند من پوست چربی دارید، باید در انتخاب کرم ضد آفتاب مناسب پوست خود بیشتر دقت کنید. مطمئنا شما هم دوست ندارید که در اواسط یک روز گرم تابستانی چربی از صورتتان بچکد. اگر پوست چربی دارید و در انتخاب کرم ضد آفتاب مناسب برای خود دچار تردید شده اید، پینشهاد می کنیم این مطلب را مطالعه نمایید. ما در این مطلب ده کرم ضد آفتاب برتر و پرطرفدار برای پوست های چرب را به شما معرفی می کنیم:

1- کرم ضد آفتاب لافارر مدل Oily and Acne-Prone SPF30 حجم 40 میلی لیتر (قیمت: 259,000 تومان)

طبق اطلاع آکادمی پوست آمریکا یک کرم ضد آفتاب با میزان SPF 30 قادر است 97 درصد از اشعه  UVB خورشید را مسدود  کند. هر چه این عدد بیشتر باشد، قدرت ضدآفتاب در مسدود کردن اشعه  UVB بیشتر است. کرم ضد آفتاب و ضد لک لافارر Oily and Acne-Prone SPF30 با برخورداری از SPF30 به عنوان یک معجزه گر عمل می کند. این محصول با برخورداری از عصاره گیاهان شیرین بیان، بیربری، سارمنتوزا، ساکسی فراگا، آلوئه ورا و پاپایا از بروز لکه‌های پوستی و چین‌ و چروک پیشگیری می کند و با پوست های چرب سازگار است.

 کرم ضد آفتاب لافارر مدل Oily and Acne-Prone SPF30 حجم 40 میلی لیتر

2- کرم ژل ضد آفتاب ساین اسکین مدل Invisible حجم 50 میلی لیتر (قیمت: 173,000 تومان)

این کرم فاقد چربی، عصاره و رنگ و دارای SPF 50 بوده، بافتی بسیار سبک دارد و به سرعت جذب می شود. کرم ژل ضد آفتاب ساین اسکین برای پوست های چرب و مستعد آکنه مناسب بوده و از پوست در برابر  طول موج های مضر نور خورشید محافظت می کند. همچنین از ایجاد آلرژی پوستی جلوگیری کرده و احتمال ایجاد حساسیت های پوستی را به حداقل می رساند. این محصول در برابر پرتو های UVA و UVB و نور مرئی بخوبی از پوست محافظت می‌کند.

کرم ژل ضد آفتاب ساین اسکین مدل Invisible حجم 50 میلی لیتر

3- کرم ضد آفتاب پریم مدل Acnex Beige SPF60 حجم 40 میلی لیتر (قیمت: 190,000 تومان)

کرم ضد آفتاب پریم مدل Acnex Beige SPF60 از نوع کرم پودری و با رنگ بژ بوده، فاقد چربی می باشد و ترشح سبوم را کنترل می کند. این محصول لک های تیره پوست و لک های ناشی از آکنه را پوشانده و فاقد چربی و عصاره می باشد.

کرم ضد آفتاب پریم مدل Acnex Beige SPF60 حجم 40 میلی لیتر

4- کرم ضد آفتاب پیکسل مدل Oily Acne-Prone Skin حجم 50 میلی لیتر (قیمت: 169,000 تومان)

این کرم ضدآفتاب با برخورداری از SPF 50 از پوست شما در برابر اشعه مضر فرابنفش محافظت می کند. علاوه بر این یک آبرسان قوی بوده و چربی پوست را بخوبی کنترل می کند. این محصول رنگی مات دارد و برای پوست های چرب مناسب است.

کرم ضد آفتاب پیکسل مدل Oily Acne-Prone Skin حجم 50 میلی لیتر

5- کرم ضد آفتاب لافارر مدل PA حجم 40 میلی لیتر (قیمت: 341,000 تومان)

کرم ضد آفتاب لافارر مدل PA حاوی عصاره گیاهان شیرین بیان، بیربری، سارمنتوزا ساکسی فراگا، آلوئه ورا، پاپایا و SPF 50 بوده و از پوست در برابر اشعه های UV-A و UV-B محافظت می کند. این محصول برای پوست های چرب و حساس مناسب بوده و سبب پیشگیری و رفع لک‌های پوستی، مهار ترشح سبوم و مات کنندگی پوست، جلوگیری از حساسیت، کند کردن روند پیری پوست و جلوگیری از ایجاد آکنه می شود.

کرم ضد آفتاب لافارر مدل PA حجم 40 میلی لیتر

6- کرم ضد آفتاب درماتیپیک مدل Oil- free حجم 50 میلی لیتر (قیمت: 200,000 تومان)

این کرم ضد آفتاب با برخورداری از ترکیب انحصاری HELIOGOARD365 از تخریب DNA سلولی پیشگیری کرده و روند پیری را به تاخیر می اندازد. این ضد آفتاب از پوست شما در برابر اشعه های UVA و UVB محافظت می کند. این محصول فاقد پارابن، مواد حساسیت زا و چربی بوده و علاوه بر کنترل چربی پوست، از براق شدن آن نیز جلوگیری کرده و رطوبت طبیعی آن را حفظ می کند. این کرم فاقد عصاره بوده و برای پوست های چرب مناسب است.

 کرم ضد آفتاب درماتیپیک مدل Oil- free حجم 50 میلی لیتر

7- کرم ضد آفتاب سینره مدل 8411 حجم 50 میلی لیتر (قیمت: 160,000 تومان)

کرم ضد آفتاب سینره مدل 8411 با برخورداری از ویتامین E از اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد جلوگیری کرده و پوست را نرم و مرطوب می کند. استفاده از روغن جوجوبا در ترکیب این کرم از پیری زودرس پوست و ایجاد التهابات پوستی جلوگیری می کند. این کرم در دو رنگ بژ و بژ طبیعی ارائه می شود و از پوست در برابر اشعه های UVA و UVB محافظت می کند. این محصول فاقد پارابن بوده و سلامت و درخشندگی پوست را حفظ می کند.

کرم ضد آفتاب سینره مدل 8411 حجم 50 میلی لیتر

8- کرم ضد آفتاب پریم مدل Acnex Tinted حجم 40 میلی لیتر (قیمت: 99,800 تومان)

این کرم ضد آفتاب فاقد چربی و عصاره بوده، ترشح سبوم را کنترل می کند و از ایجاد آکنه جلوگیری می کند. این محصول ضد باکتری بوده و لک های تیره پوست و لک های ناشی از آکنه را می پوشاند. کرم ضد آفتاب پریم در رنگ برنز ارائه شده و از پوست در برابر اشعه های مضر UVB, UVA و IR محافظت می کند. این محصول برای پوست های چرب مناسب است.

 کرم ضد آفتاب پریم مدل Acnex Tinted حجم 40 میلی لیتر

9- کرم ضد آفتاب بی رنگ ژوت مدل Cosmetics spf 50 حجم 40 میلی لیتر (قیمت: 130,000 تومان)

کرم ضد آفتاب بی رنگ ژوت حاوی ویتامین E و B5 بوده و از پوست در برابر اشعه های UVB و UVA خورشید محافظت می کند. این محصول همچنین دارای عصاره آلوئه ورا و بابونه می باشد، فاقد چربی و ضد آب است و برای پوست های چرب مناسب می باشد.

کرم ضد آفتاب بی رنگ ژوت مدل Cosmetics spf 50 حجم 40 میلی لیتر

10- کرم ضد آفتاب ضد چروک فاقد چربی شیلد مای SPF50+ (قیمت: 93,000 تومان)

این کرم فاقد چربی و رنگ بوده و از پوست در برابر آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد محافظت می کند. از قابلیت های آن می توان به ضد چروک و ضد پیری پوست، ضد التهاب، ضد آفتاب و ضد چروک اشاره کرد. این محصول در رنگ بژ طبیعی ارائه می شود و برای پوست های چرب مناسب است.

کرم ضد آفتاب ضد چروک فاقد چربی شیلد مای SPF50+

 

 

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها