راهنمای خرید بهترین ساعت های هوشمند ویژه بانوان

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 4.8 دقیقه

راهنماتو-اگر برای انتخاب و خرید ساعت هوشمند مناسب بانوان سردرگم هستید و نمی دانید چه ساعتی را انتخاب کنید، می توانید به فهرست پنج گانه راهنماتو مراجعه کنید.

به گزارش راهنماتو، خرید یک ساعت هوشمند که برای بانوان مناسب باشد و ابعاد و طراحی آن مناسب دست بانوان باشد می تواند یک فرایند دشوار باشد. اما خیالتان راحت، من یک فهرست ویژه برایتان آماده کرده ام از ساعت هایی که به لحاظ طراحی و ابعاد بسیار مناسب دست خانمها خواهد بود:

ساعت هوشمند اپل سری 7 مدل 41 میلی متر(قیمت حدودی: 15 میلیون تومان)

ساعت هوشمند اپل

اولین و گران قیمت ترین ساعت در فهرست من ساعت هوشمند اپل سری 7 است که ظاهری مستطیلی دارد و ضخامت آن حدود 10.7 میلی‌متر و طول و عرض آن نیز 35 × 41 میلی‌متر است. وزن این ساعت 32 گرم است و در رنگ های زغالی، طلایی و نقره‌ای به فروش می رسد. جنس بدنه این ساعت از آلومینیوم و جنس شیشه Ion-X Glass است و جنس بند این ساعت نیز، سیلیکونی است و ساختار قفل بند از نوع سگکی است.

بدنه این ساعت در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متر مقاومت می کند و در برابر نفوذ گرد و غبار و  ترک‌خوردگی نیز مقاوم است. اندازه صفحه‌نمایش این ساعت 1.69 اینچ و نوع صفحه نمایش Retina LTPO OLED است و صفحه‌نمایش رنگی دارد. صفحه‌نمایش این ساعت از نوع لمسی خازنی و وضوح تصویر396 × 484 پیکسل است و 16 میلیون رنگ دارد.

پردازنده این ساعت  64 بیتی است و 2 عدد هسته دارد. سیستم عامل این ساعت watchOS است.حافظه داخلی این ساعت هوشمند 32 گیگابایت است. نوع باتری این ساعت لیتیوم-یون است و با گوشی‌های iPhone 6s و بالاتر دارای سیستم عامل 14 iOS و بالاتر سازگاری دارد. این ساعت هوشمند شتاب‌سنج، زاویه‌سنج، قطب‌نما، فشارسنج، سنجشگر ضربان قلب و میزان اکسیژن خون، گام‌شمار و ارتفاع سنج دارد.

ساعت هوشمند اپل سری SE سایز 40(قیمت حدودی: 13 میلیون تومان)

ساعت

شکل ظاهری این ساعت مستطیلی و ضخامتش 10.4 میلی‌متر است. طول و عرض این ساعت 34 × 40 میلی‌متر و وزن آن حدود

30.5 گرم است و در رنگ های زرد، سبز، قرمز، نارنجی ، صورتی، سرمه ای، سفید، مشکی و رنگین کمانی به فروش می رسد. جنس بدنه این ساعت از آلومینیوم است و صفحه آن Ion-X Glass است. جنس بند سیلیکونی است و در برابر نفوذ آب تا عمق 50 مترمقومت می کند. اندازه صفحه‌نمایش1.57  اینچ و نوع صفحه نمایش Retina LTPO OLEDلمسی خازنی است. وضوح تصویر در این ساعت هوشمند324 × 394 پیکسل است تراشه Apple S5دارد.

پردازنده این ساعت از نوع 64 بیتی 7 هسته ای است و از دستیار صوتی سیری پشتیبانی می کند. حافظه داخلی این ساعت هوشمند 32 گیگابایت است. حافظه (RAM) این ساعت هوشمند نیز یک گیگابایت است. این ساعت باتری لیتیوم-یونی دارد. زمان تقریبی مکالمه 18 ساعت است. این ساعت شتاب‌سنج، زاویه‌سنج، قطب‌نما، فشارسنج و سنجشگر ضربان قلب، گام‌شمار و ارتفاع سنج دارد.

ساعت هوشمند هواوی GT 3 42mm _ MIL B19(قیمت حدودی 8 میلیون تومان)

ساعت هواوی

ابعاد قاب این ساعت 10.2 × 42.3 × 42.3 میلی‌متر است. رنگ این ساعت هوشمند طلایی است و وزن آن حدود 35 گرم است. فرم صفحه این گوشی گرد است. جنس بدنه در بخش جلو شیشه ای، بدنه پشت پلاستیک و دور بدنه فولاد ضد زنگ است. این ساعت هوشمند تا عمق 50 متری ضد آب است و نوع صفحه نمایش آن  AMOLEDاست. رزولوشن صفحه نمایش این ساعت466 × 466 پیکسل است و پردازنده ARM Cortex-M دارد و حافظه داخلی4 گیگابایت است.

حافظه (RAM) نیز 32 گیگابایت است. سیستم عامل این ساعت هوشمند Huawei HarmonyOS است و با اندروید 6.0 و iOS 9.0 و بالاتر سازگاری دارد. این ساعت حسگرهایی از جمله شتاب سنج، ژیروسکوپ، ژئومغناطیسی، حسگر ضربان قلب نوری، حسگر درجه حرارت و حسگر فشار هوا دارد.

ساعت مچی هوشمند سامسونگ 3(قیمت حدودی: 7 میلیون تومان)

سامسونگ

این ساعت هوشمند با گوشی‌های موبایل آیفون 5 به بالا وiOS 9.0 به بالا و  با گوشی‌ها و تبلت‌هایی که از سیستم‌عامل اندروید 5.0 و بالاتر پشتیبانی می کنند سازگاری دارد. باتری این ساعت از نوع 340 میلی آمپری است و در رنگ های برنزی و نقره ای به فروش می رسد. این ساعت هوشمند در برابر نفوذ آب تا 50 متر مقاومت دارد و به سیستم سنجش فشار خون نیز مجهز است.

نوع باتری لیتیوم یونی است. ابعاد قاب نیز 11.3 × 41 × 42.5 میلیمتر است. نمایشگر این ساعت گوریلا گلسCorning Gorilla Glass DX است و وزن حدود 48 گرمی دارد. تراشه این ساعت اکسینوس است و8 گیگابایت حافظه دارد.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Maimo-WT2105 (قیمت حدودی: یک میلیون و چهارصد هزار تومان)

شیائومی

وزن این ساعت هوشمند ۲۴ گرم و فرم صفحه، مستطیل است. جنس این ساعت آلومینیومی و  بند آن سیلیکونی است. این ساعت ضدآب و  دارای سنسور ضربان قلب  است. سیستم عامل این ساعت اندروید است.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها