برای دوست صمیمیت این هدیه‌هارو بخر!

  • نغمه افشار نغمه افشار
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 4.3 دقیقه

راهنماتو- «هر چه از دوست رسد نیکوست!»

یک زمانی همه با این مصراع زندگی می‌کردند! اما امروزه انتظارات فرق کرده است. هرچه صمیمی‌تر باشید باید بیشتر هوای هم را داشته باشید حتی در خرید هدیه!

به گزارش راهنماتو، هدیه خریدن برای هر کسی سخت باشد برای دوست سخت‌تر است! برای اینکه انتخاب شما نشان می‌دهد چقدر دوستتان را می‌شناسید! و اگر نشناسید چقدر بد می‌شود؟! خب خیلی! پس بهتر است وقتی قرار است برای دوست و رفیقتان هدیه بخرید نهایت فکر، دقت، توجه و علاقه‌تان را به کار بگیرید!

اینکه هدیه شما صرفا گران باشد ارزش ندارد، گاهی هدایایی که بار معنوی بالایی دارند و از نظر مادی چندان پرارزش نیستند خیلی بیشتر دل دوست شما را خوش خواهد کرد. این را هم یادتان باشد که هدیه بمب صمیمیت است. پس با انتخاب مناسب و به جا این بمب را بترکانید!

در اینجا چند مورد هدیه برای بهترین دوست شما درنظر گرفته‌ایم که چندان چالش برانگیز نیست و می‌تواند هر کسی را شاد کند.

  • کوسن طراحی شده

کوسن

کوسن‌ها هم برای روی مبل استفاده دارند و هم روی تخت. هزینه گزافی هم نباید برایشان بپردازید. می‌توانید از تصویر دوستتان یا علاقمندی خاصش استفاده کنید و به مراکز چاپ بدهید تا برایتان آماده کنند. یک هدیه منحصربه فرد که در هیچ جای دیگری نمی‌تواند پیدا کند و هربار به آن نگاه بیندازد شما را خواهد دید. شک نکنید که هدیه‌ای فوق‌العاده است!

  • ماگ مسافرتی

ماگ مسافرتی

همه بالاخره به سفر می‌روند، به سفر هم نروند به پیک نیک خواهند رفت! همه در مسیر چای یا نوشیدنی خواهند خورد! و یک ماگ مسافرتی با رنگ دلخواه دوست شما انتخابی ایده‌آل است. ماگ‌هایی که هم نوشیدنی را سرد نگه می‌دارند و هم گرم. در چهارفصل دوست شما از آن استفاده خواهد کرد. چه بسا هیچ وقت خودش برای این هدیه هزینه نکند، پس چنین کادوهایی خیلی خوشحال کننده خواهند بود! مخصوصا اگر فرد موردنظرتان عاشق قهوه، چای یا نوشیدنی‌های سرد باشد!

  • خوشبو کننده محیط

خوشبو کننده

همه آدم‌ها دوست دارند خانه‌شان خوشبو باشد. مخصوصا کسانی که به بو حساس هستند در راس این مساله قرار دارند! یک خوشبوکننده با عطر دلخواه دوستتان تهیه کنید. رایحه‌ها در ذهن آدم‌ها می‌مانند و این خیلی خوب است.

  • آباژور یا چراغ خواب!

چراغ خواب

اسمش بزرگ است اما رسما انتخاب خوب و درخوری است! اگر از تمایلات دوستتان باخبرید (که باید باشید!) بنا به سلیقه‌اش از آباژورهای خاص می‌توانید تهیه کنید. این چراغ‌خواب‌های جذاب هنگام خواب و بیدار حس خوبی در او ایجاد خواهد کرد.

  • جعبه زیورآلات

جعبه زیورالات

یکی از جذابترین هدیه‌ها می‌تواند همین باشد! همه خانم‌ها و حتی آقایان برای نگهداری از انگشتر، دستبند، ساعت و... نیاز به یک جعبه دارند. رنگ و جنس مورد علاقه دوستتان را در خرید و انتخاب این هدیه دخیل کنید.

  • سورپرایز!

هدیه خریدن

سورپرایز یعنی چه؟! از مدتی قبل دوستتان را زیرنظر بگیرید و متوجه بشوید که قصد خرید چه چیزی را دارد! زیرکانه از تمام مشخصات آن مطلع شوید و به عنوان هدیه آن را برایش بخرید. این مساله دقت، توجه و زرنگی شما را می‌طلبد! حتما حواستان باشد همانی که مدنظرش بوده است تهیه کنید. یک دنیا خوشحالی را به او هدیه خواهید کرد!

  • یک جعبه پر از هدیه‌های ریز!

هدیه

یک جعبه هدیه بخرید، داخل آن را از ریزترین علاقمندی‌های دوستتان مثل یک گل سر، کتاب، جوراب، یک شیرینی یا شکلات دوست داشتنی یا حتی پاستیل، حتی یک دفتر برنامه ریزی و خودکار، یک تیشرت ساده با رنگ دلخواهش پر کنید. معمولا این مدل هدیه‌ها همه افراد را شاد خواهد کرد.

  • تابلوی فلکی روز تولد یا یک روز خاص!

تابلوی فلکی

اینکه در روز خاص و مهم دوست شما آسمان در چه حالتی بوده است جذاب است. شرکت‌هایی هستند که با در اختیار قرار دادن تاریخ و ساعت موردنظر به آنها برایتان تصویر فلکی از سیاره‌ها و ستاره‌ها را تهیه می‌کنند و این هدیه بی نهایت زیبا و دوست داشتنی خواهد بود! شک نکنید.

نغمه افشار
نغمه افشار

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها

چهره خاص و جدید بانو سوسانو در سن ۴۳ سالگی
چهره ها

چهره خاص و جدید بانو سوسانو در سن ۴۳ سالگی

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 1 دقیقه
چهره متفاوت شیرین نون خ در سریال حکم رشد
چهره ها

چهره متفاوت شیرین نون خ در سریال حکم رشد

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 1.9 دقیقه
تیپ تابستانی ترلان پروانه در یک کافه
چهره ها

تیپ تابستانی ترلان پروانه در یک کافه

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .3 دقیقه
 فال ابجد امروز جمعه 28 اردیبهشت ماه 1403
فال و طالع بینی

فال ابجد امروز جمعه 28 اردیبهشت ماه 1403

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 5.4 دقیقه
 فال حافظ امروز جمعه 28 اردیبهشت ماه 1403
فال و طالع بینی

فال حافظ امروز جمعه 28 اردیبهشت ماه 1403

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 1.5 دقیقه
(ویدئو) طرز پخت یک غذای جدید، فوری و خوشمزه با تخم مرغ و کالباس در خانه
آشپزی

(ویدئو) طرز پخت یک غذای جدید، فوری و خوشمزه با تخم مرغ و کالباس در خانه

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .2 دقیقه