برای کسی که ازش متنفری این هدیه‌هارو بخر!!

  • نغمه افشار نغمه افشار
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.4 دقیقه

راهنماتو- «آخه آدم از کسی بدش میاد چرا باید کادو بده؟!»

هدیه خریدن برای کسی که دوستش داریم مرسوم است اما گاهی مجبور هستیم برای کسی که دوستش نداریم هدیه بخریم! چرا مجبور؟! چون مناسبتی است و نیاز به هدیه دادن دارد ولی کسی درون شما نیست تا از نیت و حس شما باخبر باشد! پس باید با تنفری که دارید هدیه بخرید!

به گزارش راهنماتو، هدیه خریدن به خودی خود کار سختی است! چه برسد برای کسی هدیه بخرید که از او خوشتان نمی‌آید! دیگر نورعلی نور می‌شود! اما گاهی ناچار هستید این کار را انجام بدهید و ما برای شما چند پیشنهاد حیله‌گرانه داریم! خدا از سر تقصیرات همه بگذرد!

تیشرت با سایز اشتباه

تیشرت

خریدن لباس برای فرد موردنظرتان بدون درنظر گرفتن سایز آن باعث می‌شود همه هدیه خریده باشید و هم نتواند از آن استفاده کند! دلتان خنک می‌شود نه؟! سعی کنید تیشرت زیبایی هم باشد! تاثیرش بیشتر خواهد بود!

گاو صندوق کوچک خانگی!

گاوصندوق

شاید تعجب کنید! اما منظور از گاوصندوق همین قلک‌های کوچک خانگی است که برای نگهداشتن طلا و وسایل کوچک استفاده می‌شود و رمز دارد. رمز اشتباه به او بدهید! اگر هر بار از شما پرسید باز هم رمز اشتباه بدهید و اصلا یادتان نیاید از کدام مغازه خرید کرده‌اید! هیچ وقت نمی‌تواند از آن استفاده کند و به ناچار در انباری خاک خواهد خورد!! 

کرم ضد چروک!

کرم

یادآوری کردن بالا رفتن سن شاید برای فرد موردنظرتان یک کابوس به حساب بیاید! با این کار هم به او لطف کرده‌اید هم حسابی خشمش را برانگیخته‌اید!

ماگ یا شمع با درج عدد اشتباه!

ماگ

عددی بالاتر از سن فرد موردنظر خیلی ضایع است! هم شما هدیه داده‌اید هم به صورت غیرمستقیم حرص او را درآورده‌اید!

 می‌توانید شمع روی کیکش را بگیرید یا حتی روی ماگ به صورت چاپ شده سنش را بالاتر از سن واقعی‌اش منتشر کنید!

جوراب!

جوراب

جوراب خیلی خوب است، هم لازم است و هم دوست داشتنی! ولی وقتی به عنوان هدیه انتخاب می‌شود یک پیام مهم در پشت خود دارد: من اصلا برای هدیه خریدن فکر نکرده‌ام! و اهمیتی برایم نداشته است! جوراب یک انتخاب سیاستمدارانه و آگاهانه است!

پازل یا سرگرمی حل نشدنی!

سرگرمی

هر فردی برای وقتش ارزش زیادی قائل است! اگر با فرد کمال گرایی رو به رو باشید هدیه دادن یک پازل به او به این معنی است که تا آن را به سرانجام نرساند رهایش نخواهد کرد! اما اگر انتخاب شما یک پازلی باشد که کمتر کسی بتواند آن را کامل کند خودتان تصور کنید چه میشود!!

خوشبو کننده دهان و دندان

خوشبو کننده دهان

خب! این نه تنها پشتش بلکه رویش هم پیام دارد! اما سعی کنید از برند بزرگی بخرید که مشخص باشد هزینه هم کرده‌اید تا مجبور به استفاده باشد! خیلی زیرکانه است نه؟!

این موارد برای کسی که از او متنفر هستید کاربرد دارد! البته سعی کنید از هیچ کسی متنفر نباشید و به آدم‌ها مهر و عشق بدهید!

نغمه افشار
نغمه افشار

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها