برای کسی که کارشو از دست داده چی هدیه بخریم؟!

  • نغمه افشار نغمه افشار
  • ۲ آبان ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.2 دقیقه

راهنماتو- «فدای سرت! ایشالا یه کار دیگه! موفق باشی!»

تا به حال چه در بین خانواده، چه دوستان با افراد زیادی برخورده‌اید که شغلشان را از دست داده‌اند. اما نحوه‌ی رفتار شما در این مواقع چه باید باشد؟!

به گزارش راهنماتو، وقتی کسی کارش را از دست می‌دهد، چه خواسته باشد و چه ناخواسته روی روحیه و روانش اثر می‌گذارد. صرف نظر از بُعد مالی که حتما آن فردا را دچار نوساناتی خواهد کرد به هم خوردن روزمره‌ی زندگی گاهی ایجاد بحران می‌کند! اما برای اینکه به دوستتان، همسرتان، عضو خانواده‌تان نشان بدهید که در این اوضاع هوایش را دارید چه باید کرد؟! بهتر نیست یک هدیه برایش تهیه کنید؟! اما چه هدیه‌ای با این مناسبت همخوانی دارد!؟

در اینجا به چند مورد می‌پردازیم که می‌تواند برای فردی که تازه از فشار شغلی رها شده است مفید باشد!

  • بلیت تئاتر یا کنسرت موسیقی

یک زمانی برای آسایش و استراحت اگر به وجود بیاید در حالی که توام باشد با فعالیت مورد علاقه خیلی خاطره ساز خواهد شد. برای فرد موردنظرتان بلیت کنسرت یا تئاتر بگیرید. شک نکنید که حالش بهتر خواهد شد فقط در نظر داشته باشید که سلیقه‌ی موسیقایی‌اش را از یاد نبرید و بنابه فاز فکری‌اش این کار را صورت بدهید.

بلیت کنسرت

  • وقت ماساژ

واقعا چه چیزی بهتر از یک ساعت ماساژ حسابی خستگی آدم را درمی‌آورد؟! این کار برای او بسیار جذاب و دلنشین خواهد بود و حتما از این هدیه خوشحال خواهد شد.

ماساژ

  • رزرو یک رستوران یا کافه

کافه یا رستورانی را که دوست دارد رزرو کنید. اگر با موسیقی زنده هم همراه باشد که دیگر فوق‌العاده است. یک شام راحت و با خیال آسوده وقتی قرار نیست خودت را مهمان کنی خیلی بیشتر می‌چسبد! پس هدیه شما حتما مورد علاقه قرار خواهد گرفت!

رستوران

  • تور مسافرتی یک یا چند روزه

اگر فرد موردنظرتان به تفریحات خارج از شهر یا سفر علاقمند است حتما یک تور یک روزه برایش بگیرید! به نقطه‌ای که تا به حال ندیده است. همین اطراف شهر گزینه‌ی مناسبی است. ساعاتی فارغ از خیال و فکر! اگر بُعد مالی برایتان مشکلی ایجاد نمی‌کند حتی تورهای سفر دو سه روزه هم گزینه بهتری خواهد بود. یک آرامش رویایی نصیب کسی خواهید کرد که مدت‌ها در انتظار یک توقف برای استراحت بوده است!

تور مسافرتی

  • اشتراک در یک باشگاه

بنابه ورزش مورد علاقه آن فرد اشتراک باشگاه برایش تهیه کنید. ممکن است تا به آن روز خودش فرصت فکر کردن به این مورد را پیدا نکرده باشد! اما این کار شما نقطه عطفی در زندگی‌اش خواهد بود. تردید نکنید که بسیار شاد می‌شود.

باشگاه

  • کارت هدیه مکانی خاص

کارت هدیه از فروشگاهی که دوست دارد. فروشگاه‌های عطر و لوازم آرایش، یا برندهای مختلف لباس در این زمینه در خدمت شما هستند. به سلیقه خودش می‌تواند با پول اهدایی شما خرج کند و لذتش را ببرد.

کارت هدیه

نغمه افشار
نغمه افشار

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها