برای منت کشی این هدیه‌هارو بخر! جواب میده!

  • نغمه افشار نغمه افشار
  • ۴ آبان ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه

راهنماتو- «وقتی یکی ازت ناراحته هدیه هم بدی پرت می‌کنه تو صورتت!»

تصور کنید با یکی از عزیزانتان، دوستتان، نامزدتان، همسرتان بحثتان شده و قهر کرده است! در چنین وضعیتی باید چه کار کنید؟

به گزارش راهنماتو، منت کشی کردن آداب دارد که بعضی افراد بلد نیستند و بدتر رابطه را به قهقرا می‌برند. اما یکی از لطیف ترین کارهایی که می‌توانید صورت بدهید خرید هدیه است. اما چه هدیه‌ای؟ آیا صرف خرید هدیه کفایت می‌کند؟ یا اینکه باید در انتخاب آن دقت کنید تا بدتر قهر طولانی‌تر نشود؟!

در انتخاب هدیه برای فردی که با شما قهر است و شما درواقع برای منت کشی و آشتی کردن پیشقدم می‌شوید باید سلیقه و علاقمندی‌های فرد را خیلی مدنظر قرار بدهید. آن چیزی که در خرید این هدیه اهمیت دارد میزان پولی که خرج می‌کنید نیست بلکه توجه به دوست داشتنی‌های اوست!

1- گل رز جاودان

رز جاودان

هر گل دیگری که بخرید بعد از چند روز خراب می‌شود یا اینکه بهتر است بگویم یکی از دم دستی‌ترین هدیه‌ها گل به حساب می‌آید! اما گل جاودان حسابش از بقیه جداست! هر وقت به آن نگاهی بیندازد مهر شما در دلش موج می‌زند و یادش می‌افتد که روزی برای آشتی پیش قدم شدید و این پر از حس خوب است!

2- تور مسافرتی یک یا چند روزه

تور مسافرتی

بنابه نوع رابطه‌ای که دارید می‌توانید یک تور مسافرتی بگیرید و هر دو نفر در کنار هم خاطره‌سازی کنید. این تور می‌تواند بنا به علاقه‌مندی فرد موردنظر از موزه گردی داخل شهر باشد تا محلات قدیم، یا اینکه سفر به یکی از شهرهای اطراف یا کویر! مهم این است که شما باتوجه به شرایط ببینید کدام برایتان مناسبتر است. حتی کمپ دو نفره در اطراف شهر هم می‌تواند رویایی باشد.

3- کیک جذاب

کیک

یک کیک سفارش بدهید که عکس فرد موردنظرتان روی آن چاپ شده باشد. از جملات محبت آمیز مثل دوستت دارم، عاشقتم، یا حتی متاسفم، مرا ببخش می‌توانید استفاده کنید. این کیک را یا خودتان حضوری به او تحویل بدهید یا با پیک برایش بفرستید. تاثیر خوبی خواهد داشت!

4- جعبه‌ای پر از دوست داشتنی‌ها!

جعبه هدیه

داخل یک جعبه از خوراکی‌های ریز موردعلاقه‌اش تا کتاب، دفترچه یاددشت، یا اگر اهل ورزش است یک لگ ورزشی یا قمقمه قرار بدهید و برایش ببرید یا بفرستید. معمولا دیدن یک جعبه پر از کادو حال هر کسی را خوب خواهد کرد!

5- زیورآلات جذاب 

اکسسوری

خرید طلا و نقره این روزها شاید کار سختی باشد. اگر توانایی مالی آن را دارید یک قطعه طلا آن می‌تواند ایده خوبی باشد. اما امروز استفاده از زیورآلاتی که برند هستند ولی طلا نیستند خیلی موردتوجه قرار گرفته است. می‌توانید با خرید یک اکسسوری جذاب خوشحالش کنید! 

6- رزرو رستوران یا کافه

رستوران

ساعتی در کنار هم، در یکی از رستوران‌ها یا کافه‌هایی که دوست دارد یا می‌دانید که خوشش می‌آید بنشینید و حرف بزنید و مشکلات را حل کنید. اگر رستوران موسیقی زنده دارد از خواننده بخواهید یک آهنگ را از طرف شما به او تقدیم کند.

7- چراغ خواب

چراغ خواب

 یک چراغ خواب جذاب و جدید می‌تواند هر کسی را خوشحال کند. مخصوصا که هربار بیدار بشود یا بخوابد به آن توجه خواهد کرد و یاد شما می‌افتد! این ایده را از دست ندهید!

8- خرید کتاب یا اشتراک کتاب

کتاب

اگر فرد موردنظرتان اهل کتاب و مطالعه است با خرید یک کتاب یا حتی اشتراک کتاب‌های الکترونیکی یا صورتی شادش کنید. مطمئن باشید هر فرد علاقه مند به کتابی با این هدیه نمی‌تواند عذرخواهی را نپذیرد و قهر باقی بماند!

 

 

نغمه افشار
نغمه افشار

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها