اگه برای رییست می‌خوای هدیه بخری اینا مناسبن!

  • نغمه افشار نغمه افشار
  • ۶ آبان ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.6 دقیقه

راهنماتو- «آدم چی هدیه بده به رییسش!؟ اصلا زشته!»

هدیه دادن به رییس، مدیر یا مافوق در مناسبت‌های خاص کار سختی است! به همان اندازه هم که دشواری دارد می‌تواند آسان باشد. چون قرار نیست هدیه نشان‌دهنده‌ی ارزش مادی خاصی باشد بلکه فقط باید تناسبات را رعایت کرد.

به گزارش راهنماتو، فرض کنید روز تولد رییستان است، یا یک روز مخصوص که در تقویم ثبت شده است و با رییس شما همخوانی دارد. همه تصمیم گرفته‌اید هدیه تهیه کنید ولی شما هنوز نمی‌دانید چه بخرید بهتر است! مرتب از خودتان می‌پرسید این هدیه دور از شان رییس نباشد؟! مبادا کارمندی بی شخصیت به نظر برسید؟! هدیه خریدن به خودی خودی سخت است و برای رییس خرید کردن که دیگر فوق سخت است! جزو کارهای ماورایی با قدرت اهورایی به حساب می‌آید!

حالا اینقدر هم دست و پایتان را گم نکنید. رییس شما هم یک انسان است مثل شما، علاقمندی‌هایی دارد، به رنگ‌های خاص، بوهای مخصوص و دکور و طراحی منحصر به خودش علاقمند است. پس لازم نیست موضوع را برای خودتان آنقدر بزرگ کنید که کاملا جلوی هرگونه فعالیتتان را بگیرد. پس با در نظر گرفتن همه موارد، یکی از این چند مورد را انتخاب کنید و مطمئن باشید به بیراهه نرفته‌اید!

  • ماگ هیتردار

ماگ هیتردار

اگر رییس شما علاقه‌مند به قهوه است که چه عالی، اگر هم قهوه دوست ندارد حتما چای می‌خورد! به هرحال برای یک نوشیدنی گرم آن هم در محیط کار که ممکن است با هر تماس تلفنی یا پیشآمد کاری چای و قهوه‌اش یخ کند داشتن این وسیله خیلی کاربردی است! هیتر این ماگ باعث می‌شود تا هروقت که تمایل داشته باشد چای یا قهوه یا هر نوع دمنوش گرم بماند. خیلی هم شیک است! نگاه کنید!

  • تابلوی هنری

تابلوی هنری

خرید یک تابلوی اصل، نه کپی، که دربردارنده یک هنر باشد بسیار جذاب است. در خرید این هدیه می‌توانید به سمت نقاشی در سبک‌های مختلف حرکت کنید یا اینکه از پتینه کاری و معرق و امثال این هنرها تهیه کنید. در هر صورت هنر همیشه خریدار دارد و مورد استقبال قرار می‌گیرد.

  • خودنویس یا روان نویس با حک اسم

خودنویس و روان نویس

یکی از وسایل پرکاربرد و همیشگی خودنویس یا روان نویس است. اگر روی آن اسم رییستان را حک کنید (فروشگاه‌ها این کار را انجام می‌دهند) یک وسیله انحصاری جذاب و زیبا خواهد شد.

  • چتر!

چتر

شاید خنده‌دار به نظر برسد اما کمتر کسی به دیگری چتر هدیه می‌دهد! اما در خرید چتر هم سلیقه‌های خیلی خاص وجود ندارد. پس می‌توانید برای رییس باکلاستان چتر بخرید. او هم میتواند در محل کار نگهداری کند که برای روزهای بارانی غیرمنتظره به دادش برسد!

  • جعبه دمنوش و چای کیسه ای

جعبه دمنوش

برای روی میز ایشان یک جعبه مخصوص تهیه کنید و اگر بتوانید داخل آن را هم با دمنوش‌های مناسب پر کنید که به صورت آماده داشته باشد و استفاده کند خیلی عالی است. کمتر کسی از این هدیه خوشش نمی‌آید! حتی اگر رییس شما این هدیه را دوست نداشته باشد مطمئن باشید شما را اخراج نمی‌کند!

  • پاور بانک!

پاوربانک

آیا کسی وجود دارد که به پاور بانک نیاز نداشته باشد؟! با استفاده زیاد از گوشی‌های همراه همه نیازمند شارژ در هر موقعیتی هستند. پس یک پاوربانک قوی بسیار زیاد برای یک رییس سرشلوغ مناسب است!

نغمه افشار
نغمه افشار

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها