برای روز دانش‌آموز این هدیه‌ها مناسبن!

  • نغمه افشار نغمه افشار
  • ۸ آبان ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.1 دقیقه

راهنماتو- «هر وقت قراره یه هدیه بخرم عزا می‌گیرم! آخه انتخاب سخته!»

یکی از سخت‌ترین کارهای دنیا هدیه خریدن است! چون در نظر گرفتن یکسری موارد که خیلی هم اهمیت دارند کار آسانی نیست. ضمن اینکه با همه این هماهنگی‌ها باید بُعد مالی را هم موردتوجه قرار بدهید. به هرحال اگر برای هدیه خریدن وقت می‌گذارید دم شما گرم!

به گزارش راهنماتو، دانش‌آموزان چه دختر و چه پسر، در هر مقطع و هر سن علاقمندی‌های خاصی دارند. اما شمادرنظر بگیرید که به مکانی می‌خواهید بروید و یک فرزند دانش‌آموز دارند. دوست دارید هدیه‌ای برایش انتخاب کنید. چرا؟ خب روز دانش آموز هم نزدیک است. دست خالی رفتن کمی دور از ادب است! از آنجا که نه فرزند دارید و نه خواهر و برادر در آن سن و سال، سلایق و علایق بچه‌های این نسل را نمی‌شناسید! خرید هدیه در این مرحله کابوس می‌شود درست است؟! نه، برای خودتان مساله را سخت و بزرگ نکنید. ما برای شما پیشنهادات خیلی خوب داریم. دقت کنید و از آن استفاده ببرید.

  • ایرپاد

ایرپاد

دانش‌آموزان این نسل با زمان ما تفاوت زیادی دارند. استفاده از لوازم و وسایل دیجیتال برایشان حیاتی است و تقریبا تمام دانش‌آموزان از گوشی‌های همراه برخوردارند. داشتن یک ایرپاد که در شکل‌ها و قیمت‌های مختلف در بازار موجود است می‌تواند خوشحال کننده باشد.

  • اسپیکر بلوتوثی

اسپیکر

چه چیزی جذاب‌تر از این برای نوجوان‌های پرشور می‌تواند باشد؟ موسیقی را با صدای بلند گوش کنند و همه جا همراه خود ببرند. قطعا هدیه خوبی است.

  • ساعت ورزشی

ساعت ورزشی

داشتن یک ساعتی که نشان دهنده میزان کالری، فعالیت، ضربان قلب و از این دست موارد باشد برای هرکسی جالب است مخصوصا اگر از نوعی باشد که با گوشی موبایل هماهنگ بشود. در خرید آن تردید نکنید.

  • ساعت رومیزی آلارم دار

ساعت آلارم

یک ساعت رو میزی که بتواند صبح‌ها بیدارش کند! گزینه خیلی خوبی است. برای مدیریت زمان و همچنین استقلال در کارها بسیار مناسب است.

  • قمقمه آب

قمقمه

یکی از کاربردی‌ترین وسایل برای دانش‌آموزان قمقمه است! به هر تعدادی هم که داشته باشند باز کم است! و هدیه گرفتن آن خوشحال کننده می‌شود. امتحان کنید!

  • ظرف غذا

ظرف غذا

هر دانش‌آموزی حتی اگر ناهار را در مدرسه میل نکند برای میان‌وعده‌های غذایی نیاز به ظرف مخصوص دارد. داشتن یک ظرف غذای جدید هیجان خاصی دارد.

در خرید هدیه آنچه اهمیت بیشتری دارد توجه به جزییات و علاقمندی‌های فرد مورد نظر است تا مبلغ وجهی که برای آن پرداخته می‌شود. چه بسا هدیه‌ای ارزان قیمت که به خاطر تناسبات زیاد با گیرنده هدیه بسیار دلنشین‌تر از هدایایی با قیمت گزاف است. پس برای کسی که هدیه می‌خرید وقت بگذارید و تمام جوانب را درنظر بگیرید.

 

نغمه افشار
نغمه افشار

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها