مشخصات و قیمت گلکسی A25 5G سامسونگ پیش از معرفی، فاش شد

  • راضیه میرزاحیدری راضیه میرزاحیدری
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2.1 دقیقه

دیجیاتو نوشت: این دستگاه همچنین موفق به دریافت گواهی BIS شده است تا زمان معرفی آن نزدیک‌تر از هر زمان دیگری به‌نظر برسد.

گلکسی ای 25 5G جدیدترین محصول سری A مقرون‌به‌صرفه سامسونگ محسوب می‌شود. چند روز پیش اولین رندهای رسمی این دستگاه منتشر شده بود و اکنون مشخصات و قیمت رسمی گلکسی‌ A2‌5 5G سامسونگ در گزارش جدیدی فاش شده است.

مشخصات و قیمت احتمالی گلکسی A25 5G سامسونگ

طبق این گزارش، گلکسی A25 5G دارای نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن +FHD خواهد بود که در حفره قطره‌ای خود یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی را جای داده است. روی پنل پشتی دستگاه احتمالاً یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت.

1

درباره مشخصات سخت‌افزاری دستگاه گفته شده است که احتمالاً به چیپ اگزینوس 1280 سامسونگ مجهز خواهد شد و از 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهد بود. سامسونگ سال گذشته در گلکسی A33 و A53 نیز از همین چیپست استفاده کرده بود.

سایر مشخصات ذکرشده در این گزارش شامل باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 25 وات و پورت USB-C می‌شود.

1

1

طبق رندرهای منتشرشده از دستگاه که در این مطلب می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید نیز گلکسی A25 5G احتمالاً در رنگ‌های مشکی، آبی-خاکستری، لیمویی و آبی روشن وارد بازار خواهد شد. از نظر طراحی شاهد یک حفره قطره‌ای‌شکل دوربین سلفی، حاشیه نسبتاً ضخیم در زیر نمایشگر و پنل پشتی ساده با سه سنسور عمودی و یک فلاش LED هستیم.

درنهایت انتظار می‌رود که گلکسی A25 5G برای هر دو مدل 6/128 گیگابایتی و 8/256 گیگابایتی بین 300 تا 400 یورو قیمت داشته باشد. هرچند زمان معرفی آن هنوز اعلام نشده است، اما فاش‌شدن مشخصات و قیمت دستگاه و همچنین دریافت گواهی BIS نشان می‌دهد که گلکسی A25 5G احتمالاً در آینده‌ای نزدیک عرضه می‌شود.

راضیه میرزاحیدری
راضیه میرزاحیدری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها