به کسی که اهل ورزشه اینارو هدیه بده!

  • نغمه افشار نغمه افشار
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.2 دقیقه

راهنماتو- «اونقدر که ورزش کردنو دوست داره منو دوست نداره!»

طرفداران ورزش کم نیستند. کسانی که برای آن به صورت جدی وقت می‌گذارند و خودشان هم درگیر این فعالیت مفید می‌شوند آدم‌های خاصی نیستند ولی از این جهت که زمانی را برای سلامت و تناسب اندام صرف می‌کنند قابل تحسین هستند.

به گزارش راهنماتو، اگر زمان هدیه دادن به فردی رسیده است که عزیز شماست، یا دوست و از نزدیکانتان است به علاقمندی‌هایش، فعالیت‌هایش و کارهایی که وقتش را صرف آنها می‌کند فکر کنید. اگر فرد موردنظرتان ورزش می‌کند بدون هیچ کار دیگری سراغ هدایایی بروید که ربطی به ورزش دارند. یک ورزشکار هرچقدر هدیه‌ی متناسب با فعالیتش بگیرد حس تکراری بودن ندارد! این را مطمئن باشید! جنسیت هم ندارد، چه خانم چه آقا در این دایره می‌گنجند!

برای اینکه کمتر فکرتان را درگیر کنید چند مورد را به شما پیشنهاد می‌کنیم. بد نیست نگاهی به آنها بیندازید! شاید انتخاب شما بود.

  • ماگ عایق دار

ماگ

برای کسی که ورزش می‌کند داشتن یک ماگی که سرما و گرما را در خود نگه دارد از واجبات است!  پس بهتر است با درنظر گرفتن رنگ مورد علاقه فرد مذکور بدون هیچ تردیدی آن را برایش تهیه کنید.

  • اشتراک باشگاه یا استخر

باشگاه

در نظر بگیرید که باشگاه رفتن مجانی باشد! چه لذتی بالاتر از این برای یک ورزشکار می‌تواند باشد؟! حتی اگر برای یک ماه این اتفاق بیفتد هم جای خوشبختی دارد. پس با گرفتن کارت استخر یا اشتراک باشگاه فرد موردنظرتان را شاد کنید!

  • هدفون بلوتوثی

هدفون

هنگام ورزش کردن برای حفظ انرژی و بالاتر بردن سح فعالیت گوش دادن به موسیقی یا پادکست یکی از بهترین کارهایی است که یک ورزشکار می‌تواند انجام بدهد. داشتن یک هدفون بدون سیم از نوع بلوتوثی هر غیر ورزشکاری را هم خوشحال خواهد کرد چه برسد به کسی که هر روز تحرک دارد و کالری می‌سوزاند؟! اصلا شک نکنید و اقدام نمایید!

  • کیف کمری

کیف کمری

هنگام دویدن، پیاده روی یا به وقت باشگاه رفتن داشتن یک کیف کمری که گوشی همراه و کارت بانکی و چند وسیله کوچک ضروری داخل آن قرار داده شود خیلی لازم به نظر می‌رسد. شما این هدیه را برای ورزشکار یا ورزش دوست موردنظرتان تهیه کنید و با این کار کمک بزرگی در راهی که پیش گرفته است خواهید کرد.

  • مت

مت

اگر فرد موردنظرتان در منزل یا باشگاه ورزش می‌کند داشتن یک مت اختصاصی که با خودش همراه کند و از آن استفاده ببرد ضروری و مفید است. مت برای ورزش‌هایی مثل یوگا و همچنین ورزش‌های با وزنه یا هوازی کاربرد زیادی دارد.

  • لباس ورزشی

لباس ورزشی

هیچ کسی از داشتن یک ست زیبای ورزشی ناراحت نخواهد شد! یکی از بهترین هدیه‌هایی که می‌توانید تهیه کنید کراپ شلوار یا سوییشرت شلوار است. بنابه بودجه‌ای که درنظر گرفته‌اید دست به انتخاب بزنید و یک ست زیبا هدیه بگیرید.

 

نغمه افشار
نغمه افشار

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها