پوکو X6 شیائومی از روی کدام تلفن‌همراه ساخته شده‌است؟

  • راضیه میرزاحیدری راضیه میرزاحیدری
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

خبرآنلاین نوشت: شیائومی معمولاً محصولات سری پوکو را به‌عنوان مدل تغییرنام‌یافته‌ی برخی از گوشی‌هایش عرضه می‌کند. پوکو X6 از روی کدام گوشی ساخته می‌شود؟

پوکو اوایل ماه جاری میلادی گوشی پوکو C65 را در بازار جهانی معرفی کرد. حالا گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که سری پوکو X6 و پوکو F6 می‌توانند محصولات بعدی این برند چینی باشند. انتظار می‌رود این دستگاه‌ها در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۴ عرضه شوند. افزون‌براین، یک افشاگر اطلاعات جدیدی درباره‌ی پوکو X6 5G ارائه کرده است.

در ماه سپتامبر (شهریور و مهر)، یک افشاگر با انتشار پستی در شبکه‌ی اجتماعی ایکس ادعا کرد که ردمی نوت ۱۳ پرو که ابتدا در چین عرضه شده بود، با همان نام به بازار جهانی معرفی خواهد شد. او همچنین اشاره کرد که ردمی‌ نوت ۱۳ پرو تحت برند پوکو برای بازار جهانی معرفی می‌شود، هرچند که مدل دقیق گوشی پوکو در آن زمان تایید نشد.

اکنون ادعا شده است که ردمی نوت ۱۳ پرو با نام پوکو X6 5G در بازار جهانی عرضه می‌شود. بدین ترتیب X6 پرو مشخصات مشابهی با مدل ردمی خواهد داشت، اما احتمالا طراحی پشتی آن متفاوت خواهد بود.

1

احتمال دارد پوکو X6 نسخه‌ی ری‌برندشده‌ی ردمی نوت ۱۳ پرو باشد

پوکو X6 5G احتمالاً دارای پنل ۶٫۶۷ اینچی OLED است که وضوح تصویر 1.5K (۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ پیکسل)، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و شیشه‌ی محافظ گوریلا گلس ویکتوس را ارائه می‌دهد. قدرت دستگاه توسط پردازنده اسنپدراگون 7s نسل ۲ و انرژی آن توسط باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد شد که از شارژ سریع ۶۷ وات پشتیبانی می‌کند.

در چین، ردمی نوت ۱۳ پرو با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی در دسترس است. تا جایی که به پوکو X6 5G مربوط می‌شود، ممکن است این گوشی با حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه شود. در مورد قیمت گوشی شیائومی پوکو ایکس ۶ هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است؛ اما انتظار می‌رود از قیمت گوشی برخی برندهای دیگر ارزان‌تر باشد.

ردمی نوت ۱۳ پرو دارای یک دوربین جلویی ۱۶ مگاپیکسلی و در پشت دارای دوربین سه‌گانه‌ی ۲۰۰ مگاپیکسلی (با OIS)، ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و ۲ مگاپیکسلی ماکرو است. احتمال دارد که پوکو X6 5G به‌جای دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی OmniVision OV64B مجهز شود.

راضیه میرزاحیدری
راضیه میرزاحیدری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها