برای کسی که حیوان خونگی داره این هدیه‌ها رو ببر!

  • نغمه افشار نغمه افشار
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.2 دقیقه

راهنماتو- «کسی که حیوون خونگی داره رو درک کن!»

هدیه خریدن برای فردی که حیوان خانگی دارد یا به حیوانات خیلی علاقمند است کار سختی است! از چه جهت؟! اگر شما علاقه‌ای به حیوانات نداشته باشید متوجه نخواهید بود که داشتن یک گربه یا سگ در منزل چقدر برای آن فرد باارزش است. علاقمندی آدم‌ها را قبل از هدیه خریدن برای آنها کاملا درنظر بگیرید.

به گزارش راهنماتو، اگر با فردی که سگ یا گربه دارد روبه رو هستید هیچ وقت از علاقمندی او انتقاد نکنید. برای این افراد ارزش همدمی با حیوانات خانگی خیلی باارزش است و شما حتی اگر این مساله را درک نمی‌کنید هنگام هدیه خریدن می‌توانید با گرفتن کادویی که متناسب با این علاقمندی باشد فرد موردنظر را خوشحال کنید.

حتی اگر از دنیای حیوانات خانگی باخبر نیستید این چند مورد را به خاطر بسپارید که قطعا روزی به کارتان خواهد آمد!

  • لباس برای حیوان خانگی

لباس برای حیوان خانگی

اگر از نوع حیوان خانگی فرد هدیه گیرنده اطلاع دارید یکی از قشنگترین کارها می‌تواند خریدن یک لباس بامزه برای سگ یا گربه یا... باشد. قطعا خوشحالی را در صورت دوستتان خواهید دید و این رابطه‌ی شما را مستحکم‌تر خواهد کرد!

  • تشک خواب برای سگ یا گربه موردنظر

تشک سگ

انواع و اقسام جای خواب برای حیوانات خانگی در بازار موجود است. اگر بتوانید یک تشک زیبا و بانمک برای حیوان خانگی دوستتان تهیه کنید که قابل حمل باشد و در سفر و مهمانی همراه خود ببرد کار خیلی زیبایی کرده‌اید.

  • کیسه حمل دفع

کیسه زباله

دارندگان حیوانات خانگی باید روزانه آنها را به پیاده‌روی ببرند و یکی از وسایل موردنیازشان کیسه حمل دفع است. اگر در خیابان یا پارک مدفوع کردند به راحتی بتوانند آن را جمع کرده و دور بیندازند. هدیه‌ی شما ارزش بالایی دارد و هم برای پاکیزگی شهر مهم است و هم دوستتان از توجه و دقت شما شاد خواهد شد.

  • ماگ با عکس حیوان خانگی

ماگ

اگر عکسی از سگ یا گربه‌ی فرد موردنظر دارید آن را به فروشگاه‌هایی که روی وسایل خانه عکس چاپ می‌کنند بدهید تا یک هدیه‌ی ماندگار و با سلیقه به دوستتان داده باشید. شور و شعفی که در چهره گیرنده هدیه خواهید دید شما را از درستی تصمیمتان مطمئن خواهد کرد. شک نکنید!

  • اسباب بازی

اسباب بازی

اسباب بازی‌های مناسبی برای حیوانات خانگی وجود دارد که اگر به فروشگاه‌های مخصوص حیوانات سر بزنید انواع و اقسام آنها را مشاهده خواهید کرد. سرگرم شدن سگ یا گربه‌ی دوستتان او را خیلی خوشحال خواهد کرد و این نشان‌دهنده‌ی اوج توجه شما به اوست.

  • کیف حمل کننده حیوان خانگی

کیف حمل

برای کسانی که دوست دارند حیوان خانگی خود را به سفر یا مهمانی یا خرید ببرند داشتن این وسیله خیلی لازم است. شاید داشته باشند شاید خیر، به هر حال همه‌ی افراد تنوع را دوست دارند. پس از انتخابتان پشیمان نخواهید شد.

نغمه افشار
نغمه افشار

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها