روز پرستار نزدیکه! این هدیه‌ها رو بخر!

  • نغمه افشار نغمه افشار
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

راهنماتو- «هدیه خریدن همه جورش خوبه! با مناسبت باشه که بهتر!»

یکی از روزهای تقویم اختصاص یافته است به پرستاران عزیز. این فرشته‌های مهربان و زحمتکش که همیشه به هنگام بیماری مددرسان ما هستند.

به گزارش راهنماتو، در هر خانواده یا دایره‌ی دوستی ممکن است یک پرستار داشته باشید. شاید هم خاطره‌ی خوشی از جانفشانی یکی از این سفیدپوشان بی ادعا داشته باشید. بهترن زمان است برای این که به آنها یادآوری کنید زحماتشان را قدر می‌دانید.

کیک روز پرستار

کیک روز پرستار

اگر هیچ ایده‌ای از علاقمندی‌های فرد موردنظرتان ندارید هدیه کردن یک کیک و فرستادن آن به در منزل یا محل کار فوق‌العاده کار قشنگی است. اینکه کیک شما به چه شکل و سبکی باشد به خودتان بستگی دارد. می‌توانید آن را با طراحی خاص سفارش بدهید یا نه، یک کیک خیلی ساده بگیرید و فقط یک کارت تبریک ضمیمه‌ی آن کنید. به هر حال مهم کاری است که شما می‌کنید و آن قدردانی از یک پرستار مهربان است.

جاکلیدی

جاکلیدی

همه‌ی افراد به جاکلیدی نیاز دارند. پرستاران عزیز هم برای استفاده از رختکن در بیمارستان یا کمدهای مخصوص حتما جاکلیدی‌های زیادی لازم دارند. با گرفتن یک جاکلیدی جذاب و ملوس آنها را خوشحال کنید.

کیف حمل کفش

کیف کفش

شاید اصلا به ذهن کسی نرسد ولی برای تمام افراد یک وسیله‌ی لازم به حساب می‌آید. از چه حرف می‌زنم؟! از کیف حمل کفش! هم در بیمارستان برای پرستاران عزیز مناسب است و هم قابلیت استفاده در سفر دارد. یک وسیله‌ی کاربردی و جذاب. از آن چشم پوشی نکنید!

خودکارهای رنگی!

خودکار

یکی از وسایلی که خیلی برای پرستاران کاربردی است خودکار است! اگر دقت کرده باشید حداقل دو رنگ همیشه همراهشان است. با تهیه کردن یک ست خودکار رنگی و ویژه به آنها ثابت کنید که همیشه به یادشان هستید و دوستشان دارید!

نگهدارنده شارژر و ساعت و ایرپاد

هولدر

یکی از وسایل کاربردی که هر کسی به آن نیاز دارد و از داشتنش شاد می‌شود همین است! اینکه به محض رسیدن به منزل تمام وسایل الکترونیکی خود را شارژ کنید و در یک محل به صورت منظم نگهداری کنید ایده بسیار خوبی است. اگر این وسیله را هدیه بگیرید که دیگر لذتش دوچندان خواهد شد!

ماساژور

ماساژور

یکی از خسته‌کننده‌ترین کارها که تمام وقت جسم شما را درگیر خواهد کرد پرستاری است! یک پرستار مهربان در پایان شیفت وقتی به منزل برمی‌گردد خستگی‌های زیادی دارد. داشتن یک ماساژور که حتی به صورت موضعی دردهای گردن یا بخش‌های دیگری از بدن را رفع کند خیلی لازم احساس می‌شود. پس درنگ جایز نیست!

نغمه افشار
نغمه افشار

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها