به کسی که عاشق پاییزه این هدیه‌ها رو بده!

  • نغمه افشار نغمه افشار
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

راهنماتو- «تو پاییز اینقدر حالش خوبه که انگار فقط تو این سه ماه زندگی می‌کنه!»

بعضی افراد علاقه‌ی خاصی به فصل‌ها دارند. بهار و تابستان، پاییز و زمستان! همانطور که ممکن است در نقطه‌ی مقابل کسانی هم باشند که از بعضی فصل‌ها به شدت بیزار باشند! اصلا حالشان خراب می‌شود و خلق و خویشان به هم می‌ریزد، این از نظر روانشناسان کاملا طبیعی است!

به گزارش راهنماتو، فصل پاییز زیبایی‌های زیادی دارد. از تغییر حال و روز طبیعت گرفته تا هوایی که نه سرمایش اذیت کننده است و نه گرم است که حالت به هم بریزد! تولدها، مناسبت‌های زیادی ممکن است باشد که نیاز به هدیه دادن داشته باشد. هنگام خرید هدیه اگر به خصوصیات افراد توجه کنید جذابیت کادویی که می‌خرید بیشتر خواهد بود. بعضی افراد بی تابانه عاشق پاییز هستند. برای آنها هدیه‌ای که نمادی از پاییز داشته باشد آن هم در فصل محبوبشان خیلی جذاب است.

اگر دوست دارید بدانید برای عاشقان پاییز چه هدیه‌ای بخرید اینجا جای شماست!

  • کلاه و شال گردن

شال و کلاه

پاییز فصل کلاه‌های رنگارنگ و زیباست. اگر رنگ فصل را در خریدتان مدنظر قرار بدهید که نورعلی نور می‌شود. اگر هم رنگ دوست داشتنی فرد موردنظر را بشناسید هم عالی است. اما کلاه انتخاب خیلی خوبی است. شال گردن هم که باشد دیگر هدیه شما تکمیل است!

  • یک بسته هیجان انگیز!

بسته هدیه

دوست شما یا هر عزیزی که عاشق پاییز است وقتی این بسته‌ی هیجان انگیز را باز کند خیلی خوشحال خواهد شد! شمعی که ردی از پاییز داشته باشد، چه رنگ آن، چه طرح برگ پاییزی! جوراب! یک ماگ کوچک و مقداری قهوه‌فوری! فکرش هم جذاب است! یک عود با بوی وانیل یا دارچین هم کنارش بگذارید! به به!

  • عطر پاییزی!

عطر

مگر عطر مخصوص پاییز داریم!؟ عطرها گرم و تلخ یا شیرین را درنظر داشته باشید. وقتی وارد فصل سرد می‌شویم باید از رایحه‌های گرم استفاده کرد. پس یک عطر مناسب فصل حس خوبی به دوست شما خواهد داد!

  • هودی

هودی

پاییز فصل هودی‌های رنگارنگ! هر رنگی بخرید قابل استفاده است و حتما توسط گیرنده هدیه دوست داشته خواهد شد! شک نکنید!

  • پتوی کنار مبل

پتو

علاقمندان پاییز را دستکم نگیرید! روحشان پروانه‌ای است! وقتی روی کاناپه نشسته‌اند داشتن یک پتوی سبک با طرح زیبا که هدیه هم گرفته باشند به هنگام دیدن فیلم، یا خواندن کتاب و یا حتی سرگرم شدن با گوشی نیاز است!

  • دمپایی پشمی!

دمپایی

استفاده از دمپایی پشمی در طرح‌های مختلف و گرم شدن انگشتان پا برای فصل‌های سرد سال خیلی لذت بخش است! گاهی افراد برای خودشان کمتر سلیقه خرج می‌کنند! طرح کدوحلوایی هم که مختص پاییز است!

 

نغمه افشار
نغمه افشار

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها