برای کسی که تازه خونه خریده این هدیه‌ها خوبه!

  • نغمه افشار نغمه افشار
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.1 دقیقه

راهنماتو- «آخه چی بخریم که نداشته باشن؟!»

یکی از سوال‌های خیلی مهم هنگام هدیه خریدن همین است! اما مهم تر از آن هم وجود دارد! این مساله که قرار نیست شما از تمام دار و ندار فردی که می‌خواهید هدیه به او بدهید باخبر باشید! هدیه خرید لطف است نه وظیفه! پس آنها روی هدیه‌ی شما حساب ویژه باز نکرده‌اند. فقط در نظر گرفتن تناسبات اهمیت دارد که آن را هم رعایت می‌کنید.

به گزارش راهنماتو، هر فردی که منزل نو می‌خرد شور و شوق زیادی دارد. برای رفتن به منزل جدید کسی که تازه نقل مکان کرده است همیشه مرسوم بوده هدیه ببرید. این درست است که میلیاردها پول خانه در مقابل یک هدیه قابل مقایسه نیست، ولی مهر شما وقتی با عشق به انتخاب هدیه دست می‌زنید جذابیت بالایی دارد.

اگر قرار است برای کسی که تازه خانه خریده هدیه ببرید به این چند مورد هم خوب فکر کنید. شاید انتخاب شما هم بود!

  • گلدان طبیعی

گلدان

داشتن یک گلدان از گیاهان تازه و آپارتمانی خیلی جذاب و دوست داشتنی است. گیاهانی که نیاز به رسیدگی فوری و حساس ندارند را انتخاب کنید تا فرد موردنظر را هم به دردسر نیندازید. سعی کنید گلدان آن سرامیکی باشد و رنگ خنثی برای آن انتخاب کنید که با هر سبک طراحی منزل همخوانی داشته باشد.

  • تابلوی نقاشی

تابلو

یک تابلوی نقاشی که چاپ نباشد و صددرصد اصل و کار دست باشد انتخاب خیلی خوبی است. هر کسی که اهل هنر هم نباشد ارزش چنین هدیه‌ای را خواهد دانست.

  • پاپ کورن ساز!

پاپ کورن ساز

معمولا تمام افراد دست به خرید وسایل فانتزی نمی‌زنند. پاپ کورن ساز یک وسیله‌ی بامزه و جالب است که می‌تواند هر آشپزخانه‌ای را خوشحال کند! احتمال اینکه هدیه شما تکراری از آب دربیاید هم خیلی پایین است.

  • ظرف مسی یا نقره

ظرف مسی

ارزش ظرف‌های نقره یا مسی خیلی بالاست. هرچند هزینه زیادی هم باید برای آنها بپردازید ولی انتخاب یک پسته خوری مسی یا نقره و حتی برنز خیلی دلنشین است. هربار که آن را ببیند به یاد شما خواهد افتاد و اگر هم علاقمند به کارهای سنتی و اصیل باشد برای تکمیل این ست اقدام خواهد کرد!

  • سرویس دمنوش خوری با قوری

دمنوش خوری

یک انتخاب خیلی خوب و جذاب! داشتن یک قوری و وارمر و همچنین فنجان‌های دمنوش خوری برای هر کسی می‌تواند خوشحال کننده باشد! از این هدیه اصلا پشیمان نخواهید شد، مطمئن باشید!

  • ست کره خوری بامبو

ست بامبو

وسایل چوبی بامبو این روزها طرفداران زیادی دارند. البته از قبل هم همیشه موردتوجه بوده است ولی باتوجه به اینکه عمر خوبی دارند و به زیبایی میز و آشپزخانه کمک می‌کنند انتخاب خوبی هستند. ست کره و مرباخوری را برای دوستتان هدیه ببرید  و شک نکنید که او را شاد کرده‌اید!

نغمه افشار
نغمه افشار

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها