به کسی که عزیز از دست داده این هدایا رو بده!

  • نغمه افشار نغمه افشار
  • ۱ آذر ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.9 دقیقه

راهنماتو- «چطوری بهش بگم تو غمش شریکم؟!»

وقتی فردی عزیزش را از دست می‌دهد تسلا دادن کار سختی است. مسلما واژه‌ها قدرت بیان زیادی ندارند و همدلی کردن اهمیت بالایی دارد.

به گزارش راهنماتو، غم از دست دادن پدر، مادر، همسر، فرزند، دوست و یا هر فردی که نزدیک به ما محسوب می‌شود خیلی زیاد است. حس تنها شدن به سراغ آدم آمده و دل او را زیرو رو می‌کند. حضور دیگران در کنار فردی که عزیز از دست می‌دهد خیلی ارزشمند است، حتی اگر شما بلد نباشید با کلمات بازی کنید و حس همدردی را نشان بدهید مهم نیست، تنها اینکه نشان بدهید به یاد او هستید و تنهایش نمی‌گذارید کافی است. ما آدم‌ها نیاز به با هم بودن داریم و وقتی که در غم قرار می‌گیریم این نیاز بیشتر خودش را نشان می‌دهد.

از آنجا که هدیه دادن بمب صمیمیت است و به دیگران نشان می‌دهد که چقدر برای ما مهم هستند، وقتی در چنین شرایطی قرار می‌گیرند ارزش هدیه بالاتر هم می‌رود. صرف نظر از اینکه جنبه‌ی مادی آن چقدر است، نفس کار ارزش خودش را نشان می‌دهد.

فرستادن گل یکی از معمول‌ترین هدایایی است که افراد برای فردی که یکی از نزدیکانش را از دست داده می‌فرستند. اما گاهی بهتر است فراتر از معمول فکر کنید و انتخاب کنید!

  • یادبودی از عزیز از دست رفته

یادگاری

یک عکس یا یک کتاب، حتی یک قطعه از کمربند، اثر هنری یا دست خطی که یادگاری از عزیز از دست رفته باشد را قاب کنید و برایش ببرید. داشتن این یادگاری هم او را خوشحال خواهد کرد و هم اینکه نشان می‌دهد شما تا چه اندازه با دقت به فکر تهیه هدیه بوده‌اید.  

  • گردنبند عکس دار

گردنبند عکس دار

گردنبندهایی که داخل آنها عکس قرار داده می‌شود یکی از گزینه‌های خوب برای هدیه دادن است. بنابه علاقه‌ی خودشان می‌توانند از عکس عزیزشان استفاده کنند یا اینکه یک یادگاری از او را در آن بگذارند و یا هیچ کدام، به تنهایی آن را استفاده کنند. مهم این است که شما به فکر او بوده‌اید!

  • جعبه‌ای از هدیه‌های کوچک

شمع و عود

گاهی هدیه‌های کوچک ولی به تعداد بیشتر هیجانش از یک هدیه‌ی بزرگ و حتی قیمتی بیشتر است! یک جعبه هدیه تهیه کنید و داخل آن را با شمع و عود و صابون و... پر کنید. هدیه گرفتن به ذات خود، جذاب و دوست داشتنی است، و هدیه به این شکل اوج خوشحالی! شک نکنید!

  • پتوی کنار مبل!

پتوی مبل

شاید به نظر عجیب برسد! اما وقتی شما یک پتو که برای گرم شدن است به او هدیه می‌دهید این نوید را که آغوش او هیچ گاه سرد نخواهد شد در خود دارد! پیام هدایا را جدی بگیرید!

  • خوراکی و غذا!

سبد خوراکی

مطمئن باشید فردی که غم دارد حس و حال غذا پختن ندارد! نای رسیدگی به خود را ندارد. و داشتن خوراکی‌های متنوع و غذاهای گرم یکی از خوشحال‌کننده‌ترین هدایا می‌تواند باشد. یا خودتان برایش بپزید یا اینکه از طرف رستوران سفارش بدهید تا به دستش برسد. یک سبد پر از خوراکی‌های لازم و مغذی هم کار قشنگی است.

  • دفترچه و قلم!

دفترچه و قلم

گاهی بیان احساسات سخت است. یک دفترچه مناسب برای اینکه احساساتش را بیرون بریزد و از حالش بنویسد هم برای تخلیه روانی او مفید است و هم انرژی بیشتری به او خواهد بخشید.

  • مواد بهداشتی حاوی اسطوخودوس

اسطوخودوس

از آنجا که اسطوخودوس گیاهی است که آرامش بخشی بالایی دارد و حال روانی را بهبود می‌بخشد، لوسیون، کرم، شامپو و خوشبو کننده اسطوخودوس را تهیه کنید و برایش ببرید.

نغمه افشار
نغمه افشار

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها