روز دانشجو نزدیکه! این هدیه‌ها رو بخر!

  • نغمه افشار نغمه افشار
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.3 دقیقه

راهنماتو- «تقویمو نگاه کردی؟! روز دانشجو نزدیکه‌ها! دانشجو نداری؟!»

هدیه خرید علاوه بر اینکه حال خوبی را نصیب فرد هدیه گیرنده می‌کند شما را هم که به او هدیه داده‌اید لبریز از لذت خواهد کرد. پس از مناسبت‌ها استفاده کنید و در منفجر کردن این بمب صمیمیت نقشی ایفا کنید!

به گزارش راهنماتو، 16 آذر در تقویم ما روز دانشجو است. هر کدام از ما در خانواده یا نزدیکان و دوستان حداقل یک دانشجو داریم! آستین‌هایتان را بالا بزنید و برای خرید هدیه اقدام کنید. این چند پیشنهاد را بررسی کنید شاید خوشتان آمد!

  • هدفون بی سیم

هدفون

داشتن یک هدفون بی سیم که به صورت بلوتوثی به گوشی وصل می‌شود برای هرکسی لازم است. مخصوصا که دانشجویان برای حضور در محیط‌های ساکت به عنوان یک نیاز با آن مواجه خواهند شد! هدفون‌های بلوتوثی در هر مقیاس قیمتی وجود دارد. بنا به بودجه‌تان آن را تهیه کرده و از واکنش هدیه گیرنده سرشار از لذت شوید!

  • قهوه ساز قابل حمل

قهوه ساز

یک هدیه‌ی فوق‌العاده ایده‌آل برای همه! مخصوصا اگر دانشجو باشد و هر روز نیاز به انرژی و رهایی از خواب آلودگی داشته باشد. این هدیه قهوه را همیشه در دسترس آن فرد قرار می‌دهد و هر وقت اراده کند از یک طعم مطلوب قهوه برخوردار خواهد شد. در برندهای مختلفی آن را می‌توانید تهیه کنید. حتما به آن فکر کنید، گزینه‌ی خیلی خوبی است!

  • یک بسته جوراب نانو!

جوراب

چه کسی از داشتن جوراب‌های مختلف به تعداد زیاد و کیفیت بالا ناراحت می‌شود؟! برای دانشجوها مخصوصا آنها که در خوابگاه زندگی می‌کنند تعداد جوراب‌ها خیلی مهم است. شک نکنید که این هدیه اسمش جوراب است ولی در باطن خیلی مفیدتر از آن است که فکرش را بکنید!

  • کارت هدیه

کارت هدیه

داشتن یک میزان وجه مناسب، که بشود به هر طریق دلخواهی آن را خرج کرد خیلی هدیه مفیدی است. می‌توانید از هر بانکی آن را تهیه کنید.

  • بالش چشم

چشم بند

خستگی چشم برای همه پیش می‌آید  اما اگر دانشجو باشید و میزان مطالعه شما بالا باشد مخصوصا برای شب‌های امتحان خیلی لازم است که از چشمانتان مراقبت کنید تا خستگی آنها رفع شده و دچار سردرد نشوید. این یک هدیه‌ی مناسب برای دانشجویی است که مدنظر دارید!

  • دفتر برنامه ریزی با قلم

دفتر پلنر

برای اینکه بهتر بتواند از پس کارهایش بربیاید نیاز به برنامه ریزی دارد و اگر از دفترهای مخصوص استفاده بشود این کار به ساده‌ترین حالت ممکن اجرا خواهد شد. یک خودکار، روان نویس یا خودنویس هم همراهش کنید که انگیزه‌ی مناسبتری برای این کار داشته بشاد.

  • چاپگر بلوتوثی

چاپگر بلوتوثی

یک وسیله‌ی کاربردی و پرمصرف! مطمئن باشید خیلی برایش مفید خواهد بود و در مطالعه یا بقیه امور زندگی از آن به دقت استفاده خواهد کرد. ضمن اینکه یک هدیه‌ی نو و بدون تکرار است.

 

نغمه افشار
نغمه افشار

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها