این 5 کتاب زندگی شما را تغییر خواهند داد! اگر هنوز نخواندید درنگ جایز نیست!

  • نغمه افشار نغمه افشار
  • ۵ دی ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 4.3 دقیقه

راهنماتو- «وقتتو هدر نده! روزی نیم ساعت هم شده کتاب بخون!»

کتاب خواندن برای مردمی که دوست دارند آگاه باشند تفریح نیست، از واجبات است. شما اگر کتاب بخوانید بعد از یک سال دیگر آدم قبل نخواهید بود. دریچه‌هایی به روی ذهن و چشم شما باز خواهد شد که برای زندگی شما بسیار ارزشمند است. روزی نیم ساعت، روزی 10 صفحه حتی ارزشمند است. برای شروع یک عادت خوب یا ارتقای آن آهسته آهسته حرکت کنید ولی پیوستگی را از دست ندهید!

به گزارش راهنماتو، اگر تا امروز این 5 کتاب را نخواندید حتما به سراغشان بروید. تاثیرگذاری آنها روی شما زیاد خواهد بود و خیلی از اشکالات ذهنی را برطرف خواهند کرد. 

 

مغازه خودکشی

3

یک داستان فانتزی سیاه که ضربه‌های اساسی بر پیکر فکر شما وارد خواهد کرد. ضربه‌هایی که لازم و ضروری هستند! این کتاب سراسر بوی مرگ می‌دهد اما به زیبایی زندگی را از لابه لای آن بیرون می‌کشد. درنگ نکنید و این کتاب کوتاه و مختصر و همینطور جذاب را بخوانید.

نام کتاب: مغازه خودکشی

نویسنده: ژان تولی

مترجم: احسان کرم ویسی

نشر: چشمه

تعداد صفحات: 114 صفحه

 

کاش وقتی 20 ساله بودم می‌دانستم

3

اگر به دنبال تغییر سبک و فضای زندگی خود هستید به سراغ خوب کتابی آمده‌اید! این کتاب به شما امید می‌دهد و انگیزه پیدا خواهید کرد و به این نتیجه زیبا می‌رسید که هرچه بخواهید دست یافتنی است و غیرممکنی وجود ندارد!

نام کتاب: کاش وقتی 20 ساله بودم می‌دانستم

نویسنده: تینا سیلیگ

مترجم: مینا صفری

نشر: میلکان

تعداد صفحات: 192

 

کتابخانه نیمه شب

3

یک رمان فوق‌العاده تاثیرگذار! آیا تابه حال در زندگی حسرت انتخاب‌هایتان را خورده‌اید؟ چندبار به خودتان گفته‌اید اگر رشته‌ی تحصیلی دیگری را انتخاب می‌کردید حتما زندگی بهتری داشتید؟ از خودتان پرسیده‌اید اگر با شخص دیگری ازدواج می‌کردید چقدر خوشبختتر می‌شدید؟

ما آدما زیاد به اشتباهاتمان و تصمیمات گذشته فکر می‌کنیم و گمان میبریم اگر زمان به عقب برمی‌گشت و جور دیگری رفتار می‌کردیم حتما اوضاع بهتر می‌شد! اگر شما با این موارد سروکله می‌زنید این کتاب برای شماست! یک نفر چندین بار زندگی می‌کند تا به یک نتیجه برسد: ...!

این کتاب افتخارات زیادی دارد که یکی از آنها قرار گرفتن در لیست پرفروشترین‌های نیویورک تایمز است و افتخار دیگرش این است که یکی از ده کتاب برتر سال ایندیپندنت لندن لقب گرفته است. از دید مخاطبان هم در سال 2020 بهترین اثر داستانی گودریدرز شده است.

نام کتاب: کتابخانه نیمه شب

نویسنده: مت هیگ

مترجم: فاطمه پیرهادی

نشر: امتیاز

تعداد صفحات: 384 صفحه

 

والدین سمی

3

شاید شما هم به واسطه‌ی فرهنگ حاکم، گمان کنید که والدین مقدس هستند و هرگز اشتباهی از آنها سرنمی‌زند! در حالی که والدین سمی می‌توانند عصاره وجودی فرزند خود را مکیده و از هیچ باقی بگذارند! نه از روی عمد، که با رفتارهای مسمومی که شاید خودشان هم متوجه آن نباشند!

اگر فرزند دارید بدون درنگ این کتاب را بخوانید تا راهی درست را برای رفتار با فرزندتان طی کنید. راهی که اگر به اشتباه باشد زندگی فرزند شما هم تحت تاثیر مستقیم آن قرار خواهد گرفت. اگر والد نیستید هم این کتاب را بخوانید تا متوجه بشوید ضعف‌هایی که دارید ناشی از چیست. عذاب وجدان‌ها و احساس گناهی که در مواجهه با والدین سمی دچار آن می‌شوید قابل حذف هستند.

این کتاب هم در زمره کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز قرار دارد. برای حال بهتر حتما به آن سر بزنید!

نام کتاب: والدین سمی

نویسنده: سوزان فوروارد

مترجم: مینا فتحی (عرفانیان)

نشر: لیوسا

تعداد صفحات: 271

 

هنر ظریف بی خیالی

3

از کدام دسته افراد هستید؟ برای هر چیزی حرص و جوش فراوان می‌خورید یا خونسرد و بی خیال رفتار می‌کنید؟

این کتاب بسیار جذاب و ساده به شما نشان می‌دهد و مهمتر از آن ثابت می‌کند که هر چیزی ارزش اینکه به آن اهمیت بدهید ندارد! با خواندن این کتاب و نگاه جدیدی که به شما می‌دهد راحتتر متوجه واقعیت‌های بیرونی خواهید شد و برای شاد بودن در زندگی قدم برمی‌دارید.

این کتاب به 25 زبان ترجمه شده است و رتبه‌ی پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز را داشته است. از خواندنش غافل نشوید.

نام کتاب: هنر ظریف بی خیالی

نویسنده: مارک منسون

مترجم:  رشید جعفرپور

نشر: کرگدن

تعداد صفحات: 224

 

نغمه افشار
نغمه افشار

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها