برای کسی که عاشق سفره این هدیه‌هارو بخر! شک نکن خوشحال می‌شه!

  • نغمه افشار نغمه افشار
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه

راهنماتو- «دم به دقیقه سفره! یعنی تو خوابم سفر می‌ره!»

اگر برای فردی که همیشه در فکر برنامه ریزی برای سفر است و به این شهر و آن شهر رفتن و گشتن تمام دیدنی‌ها و کشورهای دنیا و جاذبه‌ها بسیار علاقمند است دنبال هدیه هستید می‌توانید به این موارد هم خوب نگاه بیندازید  شاید پیشنهادی بود که برای شما هم کاربرد داشت!

به گزارش راهنماتو، افرادی که همیشه در سفر هستند دنیا را به شکل متفاوتی دوست می‌دارند. با خودتان فکر نکنید که او همه چیزهای لازم را دارد و شاید هدیه شما تکراری باشد. مهم این است که شما به فکر او بوده‌اید و علاقمندی‌هایش را درنظر گرفته‌اید. این ارزش بالایی دارد.

  • جوراب مسافرتی!

جوراب سفر

شاید به چشم نیاید که چقدرارزشمند است! ولی چه کسی پیدا می‌شود که به جوراب نیازی نداشته باشد؟! اما اگر این جوراب شکل و شمایلی هم از سفر داشته باشد که دیگر ارزش هدیه شما بالاتر هم خواهد رفت. جورابی که برای ساعت‌های طولانی آویزان بودن پاها مناسب است و به گردش خون کمک می‌کند! پس یادتان باشد این هدیه دقیقا نشان می‌دهد چقدر شما به او فکر می‌کنید و برایتان مهم است که سفردوستی‌اش را در خریدن هدیه درنظر گرفته‌اید.

  • دفتر سفر!

دفتر برنامه ریزی سفر

دفترهای برنامه ریزی سفر یک گزینه‌ی بسیار مناسب برای کسی است که عاشق سفر است. می‌تواند به راحتی برنامه‌های آینده‌اش را در آن بنویسد و از تیک خوردن هر گزینه لذت ببرد. تجربیاتی که به این گونه ذخیره می‌شوند بعدها برای دیگران هم کارساز خواهد بود.

  • ست بسته بندی مسافرتی

ست بسته بندی مسافرتی

از این هدیه هر کسی خوشحال خواهد شد، و کسی که دائم‌السفر است بیشتر! با این وسیله هر قسمت از وسایل شما به صورت تفکیک شده بسته بندی می‌شود و در چمدان قرار می‌گیرد و به راحتی قابل استفاده است. نظم خاصی که ایجاد می‌کند فوق‌العاده است. در مناسب بودن این هدیه اصلا شک نداشته باشید!

  • رزرو محل اقامت

رزرو محل اقامت

اگر شما دوست دارید فرد عاشق سفرتان را غافلگیر کنید رزرو یک محل اقامتی، هتل یا بومگردی برایش خیلی گزینه خوبی است. برای یک سفردوست چه چیزی بهتر از مهیا کردن زمینه‌ی یک سفر دیگر؟! پس در انتخاب محل اقامت جایی را درنظر بگیرید که خیلی دوستش می‌دارد یا اینکه جذاب است و هنوز تجربه‌اش نکرده است.

  • ویتامین!

ویتامینهای ضروری سفر

برای اینکه در سفر همیشه سلامت باشد باید قوای بدنی بالایی داشته و سیستم ایمنی‌اش تقویت بشود. پس هدیه کردن یکسری ویتامین‌های لازم و ضروری که بتواند در سفر با خودش همراه کند و استفاده از آنها نیروی بدنی‌اش را قوی‌تر بسازد خیلی مناسب است.

  • ترازوی چمدان!

ترازوی چمدان!

یک وسیله‌ی کاربردی و بسیار لازم برای کسی که سفر می‌کند. با این روش همیشه متوجه می‌شود که چقدر چمدان‌هایش را درست بسته بندی کرده است و در فرودگاه به مشکل نخواهد خورد. یک هدیه‌ی ناب و بدون تکرار. در تهیه آن اصلا درنگ نکنید.

  • ماگ سفری

ماگ سفری

داشتن یک ماگ بزرگ که دمای آب را سرد یا گرم نگه می‌دارد همیشه لازم و کاربردی است.

  • قهوه ساز قابل حمل!

قهوه ساز قابل حمل!

چه چیزی بهتر از داشتن یک قهوه ساز که هر جا و هر زمانی بتوانید قهوه اسپرسو دوست داشتنی خود را آماده کنید؟! مسلما کسی که عاشق قهوه است از قهوه‌های آماده ساشه‌ای استقبال نمی‌کند و داشتن این قهوه ساز واقعا خوشحال کننده است.

  • قفل مسافرتی

قفل مسافرتی

برای امنیت در سفر داشتن قفل‌های رمزدار که به چمدان و ساک‌ها متصل بشود خیلی لازم است. شما هدیه دهنده‌ی این وسیله کاربردی باشید.

نغمه افشار
نغمه افشار

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها