برای یه آدم مشکل پسند اینارو هدیه بخر!

  • نغمه افشار نغمه افشار
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.5 دقیقه

راهنماتو- «هیچی به ذهنم نمی‌رسه براش بخرم! بس که سخت پسنده!»

حتما شما هم دوروبرتان افرادی هستند که به سختی از چیزی راضی می‌شوند! هر چیزی مطابق میلشان نیست و برای خرید یک وسیله کلی به جستجو می‌پردازند و درآخر هم ممکن است باز راضی نشوند!

به گزارش راهنماتو، افراد سخت پسند همانطور که از اسمشان پیداست خیلی به جزییات اهمیت می‌دهند. برای هر بخش از یک وسیله یا حتی اتفاق کلی عیب و ایراد پیدا می‌کنند! پس هدیه خریدن برای اینگونه افراد کار سخت و دشواری است! اگر قرار است به مناسبتی به یکی از این افراد هدیه بدهید در ابتدا از خدا برای شما آرامش و صبر طلب می‌کنیم! و از خودتان می‌خواهیم که سعه صدر داشته باشید و با خونسردی دست به انتخاب بزنید! در آخر هم یادتان باشد مسئول راضی کردن افراد نیستید شما فقط می‌توانید تمام تلاشتان را بکنید که با رعایت احترام یک هدیه‌ی درخور تهیه کنید. چند نمونه پیشنهاد داریم که شاید برای شما هم مناسب بود.

  • نظم دهنده کشو و کمد!

نظم دهنده

یک هدیه کاربردی! لازم نیست با سلیقه کسی جور باشد یا نه، چون همه نظم را دوست دارند! پس اگر خوشش هم نیاید درواقع این نشان از بی نظمی شخص اوست! این نظم دهنده‌ها بسیار لازم هستند، از ریخت و پاش داخل کشوهای دراور یا کمددیواری و حتی کابینت جلوگیری می‌کنند. باعث سروسامان دادن تمام وسایل می‌شوند. انتخاب خوبی است در آن شک نکنید!

  • کیف مخصوص ایرپاد یا هدفون

کیف ایرپاد

چه کسی از اینکه هدفون یا ایرپادش را محفوظ نگه دارد بدش می‌آید؟! هیچ کس! پس خیال واهی نکنید و برای او این وسیله را هدیه بخرید! مطمئن باشید یک جایی به کارش خواهد آمد و شما را به یاد خواهد آورد. مشکل پسندها نیز نیازهایی دارند که باید به آنها پاسخ داد!

  • آویز روسری و شال!

آویز

مسلما هر خانم تعدا زیادی شال و روسری دارد که مرتب نگه داشتن آنها تاحدودی سخت است. حتی آقایان هم در منظم نگه داشتن کراوات، یا لباس‌های ریز خود دچار مشکل خواهند شد پس مطمئن باشید این وسیله به دردشان خواهد خورد!

  • کارت هدیه!

کارت هدیه

چه چیزی بهتر از اینکه فرد موردنظر خودش بداند برای خودش چه چیزی تهیه کند؟! با هدیه کردن یک کارت اعتباری شما می‌توانید به اون این امکان را بدهید که با سلیقه‌ی خودش دست به انتخاب بزند. خیال خودتان هم راحت خواهد بود که برخلاف سلیقه‌اش عمل نکرده‌اید!

  • لباس خانگی

لباس خانگی

ست لباس خانگی برای هر کسی لازم است. تمام افراد سختگیر در انتخاب لباس برای خانه هرچقدر هم سختگیر باشند باز این نکته را می‎‌دانند که استفاده از آن همیشگی نیست. برای اینکه تمام موارد یک انتخاب درست را درنظر گرفته باشید سعی کنید از لباس‌هایی که خیلی طرح و نقش و متن دارند استفاده نکنید تا این سادگی بیشتر به چشم بیاید!

  • جعبه‌ی دمنوش!

جعبه دمنوش

اگر اهل نوشیدن دمنوش است (الان دیگر همه دمنوش‌های مختلف را دوست می‌دارند!) برایش یک جعبه پر از دمنوش‌های مختلف بخرید. اگر جعبه چوبی باشد که امکان گذاشتن آن روی میز پذیرایی هم موجود باشد که خیلی بهتر است. این انتخاب خوبی است که پشت آن هیچ حرفی هم نخواهد بود!

 

نغمه افشار
نغمه افشار

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها