ارزان ترین دوربین عکاسی چاپ سریع چند؟

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2.5 دقیقه

راهنماتو- دوربین‌های فوری، جادوی عکاسی را به تصویر می‌کشند. تنها کافی است دکمه شاتر را بفشارید، تصاویر دنیای پیرامون خود را ثبت کنید و پس از چند دقیقه نتیجه را ببینید. یک دوربین عکاسی چاپ سریع می تواند بهترین لحظات شما را در قالب یک عکس در اختیارتان قرار دهد. تنها کافی است سوژه را پیدا کنید و از آن عکس بگیرید. در ادامه با معرفی بهترین دوربین های عکاسی چاپ سریع ارزان قیمت با راهنماتو همراه باشید.

محصول پیشنهادی ما: دوربین چاپ سریع لوموگرافی مدل Yangon به همراه لنز (قیمت: 8,000,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، دوربین چاپ سریع Yangon یکی از پیشرفته‌ترین دوربین‌های چاپ موجود در بازار است که توسط کمپانی لوموگرافی ساخته شده است. این مدل دوربین از  از فیلم‌های مخصوص دوربین‌های Instax فوجی‌فیلم استفاده می‌کند و یکی از ویژگی های متمایز آن نسبت سایر دوربین های چاپ سریع این است که این مدل نسبت به سایر نمونه‌ها کنترل بسیار بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد. این دوربین زاویه دید معادل یک لنز 27 میلی‌متری را در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر این طراحی قدیمی، جالب و چشمگیری دارد و مانند دوربین های آنالوگ گران قیمت از روکش چرم مصنوعی و در طرح ها و رنگ های متنوع تولید شده است. مانند اکثر دوربین های این کمپانی، این مدل نیز تعداد محدودی دکمه فیزیکی برای کنترل تنظیمات دارد.

دوربین

این دوربین به قابلیت سنسور سنجش نور مجهز شده است که میزان روشنایی فلاش را متناسب با نور محیط تنظیم می کند و بهترین تصاویر را در اختیار شما قرار می دهد. در زیر بدنه‌ی دوربین نیز یک جدول طراحی شده است که به شما نشان می‌دهد در هر شرایط عکاسی بهتر است از کدام حالت استفاده کنید. از دیگر امکانات این دوربین می توان به قابلیت هایی نظیر لنزهای قابل تعویض، حالت‌های مختلف عکاسی، کنترل میزان باز بودن دریچه‌ی دیافراگم، قابلیت گرفتن عکس‌های مالتی اکسپوژر، برخورداری از فلاش، حداقل حساسیت 100، فاصله کانونی 48 میلی متر و حداکثر سرعت شاتر 1/125 ثانیه اشاره کرد .این دوربین فاقد قابلیت فیلمبرداری می باشد و انرژی آن توسط چهار عدد باتری 1.5 ولت نیم قلمی تامین می شود.

اگر پیشنهاد ما مورد پسند شما نبود، می توانید این گزینه ها را نیز مدنظر قرار دهید:

مدل دوربین چاپ سریعفاصله کانونیحداقل حساسیتقابلیت فیلمبرداریمشخصات باتریسایر قابلیت هاقیمت
لوموگرافی Automat-Glass Magellan38 میلی متر100ندارددو باتری CR2گرفتن تصاویر مالتی اکسپوژر، لنز با کیفیت با زاویه دید بالا10,000,000 تومان
لوموگرافی Automat-Playa Jardin60 میلی متر100ندارددو باتری CR2قابلیت تغییر مبدل لنز، ماونت سه‌پایه9,000,000 تومان
فوجی فیلم Instax Mini 1160 میلی متر100ندارددو باتری قلمیآینه سلفی، چشمی اپتیکال با کیفیت5,800,000 تومان
فوجی فیلم Instax Mini 960 میلی متر100ندارددو باتری قلمیآینه سلفی، آداپتو ماکرو4,000,000 تومان

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها