بهترین روغن بچه برای ماساژ بدن نوزاد

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۸ اسفند ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 4.9 دقیقه

راهنماتو- کودکان پوست بسیار ظریف و حساسی دارند. ماساژ با استفاده از روغن بچه علاوه بر تسکین پوست کودک، کیفیت پوست آنها را نیز بهبود بخشیده و به تغذیه و سلامت آن کمک می کند. ماساژ دادن بدن نوزادان می تواند راهی بسیار عالی برای ارتباط با این فرشته کوچک و یک تجربه آرامش بخش برای او باشد. انتخاب یک روغن مناسب برای این کار، موضوعی مهم است که برای آنهایی که تازه مادر شده اند می تواند کاری دشوار باشد.

به گزارش راهنماتو، یک روغن کودک خوب، باید حاوی ترکیبات طبیعی و غیر معطر باشد. بهترین روغن‌های کودک معمولاً از مواد طبیعی مختلفی مانند روغن بادام، جوجوبا، آووکادو، روغن زیتون یا روغن هسته انگور ساخته می شوند. این روغن ها سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 و پروتئین هستند و پوست کودک شما را نرم و صاف می کنند. علاوه بر این عاری از هر گونه ماده مضر مانند پارابن، تالک، روغن های معدنی، فتالات، عطرهای مصنوعی و سدیم لوریل سولفات (SLS) هستند. در این مطلب قصد داریم بهترین و پرفروش ترین روغن های بدن کودک را به شما معرفی کنیم:

1- روغن بدن کودک ماما بیبی مدل 002 حجم 200 میلی لیتر (قیمت: 37,000 تومان)

روغن بدن کودک ماما بیبی با برخورداری از ویتامین E و روغن آلوئه‌ورا و کالاندولا سبب لطافت و شادابی پوست کودک شده  و از آسیب رسیدن به آن جلوگیری می کند. گیاه آلوئه‌ورا حاوی آلوئوزین می باشد و به زیبایی و روشن شدن پوست کمک می کند. این روغن بسیار باکیفیت است و از بهترین مواد اولیه تولید شده است. همچنین ضد قارچ، ضدالتهاب و ضد باکتری بوده و در بهبود زخم‌ها یا سوختگی‌های پوست  موثر است. استفاده از عصاره یا روغن آلوئه‌ورا به‌صورت موضعی بر روی پوست، کودک شما را از شر نیش حشرات مخصوصاً پشه نیز حفظ می کند.

روغن بدن کودک ماما بیبی مدل 002 حجم 200 میلی لیتر

2- روغن بدن کودک سیوند مدل SIV0858 حجم 200 میلی لیتر (قیمت: 57,000 تومان)

روغن بدن کودک سیوند مدل SIV0858 یک محصول مراقبتی-کنترلی برای پیشگیری و کنترل ادرار سوختگی، عرق سوختگی، انواع اگزما و به خصوص اگزمای اتوپیک، خشکی پوست، زخم بستر، استفاده بعد از استحمام و  ماساژ بدن کودک می باشد. این محصول نه تنها برای کودکان، بلکه برای بزرگسالان و بانوان در دوران بارداری (جهت مراقبت از پوست) موثر است. از ترکیبات این روغن می توان به  کالاندولا به همراه عصاره گل ختمی و بیزابولول با نقش ضدالتهابی، روغن جوانه گندم با برخورداری از ویتامین های گروه B و ویتامین E و خاصیت ترمیم کننده و نرم کننده، روغن دانه آفتابگردارن به عنوان مرطوب کننده طبیعی، عصاره گل اسطوخودوس با اثر التیام بخشی و تسکین دهندگی، آلوئه ورا با نقش مرطوب کنندگی و ضدالتهابی و توکوفرول با نقش ترمیم کنندگی و آنتی اکسیدانی اشاره کرد. لازم به ذکر است که روغن جوانه گندم و روغن دانه آفتابگردان به کار رفته در این محصول سبب جذب سریع روغن و عدم چسبیدن به البسه کودک می شود.

وغن بدن کودک سیوند مدل SIV0858 حجم 200 میلی لیتر

3- روغن بدن کودک فیروز مدل ویتامین E حجم 200 میلی لیتر (قیمت: 35,000 تومان)

 روغن ماساژ حاوی ویتامین E فیروز به دلیل نداشتن روغن‌های معدنی، پارافین و مواد نگهدارنده و آلرژی‌زا حس مطبوع و خوشایندی را برای کودک به همراه دارد. این روغن دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بوده و در حفظ شادابی و رفع مشکل پوسته پوسته شدن پوست نوزاد موثر است. این روغن هیچ گونه احساس چسبندگی و سنگینی بر روی پوست ایجاد نمی کند، سریعا جذب می شود و طراوت و تازگی را برای پوست کودک شما به ارمغان می آورد. از این روغن می توان برای ماساژ بدن کودکان و بزرگسالان و یا در زمان قرار گرفتن در زیر آفتاب برای حفظ چربی پوست و برنزه شدن استفاده کرد.

 روغن بدن کودک فیروز مدل ویتامین E حجم 200 میلی لیتر

4- روغن نرم کننده بدن کودک بیبی لند مدل jojoba oil حجم 200 میلی لیتر (قیمت: 36,000 تومان)

روغن نرم کننده بدن کودک بیبی لند مدل jojoba oil پس از حمام یا قبل از خواب، تعویض پوشک و هنگام ماساژ بدن کودک قابل استفاده است. این محصول به دلیل برخورداری از خاصیت مرطوب کنندگی بالا، علاوه بر نوزادان برای بزرگسالانی که پوست خشک دارند نیز مناسب است. روغن نرم کننده پوست بچه حاوی روغن جوجوبا بیبی لند علاوه بر تغذیه و نرم کردن پوست، آرامش را نیز برای کودک شما به ارمغان آورده و در حفظ شادابی پوست و رفع مشکل پوسته پوسته شدن سر نوزاد موثر است. این محصول رطوبت پوست نوزاد شما را در مدت 24 ساعت حفظ می کند.

روغن نرم کننده بدن کودک بیبی لند مدل jojoba oil حجم 200 میلی لیتر

5- روغن بچه آردن حجم 200 میلی لیتر (قیمت: 51,000 تومان)

روغن بچه‌ی آردن با برخورداری از فرمولاسیون ملایم به افزایش نرمی و لطافت پوست کودک و نوزاد کمک کرده و از خشکی آن بعد از حمام جلوگیری می کند. این روغن به آسانی جذب پوست شده و هیچ گونه اثر چربی بر روی آن برجای نمی گذارد. از این محصول می توان برای ماساژ دادن بدن کودکان و نوازادان استفاده کرد. این روغن با برخورداری از ویتامین E، عصاره آلوئه‌ورا، بادام شیرین و روغن کالاندولا به تسکین التهاب ناشی از سوختگی پای کودک و یا آفتاب سوختگی بزرگسالان کمک می کند.

روغن بچه آردن حجم 200 میلی لیتر

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها