لوگوی نوکیا سرانجام پس از ۶۰ سال تغییر کرد

  • فریبا شاه نوری فریبا شاه نوری
  • ۸ اسفند ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.3 دقیقه

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ لوگوی جدید نوکیا از پنج شکل متفاوت تشکیل شده  که کلمه NOKIA را می‌سازند. دیگر خبری از رنگ آبی برای این واژه نیست و این لوگو بسته به زمینه کاربردی خود می‌تواند با رنگ‌های متفاوتی ظاهر شود.

«پکا لوندمارک»، مدیرعامل نوکیا گفت: قبلا پیوندی با تلفن‌های هوشمند وجود داشت و حالا ما یک شرکت فناوری‌های تجاری هستیم. آقای لوندمارک این سخنان را یک روز مانده به آغاز کنگره جهانی موبایل که فردا در بارسلونا آغاز می‌شود، بیان کرد.

1

مدیرعامل جدید نوکیا پس از تصدی این صندلی در سال ۲۰۲۰ استراتژی تازه‌ای را برای این شرکت در نظر گرفت که شامل سه مرحله بازنشانی، شتاب‌دهی و توسعه است. اکنون به‌نظر می‌رسد که با پشت سر گذاشتن مرحله بازنشانی، نوبت به آغاز مرحله دوم رسیده است.

لوندمارک گفت: «ما پارسال در تجارت خود رشد بسیار خوب ۲۱ درصدی را تجربه کردیم که در حال حاضر حدود ۸ درصد از فروش ما یا تقریباً ۲ میلیارد یورو را شامل می‌شود. می‌خواهیم این رقم را در سریع‌ترین زمان ممکن دو برابر کنیم.»

نوکیا در نظر دارد که دوباره مسیر رشد کسب‌وکار‌های مختلف خود را بررسی کند و رویکرد‌های جایگزین از جمله سرمایه‌گذاری را در نظر داشته باشد. این شرکت می‌گوید می‌خواهد فقط در بازار‌های فعال باشد که می‌تواند در آن‌ها پیشگام باشد.

فریبا شاه نوری
فریبا شاه نوری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها