با این پنج دافع حشره از شر گزش حشرات مزاحم خلاص شوید!

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۸ اسفند ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه

راهنماتو- گزش حشرات علاوه بر آزاردهنده بودن، می توانند سلامت شما را به خطر بیندازند. آنها حامل بسیاری از ویروس‌ها و میکروب ها هستند، به همین دلیل زمانی که یه یک منطقه پر از پشه وارد می شوید، باید از دافع حشرات استفاده کنید. دو نوع انسان وجود دارد؛ آنهایی که از گزش حشرات رنج می برند و آنهایی که از سوی هیچ پشه ای تهدید نمی شوند. اگر شما هم جزو دسته اول هستید، پیشنهاد می کنیم از لوسیون های دافع حشرات استفاده کنید. این لوسیون ها از بدن در برابر ویروس‌های منتقله توسط کنه‌ها و پشه‌ها بخوبی محافظت می کنند. کافی است آن را به بخش هایی از پوست که بدون لباس است، بزنید. با این کار کاملا از پوست خود در برابر گزش حشرات محافظت خواهید کرد. در این مطلب قصد داریم بهترین لوسیون و اسپری های دافع حشرات موجود در بازار را به شما معرفی کنیم:

1- اسپری بدن دور کننده حشرات آر ان جی مدل DEET 10% حجم 40 میلی لیتر (قیمت: 54,000 تومان)

   این اسپری با برخورداری از 10 % DEET به مدت طولانی از بدن در برابر پشه، ساس، کک، کنه و سایر حشرات گزنده محافظت می کند. این اسپری فاقد مواد حساسیت زا بوده و با تغییر ترکیبات شیمیایی سطح پوست، حشرات را دفع می کند. برای استفاده کافی است از فاصله ده سانتی متری آن را به آرامی بر روی پوست خشک و تمیز (به جز چشم ها و لب ها) اسپری کنید. برای استفاده بر روی صورت مقداری از محلول را بر روی دست ها اسپری کرده و سپس به آرامی آن را بر روی صورت بمالید.

اسپری بدن دور کننده حشرات آر ان جی مدل DEET 10% حجم 40 میلی لیتر

2- لوسیون ضد آفتاب آردن سان مدل bug guard حجم 75 میلی لیتر (قیمت: 82,000 تومان)

این لوسیون با دارا بودن ترکیبات خاصی مانند زینک اکساید، مرکبات، آلوئه ورا هر دو خاصیت ضد آفتاب و دورکنندگی حشرات را ارائه می دهد. این محصول هیچ گونه اثر سفیدی بر روی پوست بر جای نمی گذارد و به سرعت جذب پوست می شود. همچنین حاوی آنتی اکسیدان و فیلتر های دفع حشرات مضر بوده و بخوبی از پوست در برابر  اشعه های مضر آفتاب و نیش حشرات محافظت می کند.  

لوسیون ضد آفتاب آردن سان مدل bug guard حجم 75 میلی لیتر

3- اسپری بدن ضد حشره سی گل سری Heal-Pro حجم 100 میلی لیتر (قیمت: 110,000 تومان)

اسپری بدن ضد حشره سی گل یک اسپری قوی برای دفع حشراتی مانند پشه، مگس و انواع زنبور می باشد. این محصول با برخورداری از مواد موثر بر پایه اسید آمینه بتاآلامین، عصاره طبیعی چریش، اتیل بوتیل استیل آمینو پروپیونات و آلانتوئین تا مدت 8 ساعت انواع حشرات مانند پشه، زنبور و مگس را از سطح پوست دفع می نماید. این اسپری برای بزرگسالان و کودکان بالای یک سال مناسب است و در تمام نقاط بدن قابل استفاده است.

اسپری بدن ضد حشره سی گل سری Heal-Pro حجم 100 میلی لیتر

4- اسپری بدن دور کننده حشرات الفرار مدل EPicode-200 حجم 200 میلی لیتر (قیمت: 79,000 تومان)

این اسپری حاوی 20 % DEET برای محافظت طولانی مدت در برابر پشه، ساس، کک، کنه و سایر حشرات گزنده می باشد. کافی است اسپری را چند ثانیه تکان داده و آن را از فاصله 15 سانتی متری به آرامی بر روی پوست خشک و تمیز بجز چشم ها و لب ها اسپری نمایید. برای استفاده روی صورت نیز محصول را کف دست اسپری کرده و سپس روی صورت بمالید.

اسپری بدن دور کننده حشرات الفرار مدل EPicode-200 حجم 200 میلی لیتر

5- اسپری لوسیون دافع حشرات جانسون مدل Off حجم 100 میل (قیمت: 139,000 تومان)

این اسپری یک محصول کاربردی دافع حشرات است که  برای استفاده کودکان و بزرگسان فرموله شده است. این محصول حدود 6 ساعت اثربخشی دارد و حشرات موذی مختلفی چون مگس و پشه را از شما دور می کند. این اسپری هیچ گونه لکه ای بر روی لباس باقی نمی گذارد، بسیار سبک است و سریعا جذب پوست می شود، هیچ گونه چسبندگی بر روی پوست ایجاد نمی کند، در ترکیبات آن از مواد روغنی استفاده نشده است و برای افراد بالای 2 سال قابل استفاده است.

اسپری لوسیون دافع حشرات جانسون مدل Off حجم 100 میل

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها