بهترین پاک کننده کاشی و سرامیک برای خانه تکانی عید

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۸ اسفند ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 4.4 دقیقه

راهنماتو- حتی اگر تمام سطوح چوبی خانه را گردگیری کرده باشید، شیشه ها را برق انداخته باشید و تمامی سطوح آشپزخانه را پاک کرده باشید، باز هم وجود یک کاشی لکه دار و کثیف می تواند از تمیز جلوه دادن خانه شما جلوگیری کند. استفاده از یک لکه بر قوی کاشی و سرامیک می تواند به برق انداختن کاشی و سرامیک خانه شما کمک کند. با توجه به تنوع محصولات، پیدا کردن تمیزکننده مناسب برای قسمت های مختلف خانه می تواند چالش برانگیز باشد. در این مطلب قصد داریم بهترین پاک کننده های سنگ، کاشی و سرامیک موجود در بازار را به شما معرفی کنیم:

1- مایع پاک کننده کف استونیش مدل لاواندر طرح PREMIUM حجم 1000 میلی لیتر (قیمت: 75,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، این مایع پاک کننده کلیه سطوح سنگ طبیعی و سرامیک را به سرعت و با قدرت زیاد لکه زدایی و پاک می کند. این محصول نیازی به آبکشی ندارد و هیچ گونه اثری بر روی سطوح باقی نمی گذارد. علاوه بر این با برخورداری از تکنولوژی لایه محافط ضد لک به براق کنندگی سطوح و جلادهندگی آنها کمک می کند. این محصول دارای تاییدیه محافظت از لعاب سطوح و ضد خورندگی بوده و حاوی رایحه  لاوندر می باشد. کافی است سه پیمانه از آن را طبق دستور در یک سطل آب ولرم حل کرده و سطوح را بوسیله آن تی بکشید.

مایع پاک کننده کف استونیش مدل لاواندر طرح PREMIUM حجم 1000 میلی لیتر

2- مایع پاک کننده سنگ و سرامیک رافونه مدل 01 حجم 1 لیتر (قیمت: 43,000 تومان)

این محصول برای تمیز کردن سطوح سخت مثل سطوح سنگی، گرانیت، مرمری و سرامیک کاربرد دارد و با برخورداری از حلال های قوی چربی و دوده سبب سهولت نظافت سنگ وسرامیک می شود. علاوه بر این حاوی ترکیبات موثر جهت محافظت و نگهداری سنگ و سرامیک در مقابل نفوذ گرد و غبار و انواع لکه ها می باشد. مایع پاک کننده سنگ و سرامیک رافونه دارای پاک کننده های قوی و سازگار با جنس سنگ و سرامیک بوده و بدون مات کردن سطوح آنها را پاکیزه می کند. ماهیت قلیایی این محصول از خورندگی و تغییر ظاهر سنگ جلوگیری می کند. این مایع پاک کننده برای تمیزکردن لکه های روغنی کف پارکینگ ها، سیاهی و لکه های درز سنگ، سرامیک و کاشی های راه پله ها مناسب است. رایحه بسیار خوشایند این محصول نیز سبب معطرشدن فضا می شود.

مایع پاک کننده سنگ و سرامیک رافونه مدل 01 حجم 1 لیتر

3- اسپری پاک کننده سطوح اسپروکس مدل ساری گوچ حجم 1000 میلی لیتر (قیمت: 139,000 تومان)

اسپری پاک کننده سطوح اسپروکس با فرمولاسیون ویژه خود روغن و لکه های سرسخت را در مدت کوتاهی از بین می برد. این محصول  روغن و گریس موجود در وسایل آشپزخانه مانند اجاق گاز، اجاق گاز، هود، آسپیراتور، شیر آب، سینک ظرفشویی، پیشخوان آشپزخانه، کابینت آشپزخانه، سنگ مرمر، سطوح کاشی و سرامیک، آلومینیوم، فولاد ضد زنگ، قابلمه و تابه، مبلمان، پی وی سی، موتور سیکلت، دوچرخه , رینگ خودرو را به راحتی از بین برده فاقد  پارابن و سفیدکننده بوده و حاوی رایحه خوشبوی لیمو می باشد.

اسپری پاک کننده سطوح اسپروکس مدل ساری گوچ حجم 1000 میلی لیتر

4- مایع تمیزکننده سنگ و سرامیک اتک مدل New-1000 حجم 1 لیتر (قیمت: 79,000 تومان)

مایع جرم زدا معطر کاشی و سرامیک اتک یک ضد عفونی کننده قوی برای از بین بردن لکه ها و آلودگی های سطوح سنگی و گرانیتی، سطوح سرامیکی، کاشی، راه پله و پارکینگ می باشد. این محلول با قدرت پاک کنندگی فوق العاده خود هرگونه چربی، زردابه، جرم و رسوب را از سطوح پاک کرده و آنها را ضدعفونی می کند. کافی است محل موردنظر را با استفاده از آب خیس کرده و سپس مقداری از مایع جرم زدا را روی سطح جرم گرفته بریزید و پس از 15 دقیقه آن را با استفاده از فرچه و آب بشویید. این محلول غیر اسیدی است، ماندگاری طولانی دارد و با محیط زیست سازگار است.

مایع تمیزکننده سنگ و سرامیک اتک مدل New-1000 حجم 1 لیتر

5- جرم‌گیر و کف شوی چند منظوره گلشاد کد G010 حجم 3900 میلی لیتر (قیمت: 213,000 تومان)

جرم‌گیر و کف شوی چندمنظوره گلشاد اولین جرم‌گیر و کف شوی ساخت ایران می باشد که در ساخت آن از کلر استفاده نشده است. این محصول قابلیت فوق‌العاده­‌ای در جرم گیری و شستشوی چربی و دوده، سفید‌کنندگی، ضدعفونی‌کنندگی و براق‌کنندگی سطوح دارد. این محلول برخلاف سایر جرم‌گیرها، هیچ گونه گاز سمی یا بوی زننده­‌ای از خود متصاعد نکرده و هیچ مشکل تنفسی، ریوی و پوستی ایجاد نمی کند. این محصول جایگزین مناسبی برای  آب‌ژاول و جوهرنمک است و با محیط زیست سازگار است.

جرم‌گیر و کف شوی چند منظوره گلشاد کد G010 حجم 3900 میلی لیتر

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها