بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۹ اسفند ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 5.2 دقیقه

راهنماتو- همه ما نام پوست چرب و خشک را زیاد شنیده ایم. اما اغلب نمی دانیم پوست مختلط چیست؟ پوست مختلط به پوستی گفتی می شود که قسمت هایی از آن چرب است و قسمت هایی دیگر خشک. معمولا در پوست مختلط  قسمت‌هایی از پیشانی، بینی و چانه چرب و نواحی موجود در امتداد خط رویش مو، گونه‌ها و فک خشک هستند.

به گزارش راهنماتو، اگر چنین پوستی دارید، باید در هنگام انتخاب لوسیون یا کرم ضدآفتاب بیشتر دقت کنید. زیرا هر محصولی مناسب پوست شما نیست. بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط ضد آفتابی است که خاصیت آبرسانی داشته باشد، اما فاقد چربی باشد. بنابراین باید محصولی را انتخاب کنید که مخصوص پوست مختلط باشد، سبک وزن باشد و منافذ باز پوست را مسدود نکند. در این مطلب قصد داریم بهترین کرم های ضد آفتاب برای پوست مختلط را به شما معرفی کنیم:

1- کرم ضد آفتاب سان سیف مدل ACNE-FLUID حجم 50 میلی لیتر (قیمت: 233,000 تومان)

فلوئید ضدآفتاب آکنئیک SPF 50 سان سیف، نسل جدیدی از کرم های ضدآفتاب است که حفاظت زیادی در برابر اشعه خورشید ارائه می دهد. این محصول یک ژل آبی بسیار سبک است که به سرعت جذب می شود، غیرچسبناک و فاقد چربی است. این ضد آفتاب با برخورداری از دی اتیل آمینو هیدروکسی بنزیل هگزیل بنزوات، اتیل متوکسی سینامات، بوتیل متوکسی دی بنزوییل متان و اتیل پلی هیدروکسی استئارات، حاوی 40 درصد فیلترهای جاذب UVA بوده و حفاظت زیادی دربرابر اثرات مضر UV ارائه می دهد. نیم ساعت پیش از قرار گرفتن در معرض نورخورشید از این ضدآفتاب استفاده و برای اثرگذاری بیشتر بهتر است بعد از 2 تا 4 ساعت آن را تمدید کنید. این محصول برای پوست های مختلط مناسب است.

کرم ضد آفتاب سان سیف مدل ACNE-FLUID حجم 50 میلی لیتر

2- کرم ضد آفتاب فاقد چربی پرودرما مدل SPF50 حجم 40 میلی لیتر (قیمت: 154,000 تومان)

کرم ضد آفتاب فاقد چربی پرودرما حاوی +++PA بوده و از پوست به طور کامل دربرابر تابش های فرابنفش نور خورشید (UVB/UVA)  محافطت می کند. علاوه بر این، با برخورداری از ترکیبات موثر به  کنترل ترشح چربی، کاهش براقیت، جلوگیری از بروز جوشهای پوستی و جلوگیری از مسدود شدن منافذ پوستی، تجمع چربی، تکثیر و رشد باکتریها و در نهایت پیشگیری از ایجاد آکنه کمک می کند. این کرم با ایجاد پوشش بسیار سبک، ظاهری صاف و هموار بر روی پوست ایجاد می کند، در برابر تعریق، شستشو و آلودگی هوا مقاوم است و برای استفاده به همراه لوازم آرایشی مناسب است. این کرم فاقد رنگ، اسانس و نگهدارنده های مضر پارابن بوده و برای پوست های چرب و مختلط مناسب است.

کرم ضد آفتاب فاقد چربی پرودرما مدل SPF50 حجم 40 میلی لیتر

3- کرم ضد آفتاب نئودرم مدل Highly Protective SPF50 حجم 50 میلی لیتر (قیمت: 92,000 تومان)

کرم ضد آفتاب فاقد چربی نئودرم با برخورداری از ترکیبات سبوماین ترشح چربی پوست را تا حد زیادی تنظیم می‌کند، غیر حساسیت زا ،آنتی میکروبیال و ترمال کننده شرایط فیزیولوژیک پوست چرب است و با تقویت ذخایر آنتی اکسیدانی پوست از آن محافظت می‌کند.  علاوه بر این دارای فیلترهایی برای جلوگیری از تاثیرات مضر اشعه‌های UVA و UVB آفتاب است. آلفابیزابولول یکی دیگر از مواد تشکیل دهنده این ضدآفتاب است که سبب افزایش تاثیر ضدآفتاب و التیام بخشی می شود. این کرم فاقد ماده نگهدارنده پارابن است، هیچ گونه آلرژی ایجاد نکرده و از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند. این کرم برای پوست های مختلط مناسب است.

کرم ضد آفتاب نئودرم مدل Highly Protective SPF50 حجم 50 میلی لیتر

4- کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا مدل invisible35 حجم 50 میلی لیتر (قیمت: 70,000 تومان)

این کرم ضدآفتاب یک محصول باکیفیت است که بخوبی از آسیب های پوستی در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند. این محصول با برخورداری از SPF35 حفاظت کاملی در برابر اشعه  UVB خورشید ارائه می دهد. با استفاده طولانی مدت از این محصول می توانید از ایجاد چین و چروک و پیری زودرس پوست خود جلوگیری کنید. این کرم همچنین دارای خاصیت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی بوده و نرمی و لطافت را برای پوست شما به ارمغان می آورد.

کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا مدل invisible35 حجم 50 میلی لیتر

5- کرم ضد آفتاب هیدرودرم مدل Natural Beige حجم 40 میلی لیتر (قیمت: 198,000 تومان)

کرم ضد آفتاب هیدرودرم مدل Natural Beige یک ضدآفتاب کرم پودری است که برای افراد با پوست روشن تا متوسط مناسب است. این محصول با پوست های چرب، ترکیبی و جوش‌دار سازگار است، فاقد چربی است و ساختاری سیلیکونی و نرم دارد. این ضدآفتاب با برخورداری از SPF50 و دارا بودن پنج ستاره در سیستم اندازه‌گیری فیلتر  آفتاب، حفاظت کاملی از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر خورشید (UVA،UVB)  ارائه می دهد. این محصول علاوه بر محافظت طولانی مدت از پوست در برابر آفتاب، پوششی ابریشمی و یکسان بر روی پوست ایجاد کرده و به عنوان پایه آرایش نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این کرم در برابر تعریق و شستشو مقاوم است.

کرم ضد آفتاب هیدرودرم مدل Natural Beige حجم 40 میلی لیتر

6- کرم ضد آفتاب مای سری فارما مدل 03 حجم 40 میلی لیتر (قیمت: 182,000 تومان)

این کرم ضدآفتاب بطور کامل از پوست دربرابر اشعه‌های UVB ، UVA و بلولایت محافظت کرده و اولین فرمولاسیون حاوی ترکیب اختصاصی تامین ویتامین D می باشد. این محصول با برخورداری از نیاسینامید از پیری و ایجاد چروک جلوگیری کرده و با استفاده از سرامید به آبرسانی عمیق پوست کمک می کند. آلفا بیزابولول موجود در این کرم دارای خاصیت ضد التهابی بوده و  گلیسرین نیز به مرطوب کنندگی و پاکسازی منافذ پوست کمک می کند.

کرم ضد آفتاب مای سری فارما مدل 03 حجم 40 میلی لیتر

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها