بهترین شوینده و براق کننده مبل چرم برای خانه تکانی عید

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۹ اسفند ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 4.2 دقیقه

راهنماتو- استفاده از مبلمان چرم زیبایی خاصی به دکوراسیون خانه می بخشد. اما شستشو و تمیز کردن آن معمولا سخت است و نمی توان با استفاده از یک دستمال مرطوب و هر نوع شوینده ای، به راحتی آن را تمیز کرد. به دلیل گران بودن مبلمان و کالاهای چرمی، تمیز کردن آنها با یک محصول باکیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است. مراقبت صحیح از لوازم چرمی عمر آنها را افزایش داده و ظاهر و عملکرد بهتری را به ارمغان می آورد. استفاده از شوینده و براق کننده چرم مرغوب، از ایجاد ترک و پارگی آن جلوگیری کرده و زیبایی آن را دو چندان می کند. در این مطلب قصد داریم بهترین محصولات شوینده و براق کننده مبل چرمی را به شما معرفی کنیم:

1- اسپری پاک کننده سطوح چرمی ایکومویست حجم 500 میلی لیتر (قیمت: 45,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، اسپری پاک کننده سطوح چرمی ایکو مویست یک محصول سه کاره با قابلیت پاک کنندگی، نرم کنندگی و براق کنندگی است که قادر است سطوح مبلمان چرمی را بخوبی لکه زدایی و تمیز کند. این محصول فاقد لکل، Solvent، آمونیاک، مواد نفتی و پروپولین گلیکول می باشد. کافی است اسپری را از فاصله 20 الی 25 سانتی متری بر روی سطح موردنظر خود اسپری کرده و سپس آن قسمت را با استفاده از پارچه نخی یا کتان پاک کنید.

اسپری پاک کننده سطوح چرمی ایکو مویست حجم 500 میلی لیتر

2- اسپری پاک کننده سطوح لینکس مدل چرم حجم 250 میلی لیتر (قیمت: 82,000 تومان)

این اسپری علاوه بر لکه زدایی، تمیز کردن و براق کردن چرم، با ایجاد یک لایه محافظتی بر روی سطوح چرمی، از آنها در برابر گرد و غبار و آلودگی محافظت می کند. این محصول تمامی لکه ها را از بین برده و هیچ گونه الکلی در ترکیب آن استفاده نشده است. بنابراین غیرقابل اشتعال است.

اسپری پاک کننده سطوح لینکس مدل چرم حجم 250 میلی لیتر

3- اسپری تمیزکننده سطوح چرمی تام کلین مدل TC-DL480Y22 حجم 480 میلی لیتر (قیمت: 73,000 تومان)

اسپری تمیزکننده سطوح چرمی تام کلین محصولی جدید از برند تام کلین است که تمام سطوح چرمی را به آسانی و در مدت زمان کوتاهی تمیز می کند. این محصول  علاوه بر پولیش کردن سطوح چرمی، آنها را آبرسانی کرده و با جلوگیری از پوسته پوسته شدن و زرد شدن چرم سبب افزایش عمر آن می شود. کافی است بطری را تکان داده و مقداری از آن را روی سطح مورد نظر اسپری کنید. سپس با استفاده از دستمال میکروفایبر تام کلین آن را پاک و پرداخت نمایید.

اسپری تمیزکننده سطوح چرمی تام کلین مدل TC-DL480Y22 حجم 480 میلی لیتر

4- اسپری براق کننده چوب و چرم شویاد مدل K1 حجم 300 میلی لیتر (قیمت: 50,000 تومان)

اسپری براق کننده چوب و چرم شویاد یک محصول چند کاره برای براق کردن انواع سطوح چوبی و چرمی می باشد. این محصول گرد و خاک و اثر انگشت را به راحتی و سریعا از سطوح چوبی و چرمی پاک کرده و به مدت طولانی مانع از جذب چرک و گرد و غبار بر روی آنها می شود. این اسپری بسیاری از سطوح از قبیل پارکت، قسمت های چوبی مبلمان، سطوح کنده کاری چوبی، کابینت، مبلمان و پوشاک چرم، پلاستیک، سرامیک و سطوح لعابی، داشبورد و سپر و لاستیک خودرو را بخوبی براق و تمیز کرده و شما را از خرید چند محصول مختلف بی نیاز می کند. در ترکیب این محصول از مواد غیر فسفری استفاده شده است و هیچ گونه اثر منفی بر محیط زیست ندارد.

اسپری براق کننده چوب و چرم شویاد مدل K1 حجم 300 میلی لیتر

5- اسپری همه کاره سطوح بایو سلامت مدل 002 حجم 750 میلی لیتر (قیمت: 82,000 تومان)

سازنده این محصول با استفاده از زیست فناوری روش های نوینی را برای نظافت و رفع آلودگی در قالب محصولات مختلف ارائه می دهد. این شوینده  همه کاره سبز دارای خواص تمیز کنندگی فوق العاده بوده و در زدودن بیشتر آلودگی ها بخوبی عمل می کند. این ماده بر روي اکثر سطوح اعم از سنگ، سرامیک، فلز، چوب، الیاف، چرم و ... خواص پاک کنندگی مطلوبی را ارائه می دهد. این اسپری هیچ گونه آسیبی به سطوح وارد نکرده، دارای PH خنثی است و از بروز حساسیت های پوستی جلوگیری می کند. علاوه بر این نیازی به آبکشی نداشته و استفاده آن توسط افراد آلرژیک، کودکان و خانم های باردار بلامانع است.

 اسپری همه کاره سطوح بایو سلامت مدل 002 حجم 750 میلی لیتر

 

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها