مناسب ترین شامپوها برای شستشوی بدنه خودرو

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۹ اسفند ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 4.1 دقیقه

راهنماتو- به این فکر کنید که در حمام ما از چند نوع شوینده استفاده می کنیم؟ هر کدام از ما ممکن است یک شامپو، نرم کننده، صابون بدن، صابون شستشوی صورت یا حتی یک صابون قدیمی داشته باشیم. هر کدام این پنج شوینده برای کار خاصی ساخته شده اند. شوینده ها تفاوت زیادی با یکدیگر دارند. برخی به شما کمک می‌کنند تا روغن‌های باقی مانده بر روی قابلمه‌ها و تابه‌هایتان را از بین ببرید. برخی دیگر به سفید کردن سطوح و لباس ها کمک می کنند. برخی دیگر نیز برای شستشوی ظروف در ماشین ظرفشویی طراحی شده اند.

به گزارش راهنماتو، دوران استفاده از مواد شوینده ظرفشویی برای تمیز کردن خودروها گذشته است. مایع ظرفشویی برای تجزیه و از بین بردن ذرات روغن و مواد غذایی فرموله شده است. این شوینده برای شستشوی ظرف های شام عالی است، اما نمی تواند خودروی شما را بخوبی تمیز کند. استفاده از شوینده نامناسب برای شستشوی خودرو می تواند سبب آسیب رسیدن به رنگ بدنه و عدم مقاومت آن در برابر اشعه خورشید شود. در این مطلب قصد داریم بهترین شامپوهای مخصوص شستشوی بدنه خودرو را به شما معرفی کنیم:

1- شامپو بدنه خودرو تام کلین مدل TC-250cbs حجم 250 میلی لیتر (قیمت: 37,000 تومان)

شامپو بدنه خودرو تام کلین با برخورداری از فرمولاسیون متناسب با رنگ خودرو و ایجاد کف مخصوص ِشستشوی خودرو، آلودگی های جاده، دوده ، گل و لای و دیگر کثیفی ها را به راحتی از روی سطح ماشین پاک کرده و هیچ گونه آسیبی به رنگ خودرو وارد نمی کند. کافی است مقدار کمی از آن را داخل یک سطل تمیز ریخته و مقداری آب را با فشار روی آن بریزید تا به میزان دلخواه کف کند. سپس با استفاده از یک ابر یا دستمال میکروفایبر خودرو را بشویید و آب بکشید و سپس با حوله آن را خشک کنید.

شامپو بدنه خودرو تام کلین مدل TC-250cbs حجم 250 میلی لیتر

2- شامپو نانو براق کننده و تمیز کننده بدنه خودرو تکرو مدل SH1500 حجم 1.5 لیتر (قیمت: 54,000 تومان)

شامپو نانو براق کننده و تمیز کننده بدنه خودرو تکرو محصولی مناسب برای شستشوی رینگ، لاستیک، بدنه و قسمت های فلزی خودرو است. این محصول سطوح خودرو را بخوبی براق و تمیز کرده و از آنها در برابر اشعه خورشید و سایر آسیب ها محافظت می کند.

شامپو نانو براق کننده و تمیز کننده بدنه خودرو تکرو مدل SH1500 حجم 1.5 لیتر

3- شامپو نانو براق کننده و تمیز کننده بدنه خودرو تیزرو صنعت مدل SH45 حجم 4.4 لیتر (قیمت: 144,000 تومان)

این شامپو حاوی مواد نانو و آنتی استاتیک و فاقد مواد شوینده و کف کننده های مضر رنگ خودرو بوده و با قابلیت ضد گرد و غبار، لایه گذار شفاف و درخشندگی و پاک کنندگی قوی و فوق العاده ارائه می شود. این شامپو با انواع رنگها و لاکهای استفاده شده در خودرو و لایه های سرامیکی کاملا سازگار است. شامپو بدنه خودرو تیزرو را می توان به منظور شستشوی شیشه، گلگیر، قسمت های فلزی، رینگ، چراغ خودرو و بدنه مورد استفاده قرار داد.

شامپو نانو براق کننده و تمیز کننده بدنه خودرو تیزرو صنعت مدل SH45 حجم 4.4 لیتر

4- شامپو تمیز کننده خودرو روناکس مدل cw حجم ۱۰۰۰ میلی لیتر (قیمت: 42,000 تومان)

این شامپو  با استفاده از فرمولاسیون ویژه به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر کف فراوان و قدرت پاکنندگی بالا هیچ گونه آسیبی به بدنه و رنگ خودرو وارد نکرده و به همین دلیل برای خودروهای کاور و سرامیک شده مناسب است. این شامپو قدرت براق کنندگی و پاک کنندگی فوق العاده ای دارد و برای شستشوی رینگ، لاستیک، بدنه، شیشه و کف خودرو مناسب است.

 شامپو تمیز کننده خودرو روناکس مدل cw حجم ۱۰۰۰ میلی لیتر

5- شامپو بدنه و براق کننده خودرو یاتاش مدل 49 حجم 500 میلی لیتر (قیمت: 55,000 تومان)

این شامپو برای شستشوی بدنه خودروهای تیره طراحی شده است و قدرت پاک کنندگی بالایی دارد. شستشوی خودرو با استفاده از این شوینده هیچ ردی از آب و جرم بر روی خودرو باقی نگذاشته و بدنه خودرو را از هر گونه کثیفی و آلودگی تمیز می کند. این شامپو مانع رفتن رنگ خودرو توسط فضولات اسیدی پرندگان و اشعه ماوراء بنفش خورشید شده، فاقد PH است، حالت اسیدی و خورندگی بدنه را ندارد و آسیبی به بدنه خودرو وارد نمی کند.

شامپو بدنه و براق کننده خودرو یاتاش مدل 49 حجم 500 میلی لیتر

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها