Avatar: The Way of Water در آستانه تبدیل شدن به سومین فیلم پرفروش تاریخ

  • فریبا شاه نوری فریبا شاه نوری
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.6 دقیقه

ویجیاتو نوشت؛ با اینکه تا به حال بیش از هشت هفته از اکران Avatar: The Way of Water می‌گذرد اما این عنوان همچنان به فروش باورنکردنی‌‌اش ادامه می‌دهد.

دیدترین فیلم علمی تخیلی جیمز کامرون بر اساس آخرین آمار به دست آمده در مجموع فروش ۲.۱۷۴ میلیارد دلاری در سرتاسر جهان را تجربه کرده و گویا تا آن هنگام که جایگاه سومین فیلم پرفروش تاریخ را تصاحب نکند، آرام نخواهد گرفت. با این حال سوال اینجاست که آیا تایتانیک اجازه می‌دهد؟

با وجود موفقیت‌های عظیم «آوتار: راه آب» در بازارهای چین (۲۴۰.۶ میلیون دلار)، فرانسه (۱۴۱.۵ میلیون دلار)، آلمان (۱۳۰.۷ میلیون دلار)، کره جنوبی (۱۰۵.۵ میلیون دلار) و بریتانیا (۸۸.۲ میلیون دلار) این عنوان همچنان با رسیدن به رقم ۲.۱۷۴ میلیارد دلار پشت سر تایتانیک (۲.۲ میلیارد دلار) در جایگاه چهارمین فیلم پرفروش تاریخ قرار می‌گیرد. قسمت پیشین آوتار با فروش ۲.۸۹۹ میلیارد دلار رتبه‌ی اول و اونجرز: اندگیم نیز با کسب ۲.۷۹۴ میلیارد دلار در رتبه‌ی دوم قرار می‌گیرد.

اواتار

فیلم تایتانیک که برای اولین بار در سال ۱۹۹۷ اکران شد حال به مناسبت بیست و پنجمین سالگردش قرار است حدودا چهار روز دیگر؛ یعنی در تاریخ ۱۰ فوریه مجددا اکران گردد و باری دیگر راهی سینماها شود. نتیجه اینکه نباید حس نوستالژی را دست کم گرفت. بازگشت تایتانیک احتمالا شورشی را علیه راه آب به پا می‌کند که انتظار برای نتیجه‌ی نهایی را بیش از پیش جذاب می‌کند. بنابراین باید تا زمان اکران مجدد فیلم Titanic و جدال این دو عنوان سینمایی در گیشه صبر پیشه کنیم.

پیش‌بینی‌های شما چگونه است؟ آیا فیلم Avatar: The Way of Water موفق می‌شود پشت تایتانیک را بر زمین بمالد و جایگاهش را چپاول کند؟

فریبا شاه نوری
فریبا شاه نوری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها