بهترین ماسک مو برای موهای چرب

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 4.5 دقیقه

راهنماتو- اگر پوست سرتان چرب است و تمام ترفندهای لازم برای خشک نگه داشتن پوست سرتان را امتحان کرده اید، اما به نتیجه مطلوب دست پیدا نکرده اید، پیشنهاد می کنیم از یک ماسک موی مناسب موهای چرب استفاده کنید. برخلاف تصور رایج، حتی اگر موهای چربی دارید، باز هم باید به فکر نرم کردن آنها باشید.

به گزارش راهنماتو، موهای چرب کثیفی و گرد و غبار بیشتری را به خود جذب کرده و آنها را به پوست سر منتقل می کنند. رساندن مواد مغذی به مو، سبب ترشح متعادل چربی توسط پوست سر شده و بدون نیاز به مرطوب کردن موها، پوست را تمیز نگه می دارد. اگر موهای چربی دارید و به دنبال بهترین ماسک مو برای آن می گردید، پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب را مطالعه نمایید. ما در اینجا بهترین ماسک های مو برای موهای چرب را به شما معرفی خواهیم کرد:

1- ماسک مو چرب زی مدل حجم 200 میلی لیتر (قیمت: 60,000 تومان)

این ماسک با برخورداری از عصاره آلوئه ورا و کالاندولا به کاهش انواع التهاب پوست و نعناع، منتول و زینک به ایجاد خاصیت آنتی باکتریال، تنظیم ترشح چربی پوست سر و جلوگیری از شوره کمک می کند. علاوه بر این، با استفاده از کمپلکس‌های اکتیو سبب حجم دهی به موها شده و با برخورداری از اکسیر Keravis به تغذیه و تقویت ساقه‌ی موها از ریشه ‌تا بالاترین سطح کمک می کند. وجود اکسیر Keraffect نیز سبب حالت پذیری و خوش حالتی موها می شود. در تولید این ماسک از ماده‌ی مضر پارابن استفاده نشده است. این محصول با برخوداری از مواد مناسب به تنظیم ترشح غدد چربی پوست سر، کاهش شوره‌ی سر، جلوگیری از ریزش مو و مبارزه با چربی موها کمک می کند.

ماسک مو چرب زی مدل حجم 200 میلی لیتر

2- ماسک موی رویتا مدل موهای چرب و ضد التهاب حجم 250 میلی لیتر (قیمت: 420,000 تومان)

ماسک موی رویتا مدل موهای چرب با برخورداری از عصاره آلوورا، جوجوبا، پوست لیمو، روغن زیتون، عصاره گیاهی جو، عصاره چوب صندل و پروتئین هیدرولیز شده گندم سبب آبرسانی، افزایش لطافت و برطرف کردن التهاب می شود. این محصول فاقد سیلیکون بوده و به ترمیم بافت های آسیب دیده و افزایش حجم تارهای نازک مو کمک می کند. کافی است ابتدا موها را با استفاده از یک شامپوی مناسب شسته و سپس مقداری از ماسک را از ابتدا تا انتهای ساقه پخش و ماساژ دهید و پس از دو دقیقه شستشو نمایید.

 ماسک موی رویتا مدل موهای چرب و ضد التهاب حجم 250 میلی لیتر

3- ماسک مو سیمفونی مدل Argan Hair Mask حجم 200 میلی لیتر (قیمت: 70,000 تومان)

ماسک مو سیمفونی با ایجاد یک لایه غیر چرب روی ساقه موها موجب حجم دهی و ابریشمی شدن موها شده و با برخورداری از ستریمونیوم کلراید با خواص ضد الکتریسیته ساکن به جلوگیری از ایجاد موخوره و وز شدن موها کمک می کند. علاوه بر این، با بستن کوتیکول های مو ظاهری درخشان برای موها به ارمغان آورده و مانع از گره خوردن آنها می شود. وجود روغن آووکادو در فرمولاسیون این محصول به جلوگیری از شکنندگی موها کمک می کند. این ماسک برای موهای چرب و معمولی مناسب است.

ماسک مو سیمفونی مدل Argan Hair Mask حجم 200 میلی لیتر

4- ماسک موی چرب موپک مدل Oil Control مقدار 300 گرم (قیمت: 233,000 تومان)

ماسک موی چرب موپک با برخورداری از فرمولاسیون جدید و اختصاصی به کنترل و متعادل سازی ترشح چربی توسط پوست سر کمک می کند. این محصول همزمان با ایجاد تاخیر در چرب شدن ساقه موها، از فر و وز شدن موها جلوگیری کرده و نرمی و لطافت را برای موهای شما به ارمغان می آورد. علاوه بر این سبب افزایش شانه پذیری موها شده، از مسدود شدن منافذ مو جلوگیری می کند و اکسیژن رسانی به آن را افزایش می دهد.

ماسک موی چرب موپک مدل Oil Control مقدار 300 گرم

5- ماسک مو ایویم مدل روغن درخت چای حجم 400 میلی لیتر (قیمت: 135,000 تومان)

این ماسک با برخورداری از روغن درخت چای و ویتامین های E و H به ترمیم موهای سر کمک می کند. این محصول برای موهای چرب طراحی شده است و با استفاده از روغن نارگیل به محافظت از مو در برابر حرارت، ترمیم موهای شکننده و آسیب دیده، جلوگیری از ریزش و رشد موها کمک می کند. روغن نارگیل موجود در این محصول به دلیل داشتن ویژگی حفظ رطوبت در موها باقی مانده و تبخیر نمی شود. ویتامین H (بیوتین) موجود در این محصول نیز به تقویت موها، از بین بردن خشکی و پوسته شدن پوست سر کمک می کند و در نتیجه مانع ریزش موها می شود. این ماسک فاقد سولفات بوده، قدرت نرم کنندگی فوق العاده داشته و شانه پذیری موها را تسهیل می کند. وجود ویتامین نیاسینامید در این محصول نیز به تقویت و افزایش رشد مو کمک می کند.  

ماسک مو ایویم مدل روغن درخت چای حجم 400 میلی لیتر

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها