راهنمای خرید بهترین کرم های ترمیم کننده زخم

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 4.9 دقیقه

راهنماتو- اسکار بخشی از چرخه ترمیم طبیعی پوست پس از ایجاد زخم است. وقتی قسمتی از بدن زخم می شود، بدن سریعا وارد عمل شده تا زخم را با استفاده از سلول های پوستی بپوشاند. این کار گاهی اوقات سبب ایجاد سلول های ناقصی می شود که حاوی کلاژن بیشتری نسبت به سلول های پوست سالم هستند. وجود کلاژن پروتئینی در بدن به ایجاد ساختار پوست کمک می کند. به همین علت است که اسکارها از نظر ظاهری با پوست سالم متفاوت هستند.

به گزارش راهنماتو، ظاهر یک اسکار معمولاً با گذشت زمان محو می‌شود. برخی از این آثار نیز ممکن است مدت طولانی تری باقی بمانند. برای از بین بردن این اسکارها از کرم های ترمیم کننده استفاده می شود. این کرم ها حاوی لایه بردارهای ملایمی هستند که لایه بالایی سلول‌های پوست و هر گونه پوست مرده در آن ناحیه را از بین می‌برند. علاوه بر این پوست را هیدراته کرده و سعی می کنند با تغییر ظاهر پوست، جای زخم را از بین ببرند. علاوه بر استفاده از کرم های ترمیم کننده، باید ناحیه آسیب دیده از نور مستقیم خورشید دور نگه داشته و یا در صورت قرار گرفتن در معرض نورخورشید، از کرم ضدآفتاب استفاده شود. در این مطلب قصد داریم بهترین و پرفروش ترین کرم های ترمیم کننده زخم برای انواع پوست را به شما معرفی کنیم:

1- کرم ترمیم کننده پوست لافارر مدل سوکرانیکا حجم 30 میلی لیتر (قیمت: 150,000 تومان)

کرم ترمیم کننده پوست لافارر مدل سوکرانیکا یکی از باکیفیت ترین کرم های ترمیم کننده پوست است که به بازسازی صدمات پوستی ناشی از زخم و سوختگی کمک می کند. این محصول خارش و سوزش محل زخم و سوختگی را تسکین داده و با برخورداری از  خاصیت ضد باکتریایی، ظاهر نواحی زخم و اسکار را بهبود می‌بخشد. از این کرم همچنین می توان پس از عمل های درماتولوژیک مانند لیزر درمانی، جراحی، التهابات پای کودک و پیلینگ استفاده کرد. این کرم حاوی روغن میوه گل ساعتی، روغن دانه انگور، روغن بادام شیرین، شی باتر و ویتامین E بوده و با خاصیت ترمیم کنندگی، ضد باکتری و ضد التهاب ارائه می شود. این محصول برای انواع پوست مناسب است.

کرم ترمیم کننده پوست لافارر مدل سوکرانیکا حجم 30 میلی لیتر

2- کرم ترمیم کننده سی گل مدل Mimosa 10٪ حجم 30 میلی لیتر (قیمت: 120,000 تومان)

این کرم ترمیم کننده با برخورداری از 10 درصد عصاره‌ی پوست ریشه میموزا و پنبه دانه در ترمیم پوست بعد از انجام لیزر، میکرودرم ابریژن، لایه برداری‌ها مختلف و اپیلاسیون موثر است. این محصول با استفاده از ویتامین E فرآیند ترمیم را سریعتر کرده و بریدگی ها و زخم های سطحی موجود بر روی پوست را به بهترین شکل ترمیم می کند. این کرم علاوه بر رفع رفع سوختگی سطحی پوست، قرمزی و سوزش آن را نیز از بین برده و از تکثیر باکتری ها و قارچ ها بر روی پوست جلوگیری می کند. این کرم ترمیم کننده برای انواع پوست مناسب است.

کرم ترمیم کننده سی گل مدل Mimosa 10٪ حجم 30 میلی لیتر

3- کرم ترمیم کننده درمالیفت مدل سیکالیفت حجم 30 میلی لیتر (قیمت: 119,000 تومان)

کرم ترمیم کننده درمالیفت مدل سیکالیفت به منظور ترمیم جای جوش ، کمک به تسریع روند بهبودی زخم و جراحات و ترمیم آسیب دیدگی پوستی ناشی از لیزر درمانی، درم ابریژن، پیلینگ و فتوتراپی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول را می توان بر روی زخم های باز بدون ترشح نیز مورد استفاده قرار داد. این کرم با برخورداری از خواص آنتی باکتریال و ضد قارچ به جلوگیری از بستن سله و عفونت کردن زخم کمک می کند. هر گونه زخم، جراحت و آسیب دیدگی ناشی از اشعه های مضر را می توان با این کرم ترمیم کننده از بین برد. این کرم فاقد عصاره بوده و برای انواع پوست مناسب است.

کرم ترمیم کننده درمالیفت مدل سیکالیفت حجم 30 میلی لیتر

4- کرم بازسازی کننده پوست پرودرما مدل Cicavestحجم 40 میلی لیتر (قیمت: 138,000 تومان)

کرم بازسازی کننده پوست پرودرما با برخورداری از عصاره کالاندولا، عصاره Ruscus، عصاره جو دوسر و ویتامین E، ویتامین B5 و ویتامین C به بازسازی پوست کمک می کند. علاوه بر این با استفاده از آمینو اسید، انواع فلاونوئید، ساپونین و الیگو پپتیدها سبب کاهش سوزش‌های پوستی ناشی از عوامل محیطی مانند مواد شیمیایی، شوینده‌های قوی و غیراستاندارد، تاثیرات آلودگی هوا، گرما و سرمای هوا و آسیب‌های مکانیکی و میکروبی می شود. خواص بازسازی‌کننده (Reparative) موجود در این کرم به رفع قرمزی (Anti-rosacea) و التهابات (Anti-inflammatory) پوست کمک می کند. این کرم سرعت ترمیم زخم های سطحی را افزایش داده و برای انواع پوست حتی پوست های حساس مناسب است.

کرم بازسازی کننده پوست پرودرما مدل Cicavestحجم 40 میلی لیتر

5- کرم ترمیم کننده ژیناژن مدل SF حجم 40 میلی لیتر (قیمت: 121,000 تومان)

این کرم بازسازی کننده به دلیل دارا بودن خاصیت ضد التهابی و ضد میکروبی قوی از به جا ماندن جای زخم جلوگیری کرده به ترمیم بافت های آسیب دیده کمک می کند. این محصول هر گونه التهاب و سوزش را تسکین داده و با تولید کلاژن، سبب ترمیم زخم ها می شود. وجود عصاره پیاز با خاصیت ضدمیکروبی و ضد قارچی در این کرم ترمیم کننده به از بین بردن سلول های مرده پوست کمک می کند. این کرم با انواع پوست سازگار است.

کرم ترمیم کننده ژیناژن مدل SF حجم 40 میلی لیتر

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها