راهنمای خرید انواع ضبط خودرو پایونیر

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 5.7 دقیقه

راهنماتو-وقتی صحبت از ضبط خودرو می شود، تقریبا همه ما به یاد برند مشهور پایونیر خواهیم افتاد. این برند امتحان خود را بین مشتریان پس داده و بسیاری از افراد برای انتخاب ضبط خودرو به عنوان اولین گزینه، همین برند را انتخاب می کنند. برند پایونیر انواع و اقسام ضبط ها را با قیمت های متنوع دارد.

به گزارش راهنماتو، اگر قصد دارید قبل از عید نوروز و افزایش احتمالی قیمت ها یک ضبط با کیفیت خریداری کنید، بهتر است به فهرست 5 گانه راهنماتو نگاه کنید. شاید یکی از این ضبط ها را انتخاب کنید:

پخش کننده خودرو پایونیر مدل SPH-C10BT(قیمت حدودی: 7 میلیون تومان)

پخش خودرو

اولین ضبط خودرو که برای معرفی انتخاب کردم درواقع گران قیمت ترین نسخه است. این ضبط خودرو با بیشینه صدای خروجی۵۰×۴ وات کار می کند. یک نکته مثبت درباره این پخش خودرو این است که خروجی مستقیم ساب ووفر دارد و برای تنظیم کردنش نیاز نیست حتما یک شخص برای نصب به شما کمک کند.

کارکرد راحت این محصول باعث می شود بدون هیچ مشکلی حتی وقتی برای اولین بار از این محصول استفاده می کنید، به راحتی موارد دلخواه خود را تنظیم کنید. این ضبط خودرو، قدرت بالایی دارد و نسبت به نسخه های پیشین خود، طراحی خاص و زیبایی دارد.کیفیت صدای این ضبط خودرو بسیار بالا است ولی فقدان ریموت کنترل در این محصول به چشم می خورد، همچنین صفحه نمایش آن کوچک است.

پخش کننده خودرو پایونیر مدل DEH-S1253UB(قیمت حدودی: 5 میلیون و پانصد هزار تومان)

ضبط خودرو

پخش‌کننده‌ی خودروی DEH-S1253UB ارزانترین پخش 6 خروجی سال 2019 شرکت پایونیر است که برای سیستمهای متوسط کارایی دارد و تنظیمات خوبی برای باند و ساب به کاربر می دهد. DEH-S1253UB قابلیت اتصال از طریق کابل USB برای گوشیهای اندروید را دارد و با استفاده از این قابلیت می توانید گوشی خود را شارژ کنید، این ویژگی برای افرادی که عادت دارند مدام از گوشی های خود استفاده کنند و دائم با مشکل خالی شدن باتری رو به رو می شوند بسیار مناسب است.

همچنین می توانید با نصب برنامه ARC در ماشین خود آهنگ پخش کنید. این پخش خروجی های 2 ولت دارد که برای راه اندازی سیستمهایی نیمه سنگین و یا متوسط مناسب است. از اقلام همراه کالا می توان به رادیو اشاره کرد. این ضبط خودرو، ۴ خروجی صدای ۵۰ واتی دارد. این ضبط خودرو قابلیت پخش CD دارد. سیستم عامل سازگار با این محصول، اندروید و نور پس زمینه قرمز است. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به قابلیت Mixtrax و ۳ جفت خروجی (آمپلی فایر) اشاره کرد. همچنین این محصول دارای اکولایزر گرافیکی ۵ باندی است. این ضبط خودرو دارای خروجی مستقیم ساب ووفر است.

پخش کننده خودرو پایونیر مدل 1250UB(قیمت حدودی: 4 میلیون و هشتصد هزار تومان)

خودرو

ابعاد این ضبط خودرو ۲۰x۲۰x۷ سانتی‌متر است و دیسک قابل پخش در آن از نوع  CDاست. سیستم عامل سازگار با این محصول اندروید و نور پس زمینه قرمز است. وزن این محصول۱۱۰۰ گرم است و ۱ پورت USB دارد. از مهمترین ویژگی های این محصول می توان به امکان جدا شدن پنل اشاره کرد.

این محصول را می توان یکی از مقرون به صرفه ترین محصولات پایونیر دانست. درواقع این پخش کننده خودرو می تواند برای سفر و به ویژه سفرهای نوروزی یک گزینه ایده آل باشد.

پخش کننده خودرو پایونیر مدل DEH-S1250UB(قیمت حدودی: 4 میلیون تومان)

ضبط ماشین

ضبط خودرو پایونیر DEH-S1250UB از سری محصولات جدید پایونیر است که تولید مجدد آن به دلیل استقبال از مدل قدیمی آن یعنی DEH-S1150UB است. این نسخه نسبت به نسخه قبلی به خوبی بهینه سازی شده و ارتقاء یافته است. این ضبط از صفحه نمایش نقطه ای- ماتریکسی بهره مند است. در جلوی پنل این محصول یک عدد پورت USB ، یک عدد ورودی AUX و قسمت پذیرنده CD قرار گرفته است. این محصول قابلیت پشتیبانی از اینترفیس برای ضبط پایونیر DEH-S1150UB وجود دارد که می  توانید به راحتی از کنترل روی فرمان استفاده کنید.

یک ویژگی مثبت دیگر این است که 4 خروجی RCA در پشت ضبط قرار گرفته است و به وسیله آن میتوانید 2 جفت باند به همراه ساب ووفر را متصل کنید. فرمت های صوتی قابل پخش MP3, WAV, WMA و 5 باند اکولایزر برای این محصول در نظر گرفته شده است. توان خروجی این ضبط 4×50 وات است. هدایت و کنترل صدا بین اسپیکر های طرفین ، تنظیمات ساب ووفر، فیلتر HPF ، BASS BOOST ، LOUDNESS ، SLA از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این ضبط حرفه ای است.

ابعاد این محصول ۱۸۰x۱۸۰x۵۰ ۱ سانتی‌متر و بیشینه صدای خروجی۵۰ وات است. این محصول قابلیت پخش CDرا داراست. سیستم عامل سازگار با این محصول اندروید است. این پخش خودرو دارای نور پس زمینه قرمز است.

پخش کننده خودرو پایونیر مدل DEH-S1150UB(قیمت حدودی: 3 میلیون و هشتصد هزار تومان)

خودرو پخش

پخش‌کننده‌ی خودروی «DEH-S1150UB»یک عدد پورت USB دارد که کمک می کند فلش‌مموری خود را به آن متصل کرده و از فایل‌های دلخواهتان در خودرو استفاده کنید. برای راحتی کاربران، این پورت در قسمت جلویی بدنه‌ قرار گرفته و می‌توانید با استفاده از پورت AUX این مدل، موسیقی دلخواهتان را بشنوید.

سیستم‌عامل سازگار با این دستگاه، اندروید است که می‌توانید با اتصال تلفن همراه از طریق کابل صوتی موجود در آن را به پخش بگذارید. فرمت‌های صوتی MP3 / WMA / AAC / WAV / در این مدل پشتیبانی می‌شوند تا کاربران به‌راحتی از فایل‌های موردنظر خود استفاده کنند. بیشینه‌ توان خروجی این دستگاه 4 × 50 وات و کیفیت آن 16 بیتی است.

برای پخش فایل‌ها از این دستگاه می‌توانید از فلش‌مموری یا گوشی خود استفاده کنید. در جعبه‌ی این محصول، ریموت کنترل، کابل رابط و قاب پنل وجود دارند ، همچنین قابلیت پشتیبانی MIXTRAX را نیز دارد.ابعاد این محصول۲۲۰*۲۷۰*۱۰۰ ۱.۳۷۰ سانتی‌متر و ابعاد صفحه نمایش۳ اینج است. این دستگاه قابلیت پخش CD را داراست و سیستم عامل سازگار با آن اندروید است. میزان صدای تولیدی۴*۵۰ وات دسی‌بل و نور پس زمینه، قرمز است.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها

 عمو پورنگ بازیگر شد!
چهره ها

عمو پورنگ بازیگر شد!

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 1.5 دقیقه
(ویدئو) نحوه صحیح باتری به باتری کردن خودرو
خودرو

(ویدئو) نحوه صحیح باتری به باتری کردن خودرو

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .4 دقیقه
 (تصاویر) تخت جمشید 100 سال قبل چه وضعی داشت؟
تاریخ

(تصاویر) تخت جمشید 100 سال قبل چه وضعی داشت؟

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 2.3 دقیقه
مقدار حبوبات آبگوشت مجلسی برای هر نفر
آشپزی

مقدار حبوبات آبگوشت مجلسی برای هر نفر

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 2 دقیقه
 (ویدئو) یک روش تازه و ساده برای تیز کردن تیغه چرخ گوشت
استادکار شو

(ویدئو) یک روش تازه و ساده برای تیز کردن تیغه چرخ گوشت

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .1 دقیقه
کشف نیمه گم شده یک مجسمه افسانه ای در مصر | نتایج و مطالعات جدید بررسی رامسس دوم
دانستنی ها

کشف نیمه گم شده یک مجسمه افسانه ای در مصر | نتایج و مطالعات جدید بررسی رامسس دوم

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 3.3 دقیقه