راهنمای خرید بهترین سیسستم های مانیتور پژو 206

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 5 دقیقه

راهنماتو-یکی از لوازم جانبی رایج برای خودروها، انواع مانیتور است. استفاده از مانیتور در خودرو می تواند افزون بر زیبایی ظاهری، به بهبود کیفیت تجربه کاربری افراد از سیستم های هوشمند خودرو کمک کند. درواقع بسیاری از کاربران خودرو، مایلند با کمک لوازم جانبی و حتی اکسسوری های ویژه خودرو، تجربه خود از رانندگی را تحت تاثیر قرار دهند.

به گزارش راهنماتو، خودرو پژو 206 یکی از پر طرفدارترین خودروهای بازار ایران است و طبیعتا لوازم جانبی این خودرو نیز بسیار مفید است. اگر شما هم پژو 206 دارید و به دنبال یک مانیتور با کیفیت برای خودرو خود می گردید، در راهنماتو یک فهرست 5 گانه برای شما آماده کرده ایم که می تواند برای بودجه های مختلف مناسب باشد:

مانیتور خودرو هارمن(قیمت حدودی: 9 میلیون تومان)

مانیتورینگ

از گران قیمت ترین مانیتور خودرو شروع می کنیم. سیستم عامل این مانیتور اندرویدی و فاقد قابلیت نصب سیم کارت است. این مانیتور امکان اتصال به اپل کارپلی و اندروید اتو را دارد. از ویژگی های مثبت این محصول می توان به ورودی AUXاشاره کرد. این محصول بلوتوث دارد.

CPU این مانیتور 4 هسته ای است و ورودی میکروفن اکسترنال دارد. این مانیتور، از زبان فارسی پشتیبانی می کند و ورودی برای نصب گیرنده دیجیتال خودرو و قابلیت نصب تمامی اپلیکیشن های روز را دارد. در این مانیتور می تواند DVR خودرو و رادار خودرو نیز نصب کنید. این مانیتور، قابلیت راه اندازی دکمه های روی فرمان خودرو را نیز دارد. از دیگر ویژگی های مثبت این مانیتور می توان به پشتیبانی میرور لینک (انتقال صفحه نمایش گوشی همراه به مانیتور خودرو) اشاره کرد. این مانیتور از رادیو FM نیز پشتیبانی می کند.

سایز صفحه نمایش این مانیتور 9 اینچی و نوع صفحه نمایش فول ips است. این مانیتور خروجی مجزا برای آمپیلی فایر و خروجی دیگری برای ساب ووفر دارد.سیستم صدا در این مانیتور HIFI است و قابلیت نصب دوربین AHD و نصب دوربین عقب را دارد. همچنین این محصول قابلیت پشتیبانی و نصب دوربین 360 درجه را دارد. این محصول 2 عدد ورودی USBدارد.

مانیتور خودرو وینکا FLY DYT(قیمت حدودی: 8 میلیون تومان)

مانیتورینگ

مانیتور خودرو وینکا، فول اچ دی است و سیستم عامل اندروید دارد. این مانیتور حافظه داخلی16 گیگابایت و پردازنده چهار هسته‌ای و رم یک گیگابایتی دارد.سایز نمایشگر9  اینچی و لمسی مالتی تاچ است. این محصول قابلیت نصب برنامه های اندروید و قابلیت اتصال به گوشی را دارد. همچنین این مانیتور دارای بلوتوث، میکروفون، وای فای، رادیو و مسیریاب است.

این مانیتورقابل اتصال به درایور خارجی است و ورودی USBدارد. این مانیتور دارای دوربین دنده عقب, دوربین جلو, دوربین 360 درجه و ورودی صدا AUX و گیرنده خودرو است. این مانیتور خودرو، سیستم صوتی هم دارد. از دیگر قابلیت های این مانیتور، برخورداری از  اتصال به DVRاست. این مانیتور خودرو، قابلیت میرور لینک (انتقال تصویر گوشی به مانیتور)، بسته به نوع گوشی کاربر را دارد.ورودی ولتاژ این مانتیور12 ولت است.

مانیتورFabric player(قیمت حدودی: 4 میلیون تومان)

مانیتور خودرو

این مانیتور داشبوردی با اندازه صفحه نمایش 9 اینچی طراحی شده است. این مانیتئر دارای قابلیت کارپلی ( CarPlay ) : است. این قابلیت مثل میرورلینک عمل می کند. توان خروجی صدا در این مانیتور50x4 وات و ابعاد آن 200x150x50 سانتی‌متر است. یک ویژگی مثبت این محصول، قابلیت فول تاچ بودن است.

مانیتور Pavasonic(قیمت حدودی: 3 میلیون و پانصد هزار تومان)

مانیتور ماشین

این مانیتور از شبکه های ارتباطی وای فای و بلوتوث پشتیبانی می کند. پردازنده مرکزی این مانیتور 4 هسته ای است. این مانیتورحافظه داخلی 16 گیگابایتی دارد و مقدار RAMیک گیگابایت است. این مانیتور از کارت حافظه جانبی برخوردار است و از حافظه جانبی تا 64 گیگابایت پشتیبانی می کند. این مانیتور امکان نمایش ساعت به صورت عددی را دارد. نمایشگر این محصول IPS, LCD است. اندازه صفحه نمایش8 اینچ و نوع صفحه نمایش IPSاست.

تیم مانیتور دارای صفحه نمایش لمسی است.خروجی ولتاژ این محصول 2.1 آمپر و دارای قابلیت میرورلینک است. ورودی ولتاژ این مانیتور12 ولت است و ساختار بدنه آن پلاستیک درجه یک است. این محصول فاقد پورت AUX و پورت USBاست. اما دارای بلوتوث، رهیاب GPS آنلاین / آفلاین و میرورلینک است.

مانیتور شیائومی مدل Zen4(قیمت حدودی:3 میلیون)

ماشین 206

این مانیتور دارای GPS و قابلیت مسیریابی بصورت دقیق سخنگو فارسی، هشدار وضعیت جاده ها و ترافیک شهری و مسیریابی از سریع ترین مسیر است. همچنین میرلینک دارد(همسان سازی و پخش زنده تصویر روی موبایل) این مانیتور دارای حداقل 2 پورت usb2 و قابلیت otgاست. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به قابلیت اتصال به اینترنت و انتقال فایل صوتی و تصویری اشاره کرد. اندازه تصویر در این مانیتور 10 اینچ است و قابلیت پخش تمامی شبکه های فارسی زبان داخلی و خارجی با بالاترین کیفیت از طریق اینترنت بصورت رایگان و بدون نیاز به گیرنده را نیز دارد.

این مانیتور دارای قابلیت نصب امپیلی فایر و سیستم راديو و پخش با بالاترین کیفیت و اسکن تمامی شبکه های رادیویی را دارد. سیستم عامل این مانیتور اندروید 10 است و صفحه نمایش LED فول IPS با کیفیت تصویر 4K دارد. این محصول دارای تاچ حرارتی است و قابلیت دوربین عقب و دوربین 360 درجه دارد.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها