بهترین روغن پرپشت کننده ریش و سبیل

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 4.1 دقیقه

راهنماتو- اگرچه انتخاب تیغ یا موبر مناسب اولین گام در نظافت صورت است، رعایت بهداشت مناسب و رسیدگی به پوست و موی صورت نیز از اهمیت بالایی برخورداری است. استفاده از روغن یا سرم مغذی ریش در برنامه روزانه یک مرحله ساده و در عین حال بسیار موثر برای ایجاد ریش هایی زیبا در آقایان است.

به گزارش راهنماتو، موهای صورت معمولاً ضخیم هستند، بنابراین استفاده از یک روغن ریش برای آبرسانی به پوست و مو یکی از ضروریات است. این کار سبب نرمی و لطافت ریش و پوست صورت شده، به کاهش پوسته پوسته شدن و خارش پوست کمک می کند و ریش و سبیل هایی زیبا و آراسته برای شما به ارمغان می آورد. در این مطلب قصد داریم بهترین تقویت کننده های ریش و سبیل موجود در بازار را به شما معرفی کنیم:

1- روغن تقویت کننده ریش گراندو مدل Myrtus حجم 30 میلی لیتر (قیمت: 78,000 تومان)

بلند کردن و نگهداری از ریش مشکلاتی از جمله خشکی و زبری، بدحالت شدن، موخوره، خارش و شوره را در پی دارد. این روغن با تقویت فولیکول و ملانین مو (رنگدانه)، از سفیدی و پیر شدن موهای صورت آقایان جلوگیری کرده، این روغن خارش و تعریق زیاد را از بین برده و سبب براقیت، خوش حالتی، نرمی و خوشبو شدن ریش و سبیل می شود. کافی است پس از شستشوی کامل صورت چند قطره از روغن را کف دست کاملاً تمیز ریخته و روی ریش‌ها و پوست صورت ماساژ دهید تا کاملاً جذب گردد. این کار حداقل 2 بار در روز تکرار شود.

روغن تقویت کننده ریش گراندو مدل Myrtus حجم 30 میلی لیتر

2- روغن تقویت کننده ریش و سبیل گیاه قانون مدل 01 حجم 30 میلی لیتر (قیمت: 120,000 تومان)

روغن تقویت کننده ریش و سبیل گیاه قانون با برخورداری از فرمولاسیون اختصاصی  به تقویت ریش و سبیل و بهبود کم‌پشتی آن کمک می کند. این محصول با تقویت فولیکول‌های موی صورت مردان به بهبود ریزش سکه‌ای ریش کمک می کند. این روغن علاوه بر بهبود موخوره و شوره، باعث نرمی و حالت پذیری ریش و سبیل می شود، فاقد ترکیبات حساسیت‌زا و مواد افزودنی هم‌چون الکل، پارافین و غیره است و با برطرف کردن خشکی مو باعث براقی و خوشبوکنندگی ریش شده و به پرپشت شدن آنها نیز کمک می کند.

روغن تقویت کننده ریش و سبیل گیاه قانون مدل 01 حجم 30 میلی لیتر

3- روغن ریش و سبیل پرشیا بیرد کلاب مدل Sandal Wood حجم 30 میلی لیتر (قیمت: 180,000 تومان)

  روغن ریش و سبیل پرشیا بیرد کلاب با بهره گیری از روغن دانه سیموندسیا چیننسیس (جوجوبا)، روغن آرگان، روغن هسته پرونوس ارمنسیاکا (زردآلو)، روغن حنا، توکوفرولز (ویتامین E)، روغن دانه انگور، گلیسیرین و ترکیبات طبیعی مانند روغن مورد، روغن دم اسب و روغن چوب صندل به رشد و تقویت تارهای ریش و سبیل کمک کرده و سبب آبرسانی و رفع خارش و شوره ریش می شود. همچنین از ایجاد التهاب و پوسته پوسته شدن جلوگیری می کند. کافی است روزی 3 الی 4 قطره از آن بر روی ریش مالیده شود.

روغن ریش و سبیل پرشیا بیرد کلاب مدل Sandal Wood حجم 30 میلی لیتر

4- روغن تقویت کننده ریش فلوروما مدل 003 حجم 30 میلی لیتر (قیمت: 125,000 تومان)

این روغن با برخورداری از روغن های خالص از جمله جوجوبا، روغن آرگان، روغن هسته زردآلو و ویتامین های مفید به تقویت ریش و سبیل کمک می کند. در ترکیبات این محصول از هیچ گونه افزودنی، اسانس شیمیایی و نگهدارنده استفاده نشده است. روغن تقویت کننده ریش فلوروما پوست و ریش و سبیل شما را مرطوب کرده و خارش آن را از بین می برد.

روغن تقویت کننده ریش فلوروما مدل 003 حجم 30 میلی لیتر

5- بالم حالت دهنده و نرم کننده ریش و سبیل پرشیا بیرد کلاب مدل mint وزن 50 گرم (قیمت: 95,000 تومان)

بالم حالت دهنده و نرم کننده ریش و سبیل پرشیا بیرد با برخورداری از موم زنبور عسل، روغن درخت چای، روغن جوجوبا، روغن نارگیل، آلوئه ورا، روغن هسته پرونوس ارمنسیاکا (زردآلو)، روغن بادام و روغن نعناع به حالت دهندگی و افزایش نرمی و رطوبت ریش کمک کرده و سبب برطرف شدن خارش ناشی از رشد ریش ها می شود. در ترکیبات این بالم از هیچ نوع ماده پرکننده، افزودنی، معطر کننده شیمیایی و پارابن استفاده نشده است.

بالم حالت دهنده و نرم کننده ریش و سبیل پرشیا بیرد کلاب مدل mint وزن 50 گرم

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها