عینکی ها بخوانند؛ بهترین اسپری پاک کننده عینک

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه

راهنماتو- تقریباً از زمانی که به یاد دارم عینک زده ام. از همان زمان که اپتومتریست به آرامی به من گفت که کلمات حرکت نمی کنند. از آن زمان تاکنون فریم عینک، مانند بینی و ابروهایم به یکی از اجزاء اصلی صورت من تبدیل شد. من حتی نمی دانم بدون عینک دقیقا چه شکلی هستم.

به گزارش راهنماتو، متاسفانه کوچکترین چیزی، از لکه های آب باران گرفته تا تکه هایی از ریمل چشمانم و یا قطرات اشک، به راحتی می توانند شیشه های عینک را کثیف کنند و مانع دید من شوند. استفاده از آب و شوینده ظرفشویی یا دستشویی هم قدرت آنچنانی در تمیز کردن شیشه های عینک ندارند. اکثرا رگه هایی بر روی شیشه عینک ایجاد می کنند که به سختی پاک می شوند. همین اتفاق درخصوص اکثر اسپری‌های تمیزکننده عینک نیز رخ می دهد. در نهایت اپتومتریستی که آخرین بار به او مراجعه کردم، لیستی از بهترین تمیزکنندگان عینک به من معرفی کرد که واقعا کار می کنند. در این مطلب قصد دارم بهترین اسپری های تمیزکننده عینک موجود در بازار را به شما معرفی کنم:

1- اسپری ضدبخار عینک نانومبیل مدل nm-03 حجم 50 میلی لیتر (قیمت: 35,000 تومان)

اسپری ضدبخار نانومبیل علاوه بر تمیز کردن کامل شیشه عینک، مشکل بخار کردن آن را نیز به طور کامل برطرف می کند. برای استفاده از این محصول کافی است ابتدا شیشه عنیک را کاملا تمیز کرده و سپس مقداری از اسپری را بر روی سطح داخلی و خارجی شیشه عینک اسپری کنید و با استفاده از یک دستمال نخی آن را بر روی شیشه عینک پخش کنید. در نهایت یک دقیقه صبر کنید تا  محلول اسپری شده بر روی شیشه عینک خشک شود.

اسپری ضدبخار عینک نانومبیل مدل nm-03 حجم 50 میلی لیتر

2- اسپری پاک کننده ضد بخار عینک هایدروسیف مدل HSGC60 (قیمت: 15,000 تومان)

اسپری پاک کننده ضد بخار عینک هایدروسیف با برخورداری از فرمولاسیون ویژه و قدرت پاک کنندگی بالا، تمامی گرد و غبار و آلودگی شیشه عینک را پاک می کند. این محصول فاقد آمونیاک است و سطوح شیشه ای و پلاستیکی را کاملا تمیز می کند. این اسپری علاوه بر تمیز کنندگی و از بین بردن بخارشیشه عینک، باکتری های موجود بر روی آن را نیز از بین می برد.

اسپری پاک کننده ضد بخار عینک هایدروسیف مدل HSGC60

3- اسپری پاک کننده و دستمال عینک زایس مدل zz2022 (قیمت: 310,000 تومان)

اسپری پاک کننده عینک زایس برای پاک کردن همه نوع شیشه، عینک آفتابی، تمام سطوح نوری از جمله گوشی های هوشمند، تبلت، لپ تاپ، تلفن همراه، دوربین ها و صفحه نمایش ال سی دی مناسب است. این محصول یک پاک کننده قوی بوده و هیچ گونه آسیبی به شیشه وارد نمی کند، بوی مطبوعی دارد و هیچ گونه اثری از چربی بر روی شیشه بر جای نمی گذارد.

اسپری پاک کننده و دستمال عینک زایس مدل zz2022

4- اسپری و دستمال پاک کننده عینک اوزون مدل عطری کد ODORANT 150 (قیمت: 98,000 تومان)

این اسپری بر پایه الکل اتانول بوده و قدرت فوق العاده ای در پاک کردن و چربی زدایی عدسی انواع عینک، لنز دوربین و موبایل و سایر سطوح مشابه دارد. حجم آن حدود 150 میل (تقریبا سه برابر اسپری های کوچک عدسی) می باشد. این اسپری به همراه یک عدد دستمال میکرو فایبر اصل و با کیفیت ارائه می شود. توجه داشته باشید که از این اسپری نباید بر روی سطوح فلزی و الکترونیکی استفاده کنید. کافی است مقداری از آن را بر روی دستمال میکروفایبر اسپری کرده و سپس سطح مورد نظر را با آن تمیز کنید. برخی سطوح پلاستیکی نسبت به محلولهای پایه الکل حساس هستند. این اسپری بوی بسیار مطبوعی دارد.

 اسپری و دستمال پاک کننده عینک اوزون مدل عطری کد ODORANT 150

5- اسپری پاک کننده و دستمال عینک رنیو کد SP01 (قیمت: 65,000 تومان)

این اسپری قدرت فوق العاده ای در پاک کردن انواع شیشه عینک طبی، آفتابی، لنز موبایل و دوربین دارد و هر گونه اثر چربی و آلودگی را به راحتی از روی آنها از بین می برد. یک دستمال نیز همراه این محصول ارائه می شود.

 اسپری پاک کننده و دستمال عینک رنیو کد SP01

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها