برای منت کشی و آشتی چه هدیه ای بخریم؟

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 4.4 دقیقه

راهنماتو- همه ما هر از چندگاهی ممکن است بدون فکر کردن مرتکب اشتباهاتی شویم، مانند فراموش کردن یک قول یا گفتن یک حرف نابجا. در واقع می توان گفت اختلاف نظر و سوء تفاهم بخشی از زندگی همه ما است. زمانی که به خود می آییم و متوجه این موضوع می شویم که ممکن است دیر شده باشد و موجب ناراحتی طرف مقابلمان شده باشیم.

به گزارش راهنماتو، بسته به شرایط، عذرخواهی کردن ممکن است گاهی اوقات دشوار به نظر برسد و پیدا کردن راهی برای برداشتن اولین قدم برای آشتی و عذرخواهی می تواند سخت باشد. همچنین گاهی اوقات کلمات به تنهایی نمی توانند پیام ما را آنطور که می خواهیم منتقل کنند. یکی از راه های ابزار تاسف از اتفاق پیش آمده و رفع ناراحتی طرف مقابل، خرید یک هدیه غافلگیرکننده برای او است. چیزی که بتواند دلخوری پیش آمده را تا حد زیادی برطرف کند. در ادامه لیستی از بهترین و مناسب ترین هدایا برای عذرخواهی را به شما معرفی خواهیم کرد:

1- شکلات

کمتر کسی را می توان یافت که به شکلات علاقه نداشته باشد. شکلات های زیبای کادویی با طعم شیرینی که دارند، به رفع ناراحتی و کدورت کمک می کنند. امیدواریم تا زمانی که فرد موردنظر شما آخرین شکلات کادوییتان را میل می کند، تمام ناراحتی هایی که از شما دارد را فراموش کرده باشد!

معذرت خواهی

2- شمع معطر

شمع ها معمولا به دلیل طیف وسیع رنگ، عطر و شکلی که دارند، می توانند هر سلیقه ای را راضی نگه دارند. یک شمع معطر زیبا، علاوه بر زیبایی و جذابیت، به آرامش و کاهش ناراحتی طرف مقابل از شما نیز کمک زیادی می کند. اکر به دنبال خرید هدیه ای مقرون به صرفه هستید، یک شمع معطر می تواند گزینه مناسبی باشد.

معذرت خواهی

3- جعبه موزیکال

جعبه موزیکال یکی از زیباترین و ماندگارترین لوازم دکوری و یکی از مناسب ترین هدایا برای علاقمندان به موسیقی است. این جعبه ها با ایجاد حس و حالی رمانتیک و عاشقانه، فضایی مناسب را برای عذرخواهی کردن بوجود می آورد.

معذرت خواهی

4- گوی موزیکال

گوی موزیکال یکی از بهترین گزینه ها برای هدیه دادن است. گوی هدیه ای هیجان انگیز است که اگر براساس سلیقه فرد موردنظر انتخاب شود، قطعا موجب خوشحالی او و فراموش کردن کدورت ها خواهد شد.

معذرت خواهی

5- باکس گل

هدیه دادن گل، یکی از بهترین راه ها برای ابراز پشیمانی و طلب بخشش است. سعی کنید در باکس گل خود از گل هایی که نماد معذرت خواهی هستند، مانند گل رز، میخک، سنبل، ارکیده و لاله استفاده کنید.

معذرت خواهی

6- ماگ طرح عذرخواهی

یک ماگ طرح دار که عبارات مرتبط با ابراز تاسف بر روی آن چاپ شده باشد، می تواند ایده جالبی برای هدیه دادن در هنگام آشتی و عذرخواهی باشد.

معذرت خواهی

7- خرس عروسکی

یک خرس عروسکی زیبا می تواند گزینه ای مناسب برای هدیه دادن در هنگام آشتی و عذرخواهی باشد. اکثر افراد، چه کوچک و چه بزرگ خرس های عروسکی پرطرفدار را دوست دارند. البته توصیه می کنیم اگر فرد مورد نظر شما خانم است، به سراغ خرید خرس عروسکی برای آشتی کردن با او بروید.

معذرت خواهی

8- کارت پستال با طرح معذرت خواهی

یک کارت پستال با طرح عذرخواهی راهی مناسب برای ابراز تاسف و پشیمانی از اتفاقات پیش آمده است که می تواند ناراحتی ها را برطرف کرده و اولین قدم برای آشتی کنان باشد.

معذرت خواهی

9- قاب عکس موزیکال

یک قاب عکس موزیکال با عکس و موزیک دلخواه، یکی از زیباترین هدایا برای عذرخواهی می تواند باشد. مخصوصا در صورتی که عکس و موزیک به کاررفته در قاب، یادآور خاطرات شیرینی بین شما و طرف مقابلتان باشد.

معذرت خواهی

10- کتاب

کتاب یکی از هدایای ارزشمند و ماندگار است که اگر متناسب با سلیقه و ذائقه‌ ادبی طرف مقابلتان انتخاب شود، قطعا موجب خوشحالی او خواهد شد. اگر فرد موردنظر شما به اهل مطالعه باشد، خرید یک کتاب خوب می تواند هدیه ای مناسب برای عذرخواهی از او باشد.

 

معذرت خواهی

 

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها

چهره خاص و جدید بانو سوسانو در سن ۴۳ سالگی
چهره ها

چهره خاص و جدید بانو سوسانو در سن ۴۳ سالگی

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 1 دقیقه
چهره متفاوت شیرین نون خ در سریال حکم رشد
چهره ها

چهره متفاوت شیرین نون خ در سریال حکم رشد

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 1.9 دقیقه
تیپ تابستانی ترلان پروانه در یک کافه
چهره ها

تیپ تابستانی ترلان پروانه در یک کافه

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .3 دقیقه
 فال ابجد امروز جمعه 28 اردیبهشت ماه 1403
فال و طالع بینی

فال ابجد امروز جمعه 28 اردیبهشت ماه 1403

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 5.4 دقیقه
 فال حافظ امروز جمعه 28 اردیبهشت ماه 1403
فال و طالع بینی

فال حافظ امروز جمعه 28 اردیبهشت ماه 1403

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 1.5 دقیقه
(ویدئو) طرز پخت یک غذای جدید، فوری و خوشمزه با تخم مرغ و کالباس در خانه
آشپزی

(ویدئو) طرز پخت یک غذای جدید، فوری و خوشمزه با تخم مرغ و کالباس در خانه

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .2 دقیقه