ارزان ترین ماشین لباسشویی 8 کیلویی ایرانی

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

راهنماتو- شستشوی لباس ها با دست کار واقعا خسته کننده ای است. دسته بندی لباس ها، شستشو، گرفتن آب لباس ها، پهن کردن روی بند رخت، جمع کردن لباس های خشک، تا کردن و چیدن آنها در کمد و کشو فرآیندی طولانی و بسیار وقت گیر است. از این رو، می توان گفت ماشین لباسشویی یکی از ضروری ترین لوازم خانگی است. با توجه به تنوع محصولات موجود در بازار ممکن است انتخاب یک ماشین لباسشویی مناسب دشوار به نظر برسد. اگر تعداد اعضای خانواده شما حداکثر چهارنفر است، می توانید با خرید یک ماشین لباسشویی 8 کیلویی نیاز شستشوی لباس های خود را برطرف کنید. قیمت ماشین لباسشویی های 8 کیلویی ایرانی بازار در بهار 1402 در بازه قیمتی 12 میلیون تا 24 میلیون تومان قرار دارد. امروز قصد داریم بهترین ماشین لباسشویی های 8 کیلویی ایرانی موجود در بازار را به شما معرفی کنیم:

محصول پیشنهادی ما: ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TG82-AS ظرفیت 8 کیلوگرم (قیمت: 16,000,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، ماشین لباسشویی TG82-ASایکس ویژن یک ماشین لباسشویی مدرن و حرفه ای از سری T ماشین های لباسشویی های برند ایکس ویژن می باشد که ویژگی های جالب توجهی دارد. اولین ویژگی این لباسشویی که توجه ما را به خود جلب کرد، موتور یونیورسال قدرتمند با سرعت چرخش موتور 1200 دور در دقیقه آن است. این ماشین لباسشویی به درام کریستالی (Honeycomb) مجهز شده است. این نوع درام با دارا بودن برجستگی های لانه زنبوری و با ایجاد اصطکاک بیشتر با لباسها، به تمیزی بیشتر و جلوگیری از آسیب رسیدن به بافت پارچه کمک می کند. همچنین سایز کوچک حفره های روی این نوع درام (3.2 میلی متر) منجر به پاشیدن آب به صورت پودری و یکنواخت بر روی لباس ها شده و از نخ کش شدن آنها در حین شستشو جلوگیری می کند.

پنج ماشین لباسشویی ارزان و پرفروش ایرانی

یکی دیگر از ویژگی های جالب این ماشین لباسشویی برخورداری از قابلیت اضافه کردن لباس در حین شستشو (Add Garment) می باشد. با وجود این ویژگی، می توانید بدون قطع کامل برنامه شستشو و اتلاف زمان لباس های جا مانده را به سایر لباس های در حال شستشو اضافه کنید. این ماشین لباسشویی به 16 برنامه شستشوی متنوع مجهز شده است و امکان شستشوی هر نوع لباسی را فراهم می کند. این دستگاه به کمک فناوری تعادل خودکار البسه (Auto Balance)، گردش متناوب و نیم دور دستگاه در دور خشک کن، موجب قرارگیری یکنواخت لباس ها درون درام شده و  علاوه بر جلوگیری از لرزش و تکان های شدید، از گره خوردن و چروک شدن لباسها جلوگیری می کند. همین موضوع موجب افزایش طول عمر لباسشویی می شود. نمودار مصرف انرژی این دستگاه +++A است و در رده محصولات کم مصرف قرار می گیرد.

اگر پیشنهاد ما مورد توجه شما قرار نگرفت می توانید گزینه های زیر را نیز مد نظر قرار دهید: 

مدل دستگاهنوع موتور سرعت چرخشرده مصرف انرژیتعداد برنامه هااضافه کردن لباس حین شستشوشستشوی سریعسایر قابلیت هاقیمت
جی پلاسGWM-K8340TBLDC 1400+++A16 برنامه اصلی، 7 برنامه تکمیلیداردداردتشخیص وزن لباس، تنظیم دستی دمای شستشو، ضد آلرژی17,500,000 تومان
دوو DWK-CH820Sیونیورسال1200+++A15نداردداردقفل کودک، شروع شستشو با تاخیر15,700,000 تومان
اسنوا SWM-82236یونیورسال1200+++A14نداردداردسیستم ضد چروک،عیب یاب هوشمند14,800,000 تومان
بست BWD-8226یونیورسال1200+++A15نداردداردعیب یاب هوشمند، درام الماسه، سیستم ضد چروک12,900,000 تومان

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها